LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] superwijzer app.

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
p.w.harinck
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 mei 2012 20:55

superwijzer app.

Ongelezen bericht door p.w.harinck »

Peter Harinck

Hebben we echt zo'n app. nodig? Gaan we dan gezonder eten? Welke fabrikant of leverancier kan zich veroorloven aan deze app. mee te doen? Wordt het net zoals bij het bekende 'Ik kies bewust logo'? Waarbij alleen kapitaalkrachtige firma's zo'n logo kunnen betalen? Bovendien staat dit logo ook op allerlei twijfelachtige producten.Mijn advies is je beter voor te bereiden en al van te voren te weten wat gezond voor je is en wat het milieu meer of minder belast.

Op het gebied van eten en drinken is veel onduidelijk. Er bestaan allerlei misverstanden en er zijn veel fabeltjes in omloop. Vaak wordt gedacht, dat gezonde voeding minder lekker is, maar gezond voedsel smaakt vaak zelfs beter.
Helaas worden bij het overschakelen op gezondere voeding soms keuzes gemaakt op basis van veronderstellingen in plaats van op feiten.

Zorg dus dat je weet wat gezond is en vertrouw niet teveel op informatie die je door logo's of app's wordt aangeleverd.

(Peter Harinck, auteur 'Levenselixer uit de supermarkt')

arie81
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jun 2012 13:33

Re: superwijzer app.

Ongelezen bericht door arie81 »

Ik geef je volledig gelijk ;)

Gesloten