Pagina 1 van 1

Simpel.nl

Geplaatst: 24 apr 2012 18:33
door As2012
Sinds paar dagen niet meer kunnen inloggen op Mijn.Simpel.nl wegens onderhoud en ik kom er zojuist achter dat ik niet meer kan sms-en en kan bellen. Ik kan wel gebeld en gesmst worden. Nummer van de sms centrale staat goed in mijn mobiel.

Heel vervelend dat Simpel.nl niet aangeeft wat voor problemen er zijn. Via de site berichtjes gestuurd, maar hun reactie tijd is 5 tot 10 werkdagen......

Dit is erg vervelend en dat is best zwak uitgedrukt. Ik heb gelukkig nog wel een prepaid toestel die ik nu snel opwaardeer, zodat ik nog wel kan bellen.

Maar ja, dat is niet de bedoeling.

Nog meer personen met deze klachten? En wie heeft er een goed antwoord gehad van Simpel.nl...... En wat te doen?

Gr. As

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 24 apr 2012 18:44
door As2012
Ik kan inmiddels weer bellen en smsen..... maar ik hou het in de gaten...

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 24 apr 2012 19:27
door margav
Ook ik kan al dagen niet inloggen op mijnsimpel.
Ik krijg dan de volgende melding:

Sorry!
Momenteel is Simpel in onderhoud.
Daarom zijn we even niet bereikbaar.

Gelukkig kan ik wel bellen en sms-en.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 24 apr 2012 23:51
door zoomoevan
ook hier geen sms, geen mogelijkheid facturen in te zien, voicemail die als voor de 3e keer weer ingesteld moet worden...... SIMPEL word je ervan

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 25 apr 2012 09:14
door As2012
Het zou gewoon fijn zijn als ze een echte duidelijke melding zou geven op de site. Is klantvriendelijker.

Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Vodafoon, ondanks hun "gedoe" was het wel duidelijk wat er aan de hand was ......

Ik ga wel ervanuit dat men het bij Simpel snel oplost....

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 27 apr 2012 09:54
door student538
Binnen bundel (bellen naar het buitenland)
Beltarief per minuut 5 cent

Deze bundel geldt voor bellen vanuit Nederland naar de volgende landen :
Belgiƫ, Duitsland, Groot-Brittanniƫ, Frankrijk, Polen, Turkije, Marokko, Egypte, Nederlandse Antillen, Suriname en China.

Ik heb geen bundel en daarbij wordt 50 eurocent per minuut in rekening gebracht. Het is mij niet duidelijk of je hiervoor een extra bundel benodigd bent, staat niet zo duidelijk aangegeven op de website van Simpel.

Indien je klikt om de PDF te openen dan zie je dat de 5 cent per minuut geldt wanneer je een extra bundel voor het buitenland nodig bent.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 27 apr 2012 13:14
door annetnij
Moet toch niet gekker worden, nu al 1,5 uur in de wacht!...
Het is niet te geloven.... Echt om simpel van te worden.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 28 apr 2012 11:08
door mieke62
Ook ik heb heel even niet kunnen bellen maar......heb een sms gehad dat ik op 1 mei 100 minuten gratis mag bellen.
Ik doe er mijn voordeel mee.
Ik heb trouwens nog steeds geen problemen gehad
met simpel. :)

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 28 apr 2012 14:19
door Brigitte12
Sinds zondag 22-4-2012 kon er niet gebeld of ge-sms't worden.
Na 3 kwartier aan de telefoon gehangen te hebben werd er gezegd dat het probleem niet bij hun lag. Nog 2 keer gebeld en de volgende dag kon er aan het eind van de dag weer gebeld en ge-sms't worden.
Echter dinsdag 24 april was het weer mis en ging het sms'en weer niet en vanaf vandaag kan er ook niet gebeld worden en ge-sms't. Ik heb ondertussen erg vaak gebeld en lang moeten wachten maar het wordt maar niet opgelost.

Dit abonnement is pas vanaf 1 april in gebruik en is inderdaad een grote grap.
Ik heb spijt dat ik me heb laten verleiden een abonnement te nemen bij hun.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 30 apr 2012 07:21
door ropasa
Hallo,
Ook ik kan al 3 weken niet inloggen op mijnsimpel.
Ik krijg dan de volgende melding:

Sorry!
Momenteel is Simpel in onderhoud.
Daarom zijn we even niet bereikbaar.
Hoe kan ik nu mijn bundel bijhouden?
Simpel zegt op 24 april: site is aankomende week weer beschikbaar.
Geen enekel melding op de site over het niet beschikbaar zijn van je belgegevens!!!!!

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 30 apr 2012 18:34
door student538
Ik zie het ook inderdaad. Dacht misschien even de geschiedenis in de browser wissen zodat hij de pagina goed weergeeft. Soms wordt namelijk ongewild de oude website met de werkzaamheden onterecht vertoond. Maar niets wil helpen helaas. Ik heb wel een minuten teller op mijn GSM zitten maar als je 1 minuut en 1 seconde belt, dan betaal je voor 2 minuten. Dus daar kun je niet helemaal op afgaan. Bij Hollands Nieuwe had je gewoon een bundel die je op kon vragen.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 03 mei 2012 09:30
door sjerien
Ook ik kan sinds 1, 5 week niet meer sms'en en geen 0900 nummers bellen, nu vind ik dat niet heel erg behalve als het klanten service nummer van Simpel een 0900 nummer is.

