KPN "alles in een pakket" is een hoop ellende !!
Geplaatst: 02 mei 2012 23:01
Na een defecte Quatro Fox en een oud modem op advies van de monteur naar KPN winkel om de boel te vernieuwen. Er werd mij "alles in een" geadviseerd en heb het gehele pakket genomen en n.b. op advies van de verkoper een monteur erbij besteld. Mijn toenmalige abonnement bleek op een morgen dood maar nog niets gehoord van een monteur (wel stonden de spullen in de gang). Naar de winkel om het op te lossen, daar bleek ik een brief niet ontvangen te hebben voor het maken van een afspraak. De winkel regelde de volgende ochtend, vrijdag, een monteur om de boel aan te sluiten (vervelend maar netjes opgelost !). Alles werkte behalve de telefoon kon niet gebeld worden, maar werd mij beloofd dat maandag alles automatisch in werking gesteld zou zijn (porteren ?). Iris kon gewoon vast het antwoordapparaat inspreken van de praktijk, want dat zou allemaal uiterlijk maandag automatisch in werking treden..........NIET DUS !!
Wij gingen een weekje weg, maar maandag, dinsdag, woensdag ...........en toen wij de maandag erop terug kwamen was er nog geen telefoon dus ook geen antwoordapparaat, maar ook geen internet en tv meer ..............!#@!!@@#%$!@!@## (zal dit niet vertalen)
Ik hop nu al 2,5 dag bijna full-time van keuzemenu naar keuzemenu en spreek voice-mails in om vervolgens elke keer een ander aan de lijn te krijgen en het gehele verhaal weer te moeten vertellen. Allemaal hebben ze een andere variant of oplossing voor het verhaal, maar niets helpt. Vandaag ook weer een monteur geweest, we hebben nu tv signaal dat steeds stoort en een heel traag internet dat steeds weg valt (ik type dit verhaal nu al voor de 4e x omdat de verbinding steeds weg valt) en de mededeling dat we waarschijnlijk 7 mei weer telefoon hebben.
DIT BETEKEND 2,5 WEEK GEEN TELEFOON, door een interne wijziging bij KPN waar hun een paar fouten hebben gemaakt !!!!!!! en wat in eerste instantie een verbetering zou moeten bewerkstelligen.
Het is echt te triest voor woorden en raad ook iedereen aan :
BEZINT EER GIJ BEGINT !!!
KPN heeft een groot apparaat met help-desken, maar gewoon iets regelen en oplossen kunnen ze niet meer omdat ze verdwalen in hun eigen bos !!!!!!!!!!!
Wij gingen een weekje weg, maar maandag, dinsdag, woensdag ...........en toen wij de maandag erop terug kwamen was er nog geen telefoon dus ook geen antwoordapparaat, maar ook geen internet en tv meer ..............!#@!!@@#%$!@!@## (zal dit niet vertalen)
Ik hop nu al 2,5 dag bijna full-time van keuzemenu naar keuzemenu en spreek voice-mails in om vervolgens elke keer een ander aan de lijn te krijgen en het gehele verhaal weer te moeten vertellen. Allemaal hebben ze een andere variant of oplossing voor het verhaal, maar niets helpt. Vandaag ook weer een monteur geweest, we hebben nu tv signaal dat steeds stoort en een heel traag internet dat steeds weg valt (ik type dit verhaal nu al voor de 4e x omdat de verbinding steeds weg valt) en de mededeling dat we waarschijnlijk 7 mei weer telefoon hebben.
DIT BETEKEND 2,5 WEEK GEEN TELEFOON, door een interne wijziging bij KPN waar hun een paar fouten hebben gemaakt !!!!!!! en wat in eerste instantie een verbetering zou moeten bewerkstelligen.
Het is echt te triest voor woorden en raad ook iedereen aan :
BEZINT EER GIJ BEGINT !!!
KPN heeft een groot apparaat met help-desken, maar gewoon iets regelen en oplossen kunnen ze niet meer omdat ze verdwalen in hun eigen bos !!!!!!!!!!!