Pagina 1 van 1

Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 16:43
door Kees87
Heb op 15 januari dit jaar mijn abonnement bij UPC opgezegd omdat ik ben verhuisd naar Amerika. Opzegging leek goed te gaan en kreeg een bevestiging hiervan, een retourdoos zou komen om mijn modem terug te sturen voor de borg en een afrekening van de betalingen. Na 4 weken nog niks gebeurd en kreeg zelfs weer een factuur. Dus gelijk UPC gemaild, bellen naar 0900 uit Amerika is nogal duur, en kreeg antwoord dat het geregeld zou worden. Weer 4 weken later nog niks gebeurd dus een mail gestuurd, situatie weer uitgelegd en nu probeerde ze het abonnement van mij ouders te stoppen, zelfd achternaam ander adres maar dat terzijde. Op 21 maart gebeld door UPC a 6 euro en alles zou ter plekke geregeld worden. Inmiddels mei en nog steeds geen oplossing, van de week onderstaande mail gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Best frustrerend als je 10000 km van huis bent.

Op 21 maart ben ik door een van uw collega's gebeld terwijl ik nu in Amerika zit betreffende het opzeggen van mijn abonnement bij UPC. Mij is toen toegezegd een vergoeding van 5 euro voor het gebeld worden en het meteen regelen van mijn opzegging. Daarna heb ik nog een e-mail van u gekregen waarin u zegt dat ik telefonisch contact heb gehad en dat alles nu geregeld was.

Nu zijn we ruim een maand verder en er is nog niks gebeurd. Mijn modem staat nog steeds stof te vangen op mijn oude adres en mijn borg heb ik niet terug. de retourdoos heeft degene die voor mij het modem zal opsturen nog nooit ontvangen. U kunt zich niet voorstellen hoe gefrustreerd ik raak

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 16:52
door Har06
De moraal van het verhaal is ?.

Bij verhuizingen de zaak tijdig schriftelijk regelen, zeker bij vertrek naar het buitenland :?:

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 17:00
door Kees87
Ik heb de bevesting van telefonisch contact en daarna de bevestiging van opzeggen ook weer meegestuurd met de volgende e-mail maar krijg nu helemaal geen reactie meer.

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 17:04
door Teunbosseman
Har06 schreef:De moraal van het verhaal is ?.

Bij verhuizingen de zaak tijdig schriftelijk regelen, zeker bij vertrek naar het buitenland :?:
Har/ Henri, het moraal van UPC is veelal ver te zoeken als je zoals bij TS ruim van te voren opzegt en toch zelf weer achteraan moet blijven lopen.

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 17:10
door Teunbosseman
TS,

Zit er geen UPC winkel in de buurt van je vorige woonplaats ? Wellicht kan je een bekende het modem daar naar toe laten brengen?
Vraag wel om een ontvangstbewijs !

s6

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 17:14
door Kees87
Thanks voor t idee!, zal s kijken of dat mogelijk is

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 04 mei 2012 17:25
door ozbob
Ik ken dat van UPC, ik heb ooit de domme opmerking gemaakt dat ik mijn aansluiting wilde verhuizen van Amsterdam naar Almere, alleen mijn UPC telefon abo wilde ik opzeggen. Ik had alles ruim van tevoren geregeld zodat ik in mijn nieuwe huis TV zo hebben. Toen de TV weer stond alleen ruis..... geen aansluiting ik weer bellen, e-mailen faxen en alle ander communictie middelen totaal 24 keer contact gezocht voordat ik weer beeld had. Na bijna een jaar na dato werd ik opgebeld of ze het modem konden halen.... ja dat stond nog bij de buurvrouw in Amsterdam.
Het blijkt dat de bewoording in mijn geval verhuizen niet dient te worden gebruikt, men raakt daarvan in de war zo vertelde een dame op een landelijk UPC contact nummer mij, ik had moeten zeggen afsluiten en aansluiten.

Nu blijkt dat ook dat kennelijk dan toch ook niet werkt.... 't is net een virus als je het hebt kom je er niet meer vanaf.
Het is mij wel gelukt zonder problemen UPC op te zeggen, heb nu glas.
Ik hoop dat UPC een webcare team heeft die je probleem gaan oplossen....

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 07 mei 2012 10:25
door UPC Webcare
@Kees87,

Vervelend om te horen dat de opzegging niet goed is verwerkt. Wij ontvangen graag je gegevens om te kijken of we een oplossing kunnen bespoedigen.

Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 12 jul 2012 23:25
door Smeding
Ook ik heb nu een probleem met UPC. Mijn oude modem ging kapot en er werd een vervangende gestuurd. Na een week zou ik een retourdoos ontvangen om de oude kapotte modem retour te sturen. Alles wat er kwam, geen retourdoos. Gebeld en gevraagd wanneer ik de retourdoos kon verwachten. Zeker binnen twee weken, natuurlijk daarna ook geen doos...Na mijn vakantie van 3 weken nogmaals gebeld en weer een verzoek ingediend om versturen van de retourdoos...natuurlijk niets ontvangen en nu hebben ze € 150,00 extra in rekening gebracht omdat ik de modem nog steeds niet retour heb gestuurd!!!
Stelletje....... :evil: :evil:
De modem staat ondertussen keurig met alles erop en eraan op verzending in de kast te wachten!

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 13 jul 2012 11:32
door UPC Webcare
@Smeding,

Vervelend om te horen er kosten in rekening zijn gebracht en dat je nog steeds geen retourdoos hebt ontvangen. Wij ontvangen graag je gegevens om te kijken of we een oplossing kunnen bespoedigen.

Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 13 jul 2012 11:50
door tenormin
UPC Webcare schreef:@Smeding,

Vervelend om te horen er kosten in rekening zijn gebracht en dat je nog steeds geen retourdoos hebt ontvangen. Wij ontvangen graag je gegevens om te kijken of we een oplossing kunnen bespoedigen.

Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Ben dan altijd "nieuwsgierig" of, in dit geval Kees87 en Smeding daadwerkelijk geholpen worden of dat zo'n antwoord, in dit geval van UPC, ook zal worden opgelost of dat het alleen maar "klantvriendelijk" op een site terecht komt. Dus Kees87 en Smeding, laat eens horen of ze echt iets aan het probleem gedaan hebben.

Re: Opzeggen upc en retour sturen modem is onmogelijk

Geplaatst: 16 jul 2012 23:21
door devious
@tenormin

"no news is good news" zullen we maar zeggen....