reparatie iphone3gs via t-mobile
Geplaatst: 17 apr 2012 19:12
Mijn iphone 3 gs van 1 jaar oud, gaf vaker de melding: activering vereist. Waarna de telefoon enkele uren of dagen onbruikbaar was. Als je de telefoon aan itunes legde, herkende itunes het apparaat niet.
Niets hielp. Ik heb toen de telefoon, begin deze maand ter reparatie op laten sturen.
Nu kreeg ik een brief dat volgens experts van partnerbedrijf Dynafix was gebleken dat de iphone door derden was open gemaakt en daardoor niet binnen de garantie viel. Als ik de telefoon wil laten repareren, moet ik 360 euro betalen.
Maar ik heb de telefoon nooit naar een ander bedrijf of persoon gebracht.
Ik weet dat ik recht heb op garantie want dit was de eerste keer dat er iets met de iphone was en ik heb hem direct naar t-mobile gebracht (en dus niet naar derden).
Heeft iemand soortgelijke problemen gehad?
Dynafix heeft als bewijs een foto gestuurd van de binnenkant van een iphone waarin een stikkertje is verwijderd. Dat moet dus bewijzen dat mijn telefoon al eerder is geopend door derden. Uit deze foto kan je echter absoluut niet opmaken dat het mijn iphone is.
Ik kan natuurlijk onmogelijk bewijzen dat de telefoon nooit geopend is geweest. Want hier kan je toch geen foto's van maken....
Ik weiger 360 euro te betalen voor reparatie maar heb ondertussen wel nog een duur iphone contract van 3 jaar lopen.
T-mobile winkel probeerde me te helpen door me te helpen met klachtenformulier in te vullen maar de telefonische klantenservice is werkelijk een ramp!
Medewerkster probeerde mij aan te praten dat het allemaal mijn eigen schuld was.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit meerdere mensen overkomt.
Ga het daarom ook hier niet bij laten
Niets hielp. Ik heb toen de telefoon, begin deze maand ter reparatie op laten sturen.
Nu kreeg ik een brief dat volgens experts van partnerbedrijf Dynafix was gebleken dat de iphone door derden was open gemaakt en daardoor niet binnen de garantie viel. Als ik de telefoon wil laten repareren, moet ik 360 euro betalen.
Maar ik heb de telefoon nooit naar een ander bedrijf of persoon gebracht.
Ik weet dat ik recht heb op garantie want dit was de eerste keer dat er iets met de iphone was en ik heb hem direct naar t-mobile gebracht (en dus niet naar derden).
Heeft iemand soortgelijke problemen gehad?
Dynafix heeft als bewijs een foto gestuurd van de binnenkant van een iphone waarin een stikkertje is verwijderd. Dat moet dus bewijzen dat mijn telefoon al eerder is geopend door derden. Uit deze foto kan je echter absoluut niet opmaken dat het mijn iphone is.
Ik kan natuurlijk onmogelijk bewijzen dat de telefoon nooit geopend is geweest. Want hier kan je toch geen foto's van maken....
Ik weiger 360 euro te betalen voor reparatie maar heb ondertussen wel nog een duur iphone contract van 3 jaar lopen.
T-mobile winkel probeerde me te helpen door me te helpen met klachtenformulier in te vullen maar de telefonische klantenservice is werkelijk een ramp!
Medewerkster probeerde mij aan te praten dat het allemaal mijn eigen schuld was.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit meerdere mensen overkomt.
Ga het daarom ook hier niet bij laten