waardeloze service bij T-mobile
Geplaatst: 25 apr 2012 19:49
Hallo,
Ik heb in augustus 2011 een nieuw abonnement bij T-mobile afgesloten. Ik heb gekozen voor het toestel LG optimus speed gekozen. Het was een nieuw toestel dus hieraan heb ik even moeten wennen. Ik was er helemaal weg van. Maar toen ging het al snel mis. De accu van het toestel was vrij snel leeg. Via via heb ik me laten vertellen dat ik een aantal functies uit moest zetten. Dit zou niet gunstig zijn voor de accu. Ik heb dus het hoognodige uitgeschakeld.
het probleem was niet over. Erger nog, het werd erger. Met een volle accu en zonder het toestel te gebruiken was hij binnen 7,5 uur leeg. ( laat staan dat je gaat bellen, smsen of internetten ).
Daarom heb ik contact gezocht met de klanten service van T-mobile. Ik heb hierbij het probleem uitgelegd. Ze zouden een nieuwe accu toesturen. Binnen een paar dagen een nieuwe accu. Echter was het probleem niet verholpen. Een tijdje later nog een keer gebeld naar de klanten service van T-mobile. Er werd weer een nieuwe accu gestuurd. Het probleem was nog steeds niet verholpen.
Nu heb ik de domme pech dat ik mijn toestel heb laten vallen. Een lelijke barst in het scherm. Maar het toestel doet het nog wel goed.
Daarom heb ik weer gebeld met de klanten service. Heb duidelijk aangegeven dat het niet aan de accu's lag maar aan het toestel zelf. Er werd een speciale envelop gestuurd waarin ik mijn toestel terug moest sturen voor reparatie. Ook kon dan meteen gekeken worden naar de barst in het scherm.
Nu krijg ik een brief terug. De reparatie kosten bedragen 147, 94. De garantie voor het repareren van het toestel ( wat de accu betreft en onderzoek verrichten naar wat de oorzaak is ) vervalt omdat er valschade is. Ik heb dus weer gebeld naar de klantenservice van T-mobile. Heb uitgelegd dat het probleem met de accu;s al gedurende tijd speelt. Ik gaf aan dat ik best wil betalen voor het scherm, maar het er niet mee eens ben dat ik nu vervolgens de garantie kwijt ben en voor alle kosten moet opdraaien. De onkosten voor onderzoek naar de accu's en de oorzaak er van wil ik niet betallen. Dat moet gewoon onder garantie vallen, ook omdat het al lang speelt met de accu's.
Ik krijg te horen, u zult moeten betalen. Wij kunnen niks voor u doen. Als u niet betaald dan krijgt u het toestel ongerepareerd terug.
Wat moet ik nu doen? heeft iemand een idee?
Groeten, Folco Bos
Ik heb in augustus 2011 een nieuw abonnement bij T-mobile afgesloten. Ik heb gekozen voor het toestel LG optimus speed gekozen. Het was een nieuw toestel dus hieraan heb ik even moeten wennen. Ik was er helemaal weg van. Maar toen ging het al snel mis. De accu van het toestel was vrij snel leeg. Via via heb ik me laten vertellen dat ik een aantal functies uit moest zetten. Dit zou niet gunstig zijn voor de accu. Ik heb dus het hoognodige uitgeschakeld.
het probleem was niet over. Erger nog, het werd erger. Met een volle accu en zonder het toestel te gebruiken was hij binnen 7,5 uur leeg. ( laat staan dat je gaat bellen, smsen of internetten ).
Daarom heb ik contact gezocht met de klanten service van T-mobile. Ik heb hierbij het probleem uitgelegd. Ze zouden een nieuwe accu toesturen. Binnen een paar dagen een nieuwe accu. Echter was het probleem niet verholpen. Een tijdje later nog een keer gebeld naar de klanten service van T-mobile. Er werd weer een nieuwe accu gestuurd. Het probleem was nog steeds niet verholpen.
Nu heb ik de domme pech dat ik mijn toestel heb laten vallen. Een lelijke barst in het scherm. Maar het toestel doet het nog wel goed.
Daarom heb ik weer gebeld met de klanten service. Heb duidelijk aangegeven dat het niet aan de accu's lag maar aan het toestel zelf. Er werd een speciale envelop gestuurd waarin ik mijn toestel terug moest sturen voor reparatie. Ook kon dan meteen gekeken worden naar de barst in het scherm.
Nu krijg ik een brief terug. De reparatie kosten bedragen 147, 94. De garantie voor het repareren van het toestel ( wat de accu betreft en onderzoek verrichten naar wat de oorzaak is ) vervalt omdat er valschade is. Ik heb dus weer gebeld naar de klantenservice van T-mobile. Heb uitgelegd dat het probleem met de accu;s al gedurende tijd speelt. Ik gaf aan dat ik best wil betalen voor het scherm, maar het er niet mee eens ben dat ik nu vervolgens de garantie kwijt ben en voor alle kosten moet opdraaien. De onkosten voor onderzoek naar de accu's en de oorzaak er van wil ik niet betallen. Dat moet gewoon onder garantie vallen, ook omdat het al lang speelt met de accu's.
Ik krijg te horen, u zult moeten betalen. Wij kunnen niks voor u doen. Als u niet betaald dan krijgt u het toestel ongerepareerd terug.
Wat moet ik nu doen? heeft iemand een idee?
Groeten, Folco Bos