T-mobile komt zijn afspraken niet na!
Geplaatst: 18 apr 2012 22:11
Ik heb op 16 febr telefonisch afgesproken dat ik per 2 mei een nieuwe contract zou krijgen.Ik had nog 171,- beltegoed over en die zou ik dan nog kunnen opmaken.
Nu blijkt dat ze per 22 febr het in hebben laten gaan en daar kwam ik achter toen ik de factuur kreeg,dat was dus niet binnen 8 werkdagen.Ze zeggen dat ik een bevestiging heb gehad maar die heb ik nooit ontvangen.Nu konden ze het niet meer terug draaien dus helaas.Ze nemen dus 171,- in beslag en ik had een rekening van 105,- omdat ik dacht : we maken het op!Dus totaal word ik 276,- euro belazerd. Ik probeer nog vragen te stellen of ze het hebben opgenomen,of ze het gesprek kunnen terug halen zodat ze het zelf kunnen horen maar ze reageren niet meer.
Ik heb 105,- terug laten storten want dit pik ik niet.
En ik krijg een email dat ik een sms heb gehad(welke?)
Wie kan mij a.u.b helpen?
Het enigste wat ik krijg te horen is het is spijtig maar niks aan te doen.
Op deze manier vind ik dat ze gewoon geld van je af stelen!
Is het zo moeilijk om je fout toe te geven?
Nu blijkt dat ze per 22 febr het in hebben laten gaan en daar kwam ik achter toen ik de factuur kreeg,dat was dus niet binnen 8 werkdagen.Ze zeggen dat ik een bevestiging heb gehad maar die heb ik nooit ontvangen.Nu konden ze het niet meer terug draaien dus helaas.Ze nemen dus 171,- in beslag en ik had een rekening van 105,- omdat ik dacht : we maken het op!Dus totaal word ik 276,- euro belazerd. Ik probeer nog vragen te stellen of ze het hebben opgenomen,of ze het gesprek kunnen terug halen zodat ze het zelf kunnen horen maar ze reageren niet meer.
Ik heb 105,- terug laten storten want dit pik ik niet.
En ik krijg een email dat ik een sms heb gehad(welke?)
Wie kan mij a.u.b helpen?
Het enigste wat ik krijg te horen is het is spijtig maar niks aan te doen.
Op deze manier vind ik dat ze gewoon geld van je af stelen!
Is het zo moeilijk om je fout toe te geven?