probleem! abonnement aan gevraagd bij hollands nieuwe...
Geplaatst: 07 mei 2012 18:29
ik heb 12 april een sim only bij Hollands nieuwe aangevraagd.
ze beloven binnen 2 dagen een kaart op te sturen.
na 2 weken abonnement is actief maar WAAR BLIJFT MIJN SIMKAART!!!!!
ik wil bellen naar HN... kan niet!!!
terugbel verzoek gedaan op de site.
INDERDAAD ik werd gebeld!
uitgelegd hoe t zat... naar verkeerde adres gestuurd!!!
foutje KAN GEBEUREN!!
2 weken later!!! nog GEEN SIMKAART!!!
ik WEER bel afspraak gemaakt..
HN belt netjes op tijd terug!
ik leg uit dat ik mijn kaart nog niet heb en nu wel een beetje irritant begin te vinden.
en dat ik en compensatie wel op zijn plaats vind(ik kan nog steeds niet bellen!!)
nou dan hoefde ik de 10 euro voor de nieuwe op te sturen kaart niet te betalen!!
ik uitleggen dat het hun fout was en dat HN de kaart naar verkeerd adres had gestuurd en dat ik niet voor hun fout ga betalen dus die 10 euro ZEKER NIET!!!!
1 mei zouden ze dan een nieuwe opsturen!!! joepie!!!!
het is nu 7 mei,ik ben bijna 1 maand verder en ik heb nog GEEN SIMKAART!!!
WAT IS ER GVD AAN DE HAND DAAR!!!!!
is het zo moeilijk om een simkaart te sturen???
LOS HET EEN KEER OP HOLLANDS NIEUWE!!!
tot die tijd betaal ik helemaal nergens voor!!!
IK BEN HET MEER DAN ZAT!! en dan zijn jullie ook nog zo slecht te benaderen.. pffff
zijn er meer met deze ervaring???
ze beloven binnen 2 dagen een kaart op te sturen.
na 2 weken abonnement is actief maar WAAR BLIJFT MIJN SIMKAART!!!!!
ik wil bellen naar HN... kan niet!!!
terugbel verzoek gedaan op de site.
INDERDAAD ik werd gebeld!
uitgelegd hoe t zat... naar verkeerde adres gestuurd!!!
foutje KAN GEBEUREN!!
2 weken later!!! nog GEEN SIMKAART!!!
ik WEER bel afspraak gemaakt..
HN belt netjes op tijd terug!
ik leg uit dat ik mijn kaart nog niet heb en nu wel een beetje irritant begin te vinden.
en dat ik en compensatie wel op zijn plaats vind(ik kan nog steeds niet bellen!!)
nou dan hoefde ik de 10 euro voor de nieuwe op te sturen kaart niet te betalen!!
ik uitleggen dat het hun fout was en dat HN de kaart naar verkeerd adres had gestuurd en dat ik niet voor hun fout ga betalen dus die 10 euro ZEKER NIET!!!!
1 mei zouden ze dan een nieuwe opsturen!!! joepie!!!!
het is nu 7 mei,ik ben bijna 1 maand verder en ik heb nog GEEN SIMKAART!!!
WAT IS ER GVD AAN DE HAND DAAR!!!!!
is het zo moeilijk om een simkaart te sturen???
LOS HET EEN KEER OP HOLLANDS NIEUWE!!!
tot die tijd betaal ik helemaal nergens voor!!!
IK BEN HET MEER DAN ZAT!! en dan zijn jullie ook nog zo slecht te benaderen.. pffff
zijn er meer met deze ervaring???