Pagina 1 van 1

Onkunde Leen Bakker bij afknippen gordijnen -> geen service

Geplaatst: 04 mei 2012 11:59
door MARCHEL73
Om te voorkomen dat andere klanten ook beschadigde gordijnstof ontvangen de volgende waarschuwing:

Voor de kinderkamer hebben wij nieuwe gordijnen en vitrage nodig. Op zaterdag 28 april bij Leen Bakker te Stadskanaal gordijnstof en vitrage gehaald. De gordijnstof en vitrage wordt hardhandig gescheurd. Helaas even onvoldoende opgelet. Thuisgekomen blijkt de vitrage zo hardhandig gescheurd te zijn dat de zijkanten zijn beschadigd (zijdelingse scheuren en opgeschoven/vervormde stof) :oops: . Toch even met mijn moeder overlegd die in een gordijnen zaakt gewerkt heeft. Volgens haar had deze stof geknipt moeten worden. Helaas zeer moeilijk te herstellen dus terug naar Leen bakker. Helaas geeft men hier niet thuis. Volgens de medewerker doen ze het altijd zo en verder geen commentaar.

Kortom, gordijnstof kan men beter ergens anders kopen dan bij de leen Bakker. Waar gerwerkt wordt, wordt wel eens een foutje gemaakt maar dit moet normaal toch te herstellen zijn.

Marchel

Re: Onkunde Leen Bakker bij afknippen gordijnen -> geen service

Geplaatst: 04 mei 2012 16:16
door Chocomelk
Daar ging ik toch niet mee akkoord, je koopt vitrage waar je eigenlijk nog
weinig aan hebt doordat de medewerker ze verkeerd heeft gescheurd.
Zou toch terug gaan en vragen naar de bedrijfsleider van de desbetreffende
Leenbakker.