LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Surseance HansVerkerk

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
BitesTheDust

Surseance HansVerkerk

Ongelezen bericht door BitesTheDust »

Zie www.keukenadvies.com voor voorlopige details

Frits klodder

Re: Surseance HansVerkerk

Ongelezen bericht door Frits klodder »

Hole

Ongelezen bericht door Hole »

Lekker hoor, net een huis gekocht (voor de eerste keer), mooie keuken uitgezocht (bij Hans), en nu dit.. :cry:
Echt een domper. Ik hoop maar (voor alle betrokkenen) dat een doorstart gerealiseerd kan worden.
Ook veel sterkte voor de werknemers van Hans Verkerk

Ex DIR Employee Horn

Ongelezen bericht door Ex DIR Employee Horn »

Geachte bezoeker.

Wat ik een aantal maanden geleden gezegd heb is nu uit gekomen het is UIT!!! met Hans verkerk keukens daaraan gekoppeld Home retail facilities en daar aan 100% zekker gekoppeld Spectrum keuken en bad!!! WWW.SPECTRUM-KENB.NL de site. Her is de Directeur van Hans verkerk eigenaar. niet geloven check k.v.k

Deze man is nu eigenaar van de 5 door start winkels
van Horn keuken en bad. De inverteerder is wederom nmb heller groep die nu de kraan dicht draait voor Hans verkerk. Mensen ze hebben weer een aantal mensen leeg geplukt en opgelicht, en nu is het weer tijd om er met de kluis van door te gaan. Niet meer aan gesloten bij het c.b.w dus aanbetalingen etc... in de pokket van de heren. ook spectrum is niet aangesloten bij het c.b.w waarom niet hans verkerk is eigenaar van deze 5 winkels. En zelfs het C.B.W zijn ze niet meer welkom is niet voor niets zou ik zeggen!!!

Oke klant maar u hoeft niet aan te betalen daar? nee klopt de mensen die bij Hans verkerk ook niet hebben aan betaald hebben een financiering van Primeline en dat betekent - u hebt visueel niets aanbetaald op dat moment. maar wel een directe bancaire transactie gedaan. met andere woorden u hebt per direct 100% aanbetaald die u niet meer terug ziet. Kortom blijf weg bij Hans verkerk keukens en blijf zeker weg bij SPECTRUM KEUKEN EN BAD: want deze mensen hebben wel goede bedoelingen, maar hebben niet de touwtjes in handen.

Dus mensen wederom vertel ik hier de waarheid. Ik heb inmiddels mijn buik vol van het hele keuken gebeuren. Er zijn nog absoluut andere keukenzaken om u te helpen bij een keuze naar een mooi droom!!! keuken. Die het wel netjes voor elkaar hebben. Check internet en kijk goed rond voor u een keuze maakt. Want zoals vele van u het waar schijnlijk al weten, u kunt hem maar een maal maken!

Geef de juiste zaak het vertrouwen van u GELD!!!

Met vriendelijke groet,

Oud directeur

AdrianBacon

Ongelezen bericht door AdrianBacon »

Ex DIR,

Is PrimeLine echt niet aan te pakken?
De keukenkopers hebben daar een product/dienst afgenomen, en zijn daarbij door de tussenpersoon (=keukenverkoper) misleid: De kopers veronderstelden een uitgestelde betalingsregeling ipv een uitgestelde VOORUITbetaling af te sluiten.

Echter, ook primeline heeft de plicht om de klant duidelijk te maken wat voor financieel product verstrekt is, en welke risicos daaraan kleven. Indien Primeline die plicht niet naar behoren vervuld heeft (ik ken de contracten niet) dan is er wellicht de mogelijkheid om primeline aansprakelijk te stellen voor de geleden schade.

agnes

Ongelezen bericht door agnes »

Ook wij hebben een keuken gekocht bij Hans Verkerk en inmiddels aanbetaald. We zien nu op Internet dat Verkerk niet meer aangesloten is bij CBW. De verkoopster van het filiaal waar we de keuken hebben gekocht heeft ons in februari 2003 verteld dat dat wel het geval was en dat ons niets kon gebeuren in geval van faillessement...
Fijn! Over 2 maanden is ons nieuwe huis klaar en dan???

