Mijn vrouw had zich enige tijd geleden gemald bij Stichting Verliespolis.
Het gaat om een ontransparante polis die ze destijds had gesloten nij Nationale Nederlanden. Een geweldige polis voor Nationale Nederlanden ze zijn er goed wijs van geworden. Mijn vrouw had het geld wat mij betreft voor een behoorlijk deel het geld in de put kunnen gooien. We hebben ons zonder verder verwachtingen gemeld bij Sticht Verliespolis. Moesten we 20 of 25 euro overmaken om ons aan te sluiten.
Maar we vernemen eigenlijk weinig tot niets van deze Stichting. Nu is het bedrag 25 euro wel te overzien,. Bij resultaat zou je dan in elk geval dit bedrag terug krijgen.
Wij hebben dit dus niet terug gekregen. Jammer. We hebben ze wel gemaild maar dat loopt niet echt lekker. Ze vroegen naar wanneer dat geld dan is overgemaakt.
Hebt dit nu 2x doorgegeven maar verneem niets meer.
We houden er nu maar mee op. Maar zijn er mensen met soortgelijke ervaring?
Naar verhouding met het geld dat mijn vrouw is kwijtgeraakt aan die polis is die 25 euro peanuts maar toch.
Dit hoort eigenlijk onder het kopje woekerpolis. Het is geen aandelenlease.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Verliespolis
Re: Stichting Verliespolis
Je geeft zelf het antwoord al: verkeerd forum ! woekerpolis staat hierboven.Dit hoort eigenlijk onder het kopje woekerpolis. Het is geen aandelenlease.