HI / KPN blijft onterecht geld innen en geeft niet retour.
Geplaatst: 02 mei 2012 01:15
In gevecht met HI / KPN..
Mijn abbo kon ik telefonisch opzeggen, heb ik ook gedaan.. 15 maanden geleden.
Toen in Februari bleek dat ik al een jaar betaalde voor iets dat ik in februari 2011 dacht te hebben opgezegd, hebben we maar eens gebeld. Ik kan wel zien dat u destijds gebeld heeft en bent doorverbonden met de afdeling verlengen (?) Op mijn antwoord dat ik niet verlengt heb maar opgezegd en H...I ook akn zien dat er sinds die tijd geen gebruik meer is gemaakt van het desbetreffende abbo. Zei ze dat dit inderdaad wel aannemelijk is. Ze zou het abbonement direct stop zetten en om terugave van het onterecht betaalde aan te vragen.
Vandaag.. Weer 2 maanden later en ook twee afschrijvingen grrrr..., maar weer eens gebeld. Heel het verhaal weer eens uitgelegd, aan een dame die ietwat verveeld/ geirriteerd over kwam. Zij gaf aan dat het allemaal in hun computer staat, er was inderdaad om terugbetaling gevraagd.. Dit was echter afgewezen.?. men geeft mij geld niet terug... Is dat geen diefstal? HI geeft aan dat ik destijds niet opgezegd heb, dat staat namelijk niet vermeld in de Pc.
Volgend mij heeft iemand zijn werk gewoon niet goed gedaan en betaal ik de rekening. Op mijn vraag waarom ik dan de afgelopen 2 maanden ook heb moeten betalen (abbo was immers bij mijn eerste belletje stop gezet), kreeg ik te horen dat HI mij heeft gebeld om te vertellen dat ik alleen op de normale wijze kon opzeggen. Telefonisch en met een maand opzegtermijn. Omdat de telefoon niet had opgenomen hebben ze dit in mijn voicemailbox ingesproken. En de kosten gewoon lekker door laten lopen.. Zij wist ook zeker dat het in de voicemail was ingesproken, dat staat namelijk ook in hun PC. Ik gaf aan dat het wel heel erg vreemd is, mijn voicemail staat namelijk al sinds jaren uit. Plots kwam de HI medewerkster met een vergoeding van 50,-.. ach weet u ik maak er 80,-, de helft van wat u onnodig betaald heeft. Ik ben daar eerst maar eens op in gegaan, dat is dan iig al weer retour..
Nu denk ik echter dat ik gewoon alles retour moet krijgen...+ de rente.
Is dit nou de service van een gerenomeerd bedrijf als KPN en HI.. Een rotstreek is het en dat terwijl ik nog steeds een aantal abbo's bij hen heb ( Telfort )..
Ik laat het hier niet bij, ff kijken hoe ik dit moet aanpakken.
Mijn abbo kon ik telefonisch opzeggen, heb ik ook gedaan.. 15 maanden geleden.
Toen in Februari bleek dat ik al een jaar betaalde voor iets dat ik in februari 2011 dacht te hebben opgezegd, hebben we maar eens gebeld. Ik kan wel zien dat u destijds gebeld heeft en bent doorverbonden met de afdeling verlengen (?) Op mijn antwoord dat ik niet verlengt heb maar opgezegd en H...I ook akn zien dat er sinds die tijd geen gebruik meer is gemaakt van het desbetreffende abbo. Zei ze dat dit inderdaad wel aannemelijk is. Ze zou het abbonement direct stop zetten en om terugave van het onterecht betaalde aan te vragen.
Vandaag.. Weer 2 maanden later en ook twee afschrijvingen grrrr..., maar weer eens gebeld. Heel het verhaal weer eens uitgelegd, aan een dame die ietwat verveeld/ geirriteerd over kwam. Zij gaf aan dat het allemaal in hun computer staat, er was inderdaad om terugbetaling gevraagd.. Dit was echter afgewezen.?. men geeft mij geld niet terug... Is dat geen diefstal? HI geeft aan dat ik destijds niet opgezegd heb, dat staat namelijk niet vermeld in de Pc.
Volgend mij heeft iemand zijn werk gewoon niet goed gedaan en betaal ik de rekening. Op mijn vraag waarom ik dan de afgelopen 2 maanden ook heb moeten betalen (abbo was immers bij mijn eerste belletje stop gezet), kreeg ik te horen dat HI mij heeft gebeld om te vertellen dat ik alleen op de normale wijze kon opzeggen. Telefonisch en met een maand opzegtermijn. Omdat de telefoon niet had opgenomen hebben ze dit in mijn voicemailbox ingesproken. En de kosten gewoon lekker door laten lopen.. Zij wist ook zeker dat het in de voicemail was ingesproken, dat staat namelijk ook in hun PC. Ik gaf aan dat het wel heel erg vreemd is, mijn voicemail staat namelijk al sinds jaren uit. Plots kwam de HI medewerkster met een vergoeding van 50,-.. ach weet u ik maak er 80,-, de helft van wat u onnodig betaald heeft. Ik ben daar eerst maar eens op in gegaan, dat is dan iig al weer retour..
Nu denk ik echter dat ik gewoon alles retour moet krijgen...+ de rente.
Is dit nou de service van een gerenomeerd bedrijf als KPN en HI.. Een rotstreek is het en dat terwijl ik nog steeds een aantal abbo's bij hen heb ( Telfort )..
Ik laat het hier niet bij, ff kijken hoe ik dit moet aanpakken.