de verkopers van horn

Ongelezen bericht door de verkopers van horn »

geachte ex directeurof moet ik zeggen aart monster
:twisted:
Wat moet ik nou hierop zeggen je bent een nieuw bedrijf wat keihard aan de weg timmert om van keukens kopen weer iets leuks te maken . onderuit aan het halen omdat ze jouw wegens het feit dat jij alle aan betalingen die voor het faillisement waren betaald persoonlijk hebt opgehaald en in je zak hebt gestopt insamenwerking met richard schaap en mark schalling dus wil jij asjeblieft je bek houden of je gewoon bekend maken zodat wij als personeel je de waarheid eens kunnen vertellen :twisted:
met vriendelijke groet

een ex horn verkoper die keihard aan de weg timmert

Ex DIR Employee Horn

Ja er is een mogelijkheid om van de order af te komen? je order helemaal grondig laten onderzoeken en iedere kleine (aller kleinste onduidelijkheid daar kun je mee schermen! in de zin van dit is geen officieel foutloos contract? hier zijn onduidelijkheden in vermeld. En dat is een goede reden om geen vertrouwen meer te hebben en van de order per direct af te willen.Of je steld de winkel op de proef door te zeggen: ik wil van jullie een schriftelijk garantie dat jullie in elk! geval van gebreken Failisiment of welke vorm dan ook waaronder ik de consument een risico zou kunnen lopen de keuken of badkamer niet te krijgen, dat u in dat (de winkel en Naam persoon (eigenaar) mij de keuken alsnog leverd volgens afspraak order. Dus beide tekenen een soort garantie brief. Dat zou ik in ieder geval gaan eisen!!! waarom zou de winkel dit niet doen? u hebt er toch alle vertrouwen in dat u mij de keuken volgens afspraak gaat leveren toch? dus u verschuilt uzelf nu maar eens niet achter de leverancier of CBW want die doen niets. U GAAT MIJ DE KEUKEN IN DAT GEVAL LEVEREN DAN IS ER SPRAKE VAN VERTROUWEN IN ELKAAR!!! dus bekijk je order met een vergrootglas? 1 onduidelijkheid in de naam in een artikel of code ervan de te naam stellingen de persoonsgegevens de berekening enz ieder klein foutje op de bon wijst op een onnouwkeurigheid van de zaak (bedrijf) dus je hebt geen vertrouwen meer in deze winkel? of persoon. Een fout in een simpele bon (order) wat zou er dan wel niet allemaal fout kunnen gaan door het hele traject heen? dt is de hamvraag waar je sterk in staat, iedere rechter zou je hierin gelijk geven? dus als je slim bent en nog snel wil reageren, anuleer nu op deze gronden. want mensen Deze directie mensen liggen er echt niet wakker van.

Met vriendelijke groet,

p.s Reaktie op eerder bericht van een medewerker horn nu Spectrum (hans verkerk keukens) ik kan deze reactie heel goed begrijpen
van zo'n persoon want hij gaat voor de tweede keer
geduppeerd worden dus zonder werk! Dus ik wens iedere horn medewerker die nu of bij Hans verkerk werkt of bij spectrum veel succes verder in de toekomst. Maar eerlijk gezegd hebben jullie dit allemaal moeten zien aan komen intern is dit jullie uitdrukkelijk verteld en
nog blijven jullie gewetenloos de klanten adviseren in iets wat ze nooit zullen krijgen met het oog op het hele slechte beleids
plan van NMB Heller GR HANS VERKERK en SPECTRUM KEUKENS.

En ik ga mijn naam zeker niet bekend maken want met deze zeer discrete info!!!! kan ik erg hard aan gepakt worden. Maar toch neem ik op deze manier het risico want ik ben het zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de
mensen die al een hele slechte tijd mee maken met de economie
de resessie enz.... hebben wel genoeg geleden of te wel, lijden al genoeg....

Bezint eer u begint bij deze zaken!!!!!!!!

san73

Ongelezen bericht door san73 »

Ook wij stonden op het punt onze keuken af te roepen. Ons huis is klaar maart 2004. Wat nu?? Ik hoop ontzettend hard op een doorstart. Wat betreft die CBW-garantie. IK Heb net contact opgenomen met het CBW omdat wij er nog wel ondervallen (keuken gekocht in 2001) Helaas is dit ook maar een wassen neus. Als er geen doorstart wordt gemaakt kunnen we een beroep op het CBW doen. Zij gaan dan keukenleveranciers in onze regio benaderen en vragen of zij ons een keuken (type doet er niet toe..) willen leveren met een korting ter hoogte van onze aanbetaling. Nou op een keuken van 28000 gulden kan ik dat bedrag er zelf ook wel aflullen..
Alleen wie levert mij dezelfde keuken tegen de prijs van 2001...
Ik vrees niemand...

san73

Beste Oud-directeur,

Ik wil toch nog even op uw stukje reageren. Ik begrijp dat u persoonlijk een grote afkeur hebt van deze zaken. Het helpt alleen niet de gedupeerden en gedupeerde (ex) medewerkers om op deze manier te reageren. U wrijft alleen maar zout in de wonden. Ik vertaal wat u hierboven schrijft maar als eigen schuld dikke bult... Dat is makkelijk gezegd. Ooit geloofde u ook in dit bedrijf anders was u geen directeur hiervan geworden. Het moet voor u dan toch ook begrijpbaar zijn dat (onwetende) klanten ook in de formule van Hans Anders geloofde...
Uit u frustaties alstublieft niet meer hier.. Ik, als gedupeerde, heb meer behoefte aan advies wat nu verder te doen.... En mocht u wederom directeur zijn van een ander keukenfiliaal dat wat voor ons kan betekenen, hoor ik dit uiteraard graag van u....

