teveel betaalde abonnementsgeld door phonehouse
Geplaatst: 24 apr 2012 21:07
phonehouse weigert onterecht afgeschreven abonnements geld van 3 jaar (990 euro) terug te betalen.Ik kwam er in augustus 2011 bij toeval achter dat ik nog steeds voor een abonnement betaal tw 30 euro per maand, dus in totaal inmiddels 990 euro bij Tmobiile. Navraag bij tmobile leerde mij dat ik bij the Phonehouse in Nootdorp moest wezen .
In de winkel werd duidelijk hoe dit kon gebeuren. De jongeman ,X, zei direct “ Dit is een blunder van ons, dit is onze fout”
Hij legde mij uit dat dit is ontstaan door het volgende:
Op 22-04-2008 ben ik in de Phonehouse winkel in Nootdorp geweest om een abonnement bij t mobile af te sluiten met nr behoud ( 06 29********)
Abonnement was eerst bij KPN en liep tot 24 -08 2008.
Ik kreeg een tijdelijk nr 06 3****** . wat normaal schijnt te zijn.
Vervolgens kreeg ik een brief van KPN dat de aanvraag was afgekeurd ivm 2 dagen te vroeg beeindigd.
Terug in de winkel werd nieuwe aanvraag gedaan van nr behoud , nu op goede datum tw 24-08-2008
Hiermee was alles opgelost …. DACHT ik .
Het eerste contract werd echter niet ontbonden door de Phonehouse en liep dus gedurende 3 jaar door tot ik erachter kwam.
In de winkel in Nootdorp werd mij de procedure uitgelegd.
Er werd online een formulier ingevuld waar ik geen kopie van kon krijgen
En na 3 weken kreeg ik te horen dat de klacht niet in behandeling werd genomen vanwege het feit dat er te veel tijd zat tussen het ontstaan en ontdekken van de fout terwijl er nog steeds betaald is tot augustus dit jaar
Overigens moest ik zelf vragen hoe het ermee stond en kreeg ik de vraag of ik nog niet gebeld was hierover.
Er werd mij aangeraden om hoofdkantoor te bellen ,
Aan de lijn een zekere Stefan die mij niet wilde helpen , ook was het niet mogelijk iemand te spreken die wel wat over deze zaak kon zeggen.
Het was ook hier niet mogelijk een kopie van de klacht te krijgen.
In de winkel werd duidelijk hoe dit kon gebeuren. De jongeman ,X, zei direct “ Dit is een blunder van ons, dit is onze fout”
Hij legde mij uit dat dit is ontstaan door het volgende:
Op 22-04-2008 ben ik in de Phonehouse winkel in Nootdorp geweest om een abonnement bij t mobile af te sluiten met nr behoud ( 06 29********)
Abonnement was eerst bij KPN en liep tot 24 -08 2008.
Ik kreeg een tijdelijk nr 06 3****** . wat normaal schijnt te zijn.
Vervolgens kreeg ik een brief van KPN dat de aanvraag was afgekeurd ivm 2 dagen te vroeg beeindigd.
Terug in de winkel werd nieuwe aanvraag gedaan van nr behoud , nu op goede datum tw 24-08-2008
Hiermee was alles opgelost …. DACHT ik .
Het eerste contract werd echter niet ontbonden door de Phonehouse en liep dus gedurende 3 jaar door tot ik erachter kwam.
In de winkel in Nootdorp werd mij de procedure uitgelegd.
Er werd online een formulier ingevuld waar ik geen kopie van kon krijgen
En na 3 weken kreeg ik te horen dat de klacht niet in behandeling werd genomen vanwege het feit dat er te veel tijd zat tussen het ontstaan en ontdekken van de fout terwijl er nog steeds betaald is tot augustus dit jaar
Overigens moest ik zelf vragen hoe het ermee stond en kreeg ik de vraag of ik nog niet gebeld was hierover.
Er werd mij aangeraden om hoofdkantoor te bellen ,
Aan de lijn een zekere Stefan die mij niet wilde helpen , ook was het niet mogelijk iemand te spreken die wel wat over deze zaak kon zeggen.
Het was ook hier niet mogelijk een kopie van de klacht te krijgen.