LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paypal en (intern) verdwenen betalingen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Martind

Paypal en (intern) verdwenen betalingen

Ongelezen bericht door Martind »

In januari van dit jaar heb ik aan Paypal ivm saldo tekort een betaling gedaan. Helaas mocht dit niet baten het incassobureau kwam achter mij aan. Dus PP gebeld: meneer aangezien u de betaling gedaan hebt via een andere rekening dan de gekoppelde rekening wordt de betaling niet erkend. Het bedrag wordt binnen een maand teruggestort. Dus ff wachten met het aanvullen van het saldo en het incassobureau maar overtuigen dat ik betaald had.
Inmiddels zijn we vier maand verder: mijn bank bevestigd schriftelijk de betaling aan Paypal. En Paypal zegt de betaling niet te hebben ontvangen. Op brieven aan het kantoor te Amsterdam wordt niet gereageerd, formulieren die zouden worden opgestuurd worden niet opgestuurd. Al met al verloopt de communicatie met Paypal zeer frustrerend. Er is geen enkel begrip noch een actieve opstelling richting de klant.
PP blijft volhouden dat het geld niet ontvangen is. Als dit zo is en mijn bank bevestigd de betaling kan er dan wat anders aan de hand zijn bij PP?
Ik vraag me af of ik de enige ben met deze ervaring, is het de tactiek van PP om zo gelden te behouden. Dit in de hoop dat mensen afhaken.

nevermind

Re: Paypal en (intern) verdwenen betalingen

Ongelezen bericht door nevermind »

Tip:
Helemaal boven op deze site staat:
Zoek naar:
Typ PayPal in, en een (slechte) wereld gaat voor jouw open.

Guardian72

Re: Paypal en (intern) verdwenen betalingen

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Martind schreef:Ik vraag me af of ik de enige ben met deze ervaring, is het de tactiek van PP om zo gelden te behouden. Dit in de hoop dat mensen afhaken.
Overweeg aangifte te doen.
Geef aan bij het incassoburo dat betaald is (kopie overschrijving toevoegen).

Trouwens bezopen dat ze zomaar geld achterhouden .. omdat het van een andere rekening komt.

Nog eenmaal een bericht aan paypal sturen - aangeven, er is betaald, zorg dat tekort word opgelost, of stort geld terug - anders volgt aangifte.

Vraag ook of de bank een optie heeft om geld terug te boeken.

Daarna - gebruik paypal nooit meer.
Als het goed gaat is het prima - maar als er een foutje gemaakt word ben je de pineut.

Gesloten