Rude

Ongelezen bericht door Rude »

Spectrum is Hans Verkerk is Home Retail Facilities..... kijk maar op www.sidn.nl zoek maar met details op de naam van deze bedrijven. WWW.SPECTRUM-KENB.NL is geregistreerd op naam van Home Retail Facilities. Die dreigt ook failliet te gaan...... ik kom uit Noord Holland en heb dus niets met Spectrum te maken. Maar mensen, kijk uit!!!

Zilverreiger

Ongelezen bericht door Zilverreiger »

:roll: Je denkt dat zal mij nooit gebeuren. Maar je koopt een nieuw appartement en bent verplicht de keuken uit te zoeken bij Verkerk. Er is een keuze uit enkele standaard opstellingen, wil je die niet dan mag je het bedrag gebruiken voor het uitzoeken van een andere keuken. Wil je naar een ander bedrijf krijg je nog slechts de helft terug van de kosten die de standaardopstelling kost. Ruim 3 weken geleden keuken besteld en een aanbetaling gedaan. Alsof Verkerk toen niet wist dat het bedrijf op de fles ging. Wie beschermt de consument tegen dit soort misselijke praktijken??
Mocht Verkerk een doorstart kunnen maken wil ik niets meer met dit bedrijf te maken hebben. Hoe kom ik er vanaf???!!

Annulering!!!!

Ongelezen bericht door Annulering!!!! »

Mensen die een keuken besteld hebben kunnen eronder uit, mist er op je aankoopbon staat "tegen meer en minder prijs te wijzigen". Je kunt dan een kraan, of een handgreep bestellen, je hebt dan tegen minderprijs gewijzigd!!! En je bent er van af!! Mits je dus geen aanbetaling hebt gedaan, want geld terug, dat zal wel niet lukken!!!

Een annulerende gast

Rina

Ongelezen bericht door Rina »

Even een reactie op zilverreiger. Wij hebben drie jaar geleden een keuken gekocht bij HVK, met alle gevolgen vandien. Het hele verhaal staat ergens onder een ander topic. Maar bij ons zat de keuken inbegrepen bij het meer en minderwerk van de aannemer en het hele bedrag van de keuken moest dus al ruim een half jaar van tevoren worden voldaan, want anders zou ons huis niet worden opgeleverd. Ook de montagekosten en leidingwerk enzo moesten vooraf worden voldaan. Ik heb me ook wel een afgevraagd hoe het zou gaan, mocht HVK failliet gaan.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Zilverreiziger, kan je onderstaande zin toelichten, ik ben benieuwd waar die verplichting op gebaseerd was.
Maar je koopt een nieuw appartement en bent verplicht de keuken uit te zoeken bij Verkerk.
Annulerende Gast:
Helaas gaat die vlieger niet op! Veelal zal men stellen dat na de wijziging een keuken moet overblijven, en moet je dus minimaal iets afnemen als 3 kastjes, werkblad, kraan en spoelbak.

R.Rijnshoeven

Ongelezen bericht door R.Rijnshoeven »

:twisted: :twisted: ook wij zijn des duivels
Hopende natuurlijk op een doorstart misschien dat dan alsnog de bestelde keuken afgeleverd wordt

Mijn vraag is kan ik ook de verkoper aansprakelijk stellen want met hem (naam staat op order formulier) en ook de afspraak gemaakt dat hij de keuken op en top aflevert en dat hij er garant voor staat
Als je het verhaal leest in de krant dan bekruipt mij het gevoel dat de verkoper toen ook al op de hoogte was van de problemen in het bedrijf van HVK

Hele mooie keuken gezien bij HVK ,met emotie koop je de keuken voor jaren.voor de centen hard voor moeten werken
In october een aanbetaling gedaan half november het resterende bedrag betaald en dan lees je dat ze falliet zijn en zou in december gelevrd worden, daar gaat onze droom en ook van andere mensen
Dit soort bedrijfen (mensen) die hierop uit zijn moeten hard gestraft worden door de wet want dit zijn gewone laailichters en druk ik me nog netjes uit
De boefjes :oops: gaan weer gewoon ergens anders weer door met de zelde praktijken

veronique

Ongelezen bericht door veronique »

Ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoeveel mensen er de dupe van worden zeg.
Wij willen over een jaar of misschien 2 ook een nieuwe keuken, maar ik durf haast niet meer bij een keukencentrum te bestellen. Voordat je het weet zijn de zuurverdiende centen weg.
Ik wens jullie succes met de afhandeling van alles.!!

groetjes

Ex DIR Employee Horn

Ja er is een mogelijkheid om van de order af te komen? je order helemaal grondig laten onderzoeken en iedere kleine (aller kleinste onduidelijkheid daar kun je mee schermen! in de zin van dit is geen officieel foutloos contract? hier zijn onduidelijkheden in vermeld. En dat is een goede reden om geen vertrouwen meer te hebben en van de order per direct af te willen.Of je steld de winkel op de proef door te zeggen: ik wil van jullie een schriftelijk garantie dat jullie in elk! geval van gebreken Failisiment of welke vorm dan ook waaronder ik de consument een risico zou kunnen lopen de keuken of badkamer niet te krijgen, dat u in dat (de winkel en Naam persoon (eigenaar) mij de keuken alsnog leverd volgens afspraak order. Dus beide tekenen een soort garantie brief. Dat zou ik in ieder geval gaan eisen!!! waarom zou de winkel dit niet doen? u hebt er toch alle vertrouwen in dat u mij de keuken volgens afspraak gaat leveren toch? dus u verschuilt uzelf nu maar eens niet achter de leverancier of CBW want die doen niets. U GAAT MIJ DE KEUKEN IN DAT GEVAL LEVEREN DAN IS ER SPRAKE VAN VERTROUWEN IN ELKAAR!!! dus bekijk je order met een vergrootglas? 1 onduidelijkheid in de naam in een artikel of code ervan de te naam stellingen de persoonsgegevens de berekening enz ieder klein foutje op de bon wijst op een onnouwkeurigheid van de zaak (bedrijf) dus je hebt geen vertrouwen meer in deze winkel? of persoon. Een fout in een simpele bon (order) wat zou er dan wel niet allemaal fout kunnen gaan door het hele traject heen? dt is de hamvraag waar je sterk in staat, iedere rechter zou je hierin gelijk geven? dus als je slim bent en nog snel wil reageren, anuleer nu op deze gronden. want mensen Deze directie mensen liggen er echt niet wakker van.

Met vriendelijke groet,

p.s Reaktie op eerder bericht van een medewerker horn nu Spectrum (hans verkerk keukens) ik kan deze reactie heel goed begrijpen
van zo'n persoon want hij gaat voor de tweede keer
geduppeerd worden dus zonder werk! Dus ik wens iedere horn medewerker die nu of bij Hans verkerk werkt of bij spectrum veel succes verder in de toekomst. Maar eerlijk gezegd hebben jullie dit allemaal moeten zien aan komen intern is dit jullie uitdrukkelijk verteld en
nog blijven jullie gewetenloos de klanten adviseren in iets wat ze nooit zullen krijgen met het oog op het hele slechte beleids
plan van NMB Heller GR HANS VERKERK en SPECTRUM KEUKENS.

En ik ga mijn naam zeker niet bekend maken want met deze zeer discrete info!!!! kan ik erg hard aan gepakt worden. Maar toch neem ik op deze manier het risico want ik ben het zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de
mensen die al een hele slechte tijd mee maken met de economie
de resessie enz.... hebben wel genoeg geleden of te wel, lijden al genoeg....

Bezint eer u begint bij deze zaken!!!!!!!!

Naar boven

san73

Beste rijnshoeven,

Wat verschrikkelijk dat jullie al zoveel hebben betaald voor de keuken. Hebben jullie vooraf het hele bedrag al moeten overmaken?? Wij zelf hebben destijds een aanbetaling gedaan van fl 3000,- Als er echter niet wordt doorgestart zal onze schade ook vele malen hoger zijn. We stonden op het moment onze keuken af te roepen. Ons huis is eind maart 04 klaar. De prijs die wij in 2001 voor deze keuken betaalde is inmiddels bijna verdubbeld. Dat betekent duizenden euro's bijbetalen willen we dezelfde keuken krijgen...
Daarnaast kunnen we nu ws onze plavuizen ook niet door de aannemer laten leggen.. Immers weten we niet of we dezelfde keuken nog wel kunnen betalen en of de keukenopstelling nu niet ineens gaat veranderen... Het zal best allemaal goed komen alleen vrees ik dat we er allemaal flink op zullen moeten gaan toeleggen!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:oops: :wink:

Gesloten