Slechte ervaring met het expertteam
Geplaatst: 27 apr 2012 16:57
Ik had 26 maart een storing op het internet en telefoon. Hiervoor heb ik contakt opgenomen met KPN en deze adviseerden na onderzoek om het expertteam in te schakelen. 27 maart is de expert gekomen en constateerde dat er een breuk in de kabel was. Deze heeft hij gerepareerd en was de storing verholpen althans dat dacht ik. Kosten € 50,00 Het internet is daarna nog maals diverse keren uitgevallen . (Dacht dat het een storing was, dus niets gedaan). Op 2 april was het weer goed mis, geen internet en ook geen telefoon. Weer naar KPN helpdesk gebeld, deze hebben weer alles nagekeken en konden niets vinden. Ik heb toen gevraagd of ik het expertteam moest inschakelen waarop ik als antwoord kreeg dat zij een monteur zouden sturen. Deze is de volgende dag gekomen en costateerden dat de breuk in de kabel was losgeschoten, hebben hem toen gerepareerd en alles is opgelost. Kosten € 60,00.
Ik heb toen met het expertteam ccontact opgenomen om de gemaaket kosten door slechte reparatie terug te storten op mijn rekening. Ik heb als antwoord gekregen dat ik niet naar KPN had mogen bellen maar naar hun. Ik heb nu diverse malen contakt opgenomen telefonisch om de reparateur te spreken maar die geeft niet thuis. Ook ge-emaild om de gemaakte kosten te crediteren krijg ik geen antwoord.
Wat kan ik verder nog doen, ik weet het niet, want ik had toch graag die € 50,00 terug
Ik heb toen met het expertteam ccontact opgenomen om de gemaaket kosten door slechte reparatie terug te storten op mijn rekening. Ik heb als antwoord gekregen dat ik niet naar KPN had mogen bellen maar naar hun. Ik heb nu diverse malen contakt opgenomen telefonisch om de reparateur te spreken maar die geeft niet thuis. Ook ge-emaild om de gemaakte kosten te crediteren krijg ik geen antwoord.
Wat kan ik verder nog doen, ik weet het niet, want ik had toch graag die € 50,00 terug