Enexis verschrikkleijk
Geplaatst: 01 mei 2012 16:16
Onlangs overgestapt van Essent naar Budgetenergie
waar nu blijkt dat leveringscontract door budget energie naar Enexis niet goed gegaan is.
Na meerdere telefoontjes tussen enexis ( netwerkbeheerder) en mij , hebben ze me onlangs afgesloten van electra en gas, hoewel ik geen enkele openstaande post heb, alle netwerkkosten betaald heb, een leveringscontract heb van budgetenergie , en reeds betaald heb via automatische incasso aan budgetenergie.
hoewel ik alles kon aantonen aan medewerkers van Enixis , hebben ze toch afgesloten,
Nu blijkt na enkele correspondentie dat er een vergissing gemaakt is en ik eigenlijk niet afgesloten had moeten worden. Ik bellen na Enixis , en men beaamde dat dit ook zo was, maar ik toch maximaal 14 dagen moet wachten op her aansluiting. Er is geen poot tussen te krijgen , ook al ben je onterecht afgesloten. enigste wat je te horen krijgen "het spijt ons dat dit is gebeurd, u wordt binnen 14 dagen weer aangesloten"nadat je aansluitkosten hebt betaald.
onbegrijpelijk .
Ik begrijp dat er wel eens iets verkeerd gaat, maar dat je door een vergissing van een ander, 14 dagen moet wachten, gaat me echt iets te ver.
wat een bedrijf , alleenrecht en monopoliepostitie , dat laten ze duidelijk merken.
waar nu blijkt dat leveringscontract door budget energie naar Enexis niet goed gegaan is.
Na meerdere telefoontjes tussen enexis ( netwerkbeheerder) en mij , hebben ze me onlangs afgesloten van electra en gas, hoewel ik geen enkele openstaande post heb, alle netwerkkosten betaald heb, een leveringscontract heb van budgetenergie , en reeds betaald heb via automatische incasso aan budgetenergie.
hoewel ik alles kon aantonen aan medewerkers van Enixis , hebben ze toch afgesloten,
Nu blijkt na enkele correspondentie dat er een vergissing gemaakt is en ik eigenlijk niet afgesloten had moeten worden. Ik bellen na Enixis , en men beaamde dat dit ook zo was, maar ik toch maximaal 14 dagen moet wachten op her aansluiting. Er is geen poot tussen te krijgen , ook al ben je onterecht afgesloten. enigste wat je te horen krijgen "het spijt ons dat dit is gebeurd, u wordt binnen 14 dagen weer aangesloten"nadat je aansluitkosten hebt betaald.
onbegrijpelijk .
Ik begrijp dat er wel eens iets verkeerd gaat, maar dat je door een vergissing van een ander, 14 dagen moet wachten, gaat me echt iets te ver.
wat een bedrijf , alleenrecht en monopoliepostitie , dat laten ze duidelijk merken.