Ik kan wel sms ontvangen en ook bellen en gebeld worden maar geen sms sturen dus.

Ik heb al verschilleden mailtjes gestuurd, geen antwoord, heb geprobeerd om naar de sales afdeling te bellen, wordt de verbinding verbrolen omdat ik al klant ben. Nu heb ik een email van Anna, maar ook anna stuurt mij tot 2 x toe het verhaal over sms service nummer wat ik opnieuw in mijn tel moet zetten en dat werkt niet.

Sluiten ze onderaan de mail af met: als het niet lukt vernemen wij dit graag van je (oid) maar daar wordt dan niet op gereageerd.

Het drijft mij tot waanzin.

Wie heeft di took gehad of weet iemand een ander nummer van Simpel wat ik kan bellen ipv 0900?

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 03 mei 2012 10:07
door y.von
Ik geef je weinig hoop dat iemand je een goede oplossing kan geven. Er zijn momenteel heel veel klachten over Simpel (zie ook ervaringen bellen.com). Storingen aan de lopende band, sinds begin april achterstanden. Je belkosten worden al weer een week helemaal niet meer weergegeven op je persoonlijke pagina. De linken Belspecificatie en Lopende kosten zijn gewoon verwijderd! Veelal kun je niet eens inloggen, wegens zogenaamd "onderhoud".
Hier moeten Kassa of Radar eens aandacht aan geven. Ze maken schreeuwende reclame en helaas zijn er nog steeds mensen die er in trappen door toch een abonnement aan te gaan met deze naar mijn idee onbetrouwbare provider.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 03 mei 2012 17:39
door student538
De klantenservice is ook bereikbaar op een 06 nummer. Daar heb ik naar toe gebeld. Maar volgens mij wordt er dan gewoon ook het benodigde geld afgeschreven van je gebruikers kosten. Simpel heeft dus een 06 nummer voor de klantenservice. Echter bel dan wel vanaf een andere telefoon aansluiting dat niet van Simpel is. Simpel heeft nu een media stunt, bellen voor dieren...Dat dus niet waar is.

Simpel is een budget merk van T-Mobile.

Re: Simpel.nl

Geplaatst: 03 mei 2012 23:52
door Dr.Ming
Wil graag ook mijn duit in het zakje doen.

Ze hebben mij afgelopen maand afgesloten vanwege problemen in hun factureringsinformatie.
Kreeg na 3 dagen van het begin van de maand een bericht of ik 50 euro kon bijstorten omdat ik over mijn limiet was gegaan.

Stelde daarop de vraag via de website hoe het mogelijk was dat zij claimen dat ik binnen 3 dagen ruim 8 uur verbelt zou hebben.
Kreeg vervolgens een random emailbericht door de computer, waarbij ik moest aangeven dat dit toch echt niet het antwoord was waar ik op hoopte. Dan kun je verderklikken op een link in de email waarop de vraag eindelijk wel doorgestuurd wordt.
Wachttijd 5 a 10 werkdagen.
Dus ik in de tussentijd maar afvragen waarom mijn kosten zo de pan uit zijn gestegen.
Telefonische helpdesk enkele malen gebeld, kwam tot drie maal toe niet door het keuzemenu heen.
Eindigde telkens in een verre van behulpzame computerstem die je aanraad even in te loggen op "mijn simpel"
Die dus al een tijdje offline is.
Heb uit pure frustratie daarom net gedaan alsof ik een abonnement wilde afsluiten, en ja hoor gelijk iemand aan de lijn. Deze gaf mij het behulpzame advies nogmaals te bellen naar de klantenservice en gelijk vier keer 1 in te toetsen. Ik ben de dame in kwestie daar eeuwig dankbaar voor.
Kwam ik vervolgens in de wacht te staan.
Welnu kun je de klantenservice alleen bellen tijdens werktijden en ik werk dan. De baas is niet echt gecharmeerd dat ik 1,5 uur in de wachtlijn sta in zijn tijd dus dit heb ik na twee keer opgegeven.

Uiteindelijk een emailtje gekregen dat ik ondertussen weer aangesloten ben en dat het allemaal mijn schuld was omdat ik mijn belkosten niet in de gaten hield op "mijn simpel". Terwijl zij dus gewoon een administratiefout hadden gemaakt.
Op gereageerd dat het helemaal niet mijn fout was en dat een simpele excuses wel op zijn plaats zou zijn, nooit een reactie op gehad.

Maar nu tot mijn ontzetting nooit een sms ontvangen, blijkt dat deze service gewoon nog afgesloten is.
Kan ik niet wijzigen of inzien op "mijn simpel" dus wederom een vragenformuliertje ingevuld om te informeren.
En nu wachten tot ze reageren.

Als altijd loyaal betalende klant voel ik mij behoorlijk in de steek gelaten.
Ik begin hard te overwegen over te stappen naar een andere provider, wel zo simpel.