Toegang tot account bij KPN
Geplaatst: 03 mei 2012 17:43
Reeds meerdere maanden, wanneer ik inlog op Mijn KPN (internetplusbellen + interactieve tv, word ik automatisch doorgeleid naar "mijn mobiel" hoewel ik al 11/2 jaar geen mobiel abonnement bij KPN meer heb. Ik kan vervolgens op geen enkele wijze bij mijn persoonlijke gegevens komen. Ik heb dit reeds enige malen aangegeven bij KPN. Er blijkt intussen niets te zijn gebeurd. Ik kan nog steeds niet bij mijn gegevens. Ik wordt bij de helpdesk (standaard net als vroeger 5-10 minuten wachttijd a 10 eurocent per minuut en dan het gesprek nog) van het kastje naar de muur gestuurd. Hoe los ik dit op en hoe krijg ik het gedaan dat KPN mij een vergoeding aanbiedt voor de door mij gemaakte telefoonkosten. Ik stel daarbij dat ik niet wens te betalen voor fouten die niet mijn schuld zijn of waaraan ik niets zelf kan doen.
Greetz, testiturtle
Greetz, testiturtle