LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourneren slaapmat

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
goldwing89

Retourneren slaapmat

Ongelezen bericht door goldwing89 »

Onlangs heb ik op het net twee slaapmatten gekocht,toen ik deze matten ontving heb ik er een uitgepakt(zat in krimpfolie) en geprobeerd.
Dit beviel in het geheel niet dus de mat opgerold en samen met de niet uitgepakte mat binnen de bedenktijd retour gestuurd.
Na twee dagen kreeg ik een mail van de winkel dat ze de matten ontvangen hadden,met de mededeling dat ik maar voor een mat mijn geld terug kreeg de ander was uit de verpakking dus onverkoopbaar.
Nu is mijn vraag of dit kan,ik bedoel je moet zo'n mat toch uit kunnen proberen?

berndv

Re: Retourneren slaapmat

Ongelezen bericht door berndv »

Retouren is ook vaak in de originele verpakking, als je zegt krimpfolie, kan die dus nooit weer in de originele verpakking retour. Het gretourneerde artikel moet weer gewoon in de voorraad kunnen en verkocht worden, dat is dus in dit geval niet zo..

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

berndv schreef:Retouren is ook vaak in de originele verpakking, als je zegt krimpfolie, kan die dus nooit weer in de originele verpakking retour. Het gretourneerde artikel moet weer gewoon in de voorraad kunnen en verkocht worden, dat is dus in dit geval niet zo..
Je moet een artikel dat is gekocht bij een webwinkel ( ik ga er hier even vanuit dat dat het geval is ) gewoon kunnen bekijken / uitpakken en indien niet goed kunnen terugsturen.. De bepakking mag hierbij nooit een beperking zijn.. Als produkten dus voorzien zijn dan een gesloten verpakking, dan mag je deze ook gewoon losmaken ( en zelfs kapot maken als het niet anders kan )...
Nu is mijn vraag of dit kan,ik bedoel je moet zo'n mat toch uit kunnen proberen?
Je krijgt het produkt op 'zicht' en mag het een aantal dagen bekijken om te zien of het je bevalt en het dan evt. terugsturen indien dit niet het geval is.. Het produkt moet dan nog wel steeds ongebruikt zijn ! Je kan het dus niet zonder meer uitproberen en dan toch nog besluiten het terug te sturen.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

angel1978

Klopt als een bus!!!

Maxiem.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dat de verpakking verbroken is is een kul argument want je moet een product gewoon goed kunnen zien/voelen. Uiteraard mag je het niet gebruiken.

Je hebt gewoon recht op je geld terug.

Welke webwinkel was het?

Gesloten