LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lange levertijd banken Seats & Sofas
Lange levertijd banken Seats & Sofas
Wij hebben begin januari een bank besteld bij S&S met de mededeling dat we 8 tot 12 weken op levering moesten wachten. Na 12 weken heb ik zelf maar gebeld om te vragen waar de banken blijven. Een aardige dame belde terug om te zeggen dat er een vertraging was en dat ze pas begin mei worden geleverd. Het is nu begin mei en ik weet nog niets. Is het gebruikelijk om bijvoorbeeld om korting te vragen bij late levering? Of, om de bestelling te anuleren?
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Dit zaakje zit jou niet zo lekker. he. Hopelijk zit je bank straks beter
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Wij hebben hetzelfde probleem. De wachttijd op ons bankstel zou 10 weken zijn. We wachten nu al 16 weken. Inmiddels heb ik al 2 keer telefonisch contact gehad me s&s. Nu hebben ze mij verteld dat het nog wel 3 weken kan duren.
Baal er als een stekker van. Dat is straks bijna 20 weken wachten. Geen begrip voor mijn teleurstelling en geen korting of iets dergelijks hoor van de kant van S & S. Ik koop dus NIET weer bij seats and sofas.
Baal er als een stekker van. Dat is straks bijna 20 weken wachten. Geen begrip voor mijn teleurstelling en geen korting of iets dergelijks hoor van de kant van S & S. Ik koop dus NIET weer bij seats and sofas.
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Probeer dan de koop te Ontbinden! Geen hand vol maar een land vol bankstelboeren en voor de kwaliteit hoef je het niet te laten.....
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Tja, Seats&Sofa's, waar heb ik die klacht eerder gehoord? Google maar eens op commentaren, zijn zo pisitef, maar niet heus.
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
sorry, heb een nieuw woord uitgevonden: lees s.v.p. positief. Sorry!
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Pissitief en seats en sofa's past anders best mooi bijelkaar.....
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
tja, zo kan je het ook zien.Frantic2 schreef:Pissitief en seats en sofa's past anders best mooi bijelkaar.....
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Weet U, Vogels, ik ben zo'n gewoontedier; op de site waar ik zat was die mogelijkheid er niet en dat blijf ik maar vergeten. Ik beloof U dat ik er aan zal denken de volgende keer. Als ik het niet.....vergeet.vogels schreef:Het handige van dit forum is dat je tekst kunt aanpassen/corrigeren/wijzigen.tenormin schreef:sorry, heb een nieuw woord uitgevonden: lees s.v.p. positief. Sorry!
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
@Frantic2
Dat hebben we al geprobeerd. Maar ze zijn niet aangesloten bij een brancheorganisatie, dus hebben we mooi het nakijken. Stom. We hadden eerst revieuws moeten lezen. Dan waren we hier nooit aan begonnen.
Dat hebben we al geprobeerd. Maar ze zijn niet aangesloten bij een brancheorganisatie, dus hebben we mooi het nakijken. Stom. We hadden eerst revieuws moeten lezen. Dan waren we hier nooit aan begonnen.
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
ook al betaald zeker?
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Het is nu geruime tijd geleden dat u deze post hebt neergezet. Heeft u inmiddels uw bank van Seats & Sofa's? Zo ja, vergeet mijn antwoord. Zo neen, aangetekende brief sturen dat ze zich niet hebben gehouden aan de afgesproken + uitgelopen levertijd en u ontbinding van de koop wil. Mocht U een aanbetaling hebben gedaan dan ook eisen dat het geld binnen uiterlijk 2 weken op uw bankrekening staat. Uw bewijs van verzending goed bewaren.Muiltje schreef:Wij hebben begin januari een bank besteld bij S&S met de mededeling dat we 8 tot 12 weken op levering moesten wachten. Na 12 weken heb ik zelf maar gebeld om te vragen waar de banken blijven. Een aardige dame belde terug om te zeggen dat er een vertraging was en dat ze pas begin mei worden geleverd. Het is nu begin mei en ik weet nog niets. Is het gebruikelijk om bijvoorbeeld om korting te vragen bij late levering? Of, om de bestelling te anuleren?
Re: Lange levertijd banken Seats & Sofas
Dit geld bij alles wat u via internet wilt kopen; eerst Sherlock Holmes spelen alvorens tot koop over te gaan en altijd letten of ze bij het één of ander erkende "whats in a name" zijn aangesloten.RIANTO schreef:@Frantic2
Dat hebben we al geprobeerd. Maar ze zijn niet aangesloten bij een brancheorganisatie, dus hebben we mooi het nakijken. Stom. We hadden eerst revieuws moeten lezen. Dan waren we hier nooit aan begonnen.