Pagina 1 van 1

helpdesk

Geplaatst: 21 nov 2003 18:26
door rolie
:evil: menige maal heb ik de helpdesk gebeld, omdat we zonder internet zaten.:oops: We wonen in Alkmaar, en krijgen dan zo'n boer uit leeuwarden aan de telefoon. :twisted: Toen ik nog met een telefoonkaart belde was die al leeg voordat ik iemand had gesproken. En als je dan hulp vraagt wordt je zomaar met een kluitje in het riet gestuurd.Wie heeft hier het zelfde over mee gemaakt??? :?:

Re: helpdesk

Geplaatst: 21 nov 2003 19:41
door Krueger
Onzin, je moet ook niet met een telefoonkaart bellen.

Re: helpdesk

Geplaatst: 26 nov 2003 17:42
door scooter
Mijn telefoon is geblokkeerd voor 0900 nummers dus kan ik het helemaal schudden.
Zij zeggen alleen te kunnen helpen als ik € 0.10 per minuut betaald en dus het 0900 bel.

Re: helpdesk

Geplaatst: 27 nov 2003 07:49
door keyboard hero
Kreuger heeft gelijk , welke mafkees gaat een 0900 nummer bellen met een prepaid telefoon, je betaalt dan niet alleen de kosten van 10 eurocent per minuut, maar daar komen ook de kosten van je mobiel bij, dus in dit verhaal zijn de mensen van de helpdesk niet de ezel, maar dat ben jezelf !!!!!!

Re: helpdesk

Geplaatst: 27 nov 2003 08:44
door Gast
welke mafkees belt uberhaupt een 0900-nummer(10 euro cent p/m) om de fouten van iemand anders op te lossen. Als iemand behoefte heeft aan antwoordnummers van UPC kan ik die wel effe plaatsen op dit forum.

Re: helpdesk

Geplaatst: 27 nov 2003 08:47
door keyboard hero
gast, ook jij spoort niet, jij legt de schuld automatisch bij upc, terwijl het in 9 van de 10 gevallen toch aan de gebruiker ligt!!!

Dus jou uitspraken hier nemen we ook mar niet te serieus

Re: helpdesk

Geplaatst: 27 nov 2003 09:32
door Gast
de ervaring leert juist dat het meestal aan upc ligt. zoek de kranten artikelen er maar op na. vraag het maar aan de rechstwinkels of aan de consumentenbond of aan vrienden en familie!! ik neem jouw overigens wel serieus ook al ben ik het niet met je eens!!

Re: helpdesk

Geplaatst: 27 nov 2003 09:33
door Gast
de ervaring leert juist dat het meestal aan upc ligt. zoek de kranten artikelen er maar op na. vraag het maar aan de rechstwinkels of aan de consumentenbond of aan vrienden en familie!! ik neem jouw overigens wel serieus ook al ben ik het niet met je eens!!

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 10:44
door Krueger
Oude koeien, dat was 2 jaar terug zo ja.

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 10:47
door Gast
die koeien zitten dan weer in de sloot!

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 10:56
door Krueger
Laat ze lekker zitten dan :D

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 15:51
door scooter
Ik ga helemaal niet bellen voor 10 eurocent per minuut.

Als het bedrijf iets voor zijn klanten wil doen moet het ook per e-mail kunnen.

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 16:33
door Krueger
Tja, dan kan je mailen tot je een ons weegt... kan ook wel, het duurt alleen wat langer... als je mailt dat je geen email meer kan verzenden vind ik je een knap persoon.

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 16:54
door Gast
Maar misschien mag je wel even op je werk of bij de buren een mailtje versturen naar UPC.

Re: helpdesk

Geplaatst: 28 nov 2003 18:41
door scooter
Waar hebben jullie het toch over??
Ik heb nooit beweerd dat ik geen e-mail kan versturen.

Ik kan wel e-mailen, maar chello wilt alleen maar helpen als ik bel!!!!