oxidatievorming en slechte service vodafone
Geplaatst: 25 apr 2012 16:42
Toestel gekocht via vodafone. Start binnen een jaar moeilijk op maar kan binnen de garantie gemaakt worden. Stikkertje in het toestel is verkleurd en kan absoluut niet meer gemaakt worden. oxidatievorming. Zit nog wel voor ruim een jaar aan een duur abonnement vast zonder toestel. En oxidatie kun je van contactpunten verwijderen...dus wat niet maken... niet willen of niet kunnen. Ben al jaren klant... eerder toestel kon ik niet gebruiken binnen een jaar omdat touchscreen ermee stopte...tja....had u een toestel met qwerty moeten nemen. Nu een htc desire Z met toetsenbord. Tel is kapot door condensvorming omdat ik hem in mijn zak had toen het kennelijk buiten een keer regende in nederland. We kunnen naar de maan reizen, we kunnen binnen 4 uur een nieuwe aorta aanleggen bij een mens maar een toestel tegen CONDENS beschermen of maken kan absoluut niet!!! Mijn zoon vraagt me.. mam....KUNNEN ze hem niet maken of WILLEN ze m niet maken? Tja.. die vraag mag vodafone gaan beantwoorden.
Vraag aan Vodafone of je kan zien of een simkaart kapot is..misschien dat het daar aan ligt.. dan moet hij een melding geven van kaart niet gevonden.. maar dat doet t niet. Telefoon valt wel steeds uit. U kunt in de winkel de SIMkaart laten testen.. ik naar de winkel... Vet voorschut.. kan helemaal niet. Verkoper kijkt me zeer raar aan. Kan wel een nieuwe kaart maken maar daar moet ik dan weer legitmatie voor hebben.
Wel moeten we geduld hebben als de kiet bij hun afbrand. Sorry... u kunt even een paar dagen niet bellen en smsen.. Ik ben al jaren, jaren, klant bij vodafone.. Bij het verlengen van het abonnement vorig jaar een verkoopster aan de telefoon die werkelijk kwaad werd omdat ik geen toestel van haar wilde kopen. Sorry vodafone.. jullie oude rommel hoef ik niet. Ik wilde en vroeg jullie duidelijk ook in de winkel om een toestel waar ik zeker 2 jaar mee kon doen omdat ik ook vastzit aan een abonnement van 2 jaar. Ik werd ook niet gewezen op de mogelijkheden van gevoeligheid van condensvorming!!
Ik pik dit absoluut niet als consument. Ze adviseren om t allemaal te gaan verhalen bij de verzekering. Sorry...maar dat vind ik geen stijl. Daarvoor heb ik toch geen verzekering?? Hoe groot interpolis dan ook mag zijn...
Vraag aan Vodafone of je kan zien of een simkaart kapot is..misschien dat het daar aan ligt.. dan moet hij een melding geven van kaart niet gevonden.. maar dat doet t niet. Telefoon valt wel steeds uit. U kunt in de winkel de SIMkaart laten testen.. ik naar de winkel... Vet voorschut.. kan helemaal niet. Verkoper kijkt me zeer raar aan. Kan wel een nieuwe kaart maken maar daar moet ik dan weer legitmatie voor hebben.
Wel moeten we geduld hebben als de kiet bij hun afbrand. Sorry... u kunt even een paar dagen niet bellen en smsen.. Ik ben al jaren, jaren, klant bij vodafone.. Bij het verlengen van het abonnement vorig jaar een verkoopster aan de telefoon die werkelijk kwaad werd omdat ik geen toestel van haar wilde kopen. Sorry vodafone.. jullie oude rommel hoef ik niet. Ik wilde en vroeg jullie duidelijk ook in de winkel om een toestel waar ik zeker 2 jaar mee kon doen omdat ik ook vastzit aan een abonnement van 2 jaar. Ik werd ook niet gewezen op de mogelijkheden van gevoeligheid van condensvorming!!
Ik pik dit absoluut niet als consument. Ze adviseren om t allemaal te gaan verhalen bij de verzekering. Sorry...maar dat vind ik geen stijl. Daarvoor heb ik toch geen verzekering?? Hoe groot interpolis dan ook mag zijn...