Wat toevallig dat er al een topic is over de postbezorging.
Zal ik mijn beklachting hier ook maar even doen.
Half maart is onze lieve zoon geboren.
Wij natuurlijk direct fanatiek kaartjes rondsturen.
Mensen blij met hun kaartje, en gelijk kaartjes terug sturen.
Tot een week of twee later een vriend van mij vraagt 'hey, hoe vond je ons kaartje ?'
Dus ik zeg 'Kaartje ?, ik heb helemaal geen kaartje van je gehad hoor'.
Waarop hij raar keek en zei dat ie echt wel een kaartje verstuurd had.
Maar goed, kan gebeuren, hij zou er nog een sturen.
Wederom twee weken later de vraag hoe het kaartje was.
Maar helaas WEER niets ontvangen.
Dus nog maar een keer, drie maal is scheepsrecht.
Wederom niet ontvangen.
Drie kaartjes niet ontvangen omdat PostNL gewoon zijn werk niet doet.
Recent, 15 juli een bestelling gedaan bij Zero Condooms, deze is 20 juli verzonden, ik zou hem volgens de site de volgende dag moeten hebben.
Natuurlijk ben ik niet zo van 'het moet precies kloppen' dus ik dacht dan zal ik het dinsdag wel krijgen.
Inmiddels zijn we 2 weken verder, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Heb contact gezocht met Zero Condooms, deze zegt het pakje wel te hebben verzonden (waar ik niet aan twijfel, ik bestel daar wel vaker wat, dat komt ook altijd aan)
Maar ze hebben uit coulance wel een ander pakketje opgestuurd.
Ik natuurlijk heel blij, maar ik kan me voorstellen dat als dit vaker gebeurt, dat dit voor de website (en eventueel andere websites) enorm vervelend is.
Daarop liep mijn emmer weer eens over, en vond ik het nodig mijn 3 vermiste kaartjes en mijn vermiste (brievenbus) pakketje als klacht te melden!
Daarop kreeg ik het volgende antwoord;
Geachte heer
naam verwijderd i.v.m privacy,
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u meerdere aan u verzonden poststukken mist. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.
Ik heb uw klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging, met het verzoek uw melding binnen 3 werkdagen met de betrokken medewerkers te bespreken. Hij zal erop toezien dat de bezorging van de post extra aandacht krijgt. Omdat uw klacht intern wordt besproken ontvangt u geen verdere reactie.
Helaas kunnen we niet achterhalen wat er mis is gegaan. Omdat er dagelijks vele miljoenen brieven verwerkt worden, is het niet mogelijk uw post te traceren. We kunnen alleen pakketten en aangetekende brieven volgen waar een sticker met volgnummer op zit. Ik vraag daarvoor uw begrip.
Zero Condooms kan via een formulier een onderzoek starten naar de vermiste zending. Dit formulier kan de afzender opvragen door het contactformulier op onze website in te vullen of via telefoonnummer 0900-0990 (10 cent p/m). Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.
Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het dan ook zeer op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
Naam verwijderd i.v.m privacy
PostNL Klantenservice
http://www.postnl.nl
Ik had nog zo gezegd dat ik geen standaard mail wilde hebben met 'we kunnen alleen pakketjes en aangetekende brieven traceren' @#$%#%$
Want hierdoor zit de klant gewoon met vraagtekens, en is het probleem niet opgelost.
Zo ga je niet met klanten om.
Gelukkig voor mij dat de betreffende web-site zo aardig is om mijn bestelling opnieuw te verzenden, en laten we ons handen tezamen vouwen dat deze
wel aan komt!
Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen altijd maar zit te wachten op klanten die hun post niet ontvangen en dat zij weer moeten opdraaien voor de fouten van PostNL.
Ik lees ook geregeld dingen dat PostNL zijn bezorgservice gaat verbeteren, maar ik heb er een hard hoofd in!
Hopende dat hier iets aan gedaan word.
*Edit 05-08-2012*
Inmiddels is een (brievenbus) pakje geariveerd.
Echter was de enveloppe wel overreden (stond bandenspoor op) en de inhoud was half plat.
Niet dat dat voor de goederen uitmaakt, maar daaruit blijkt toch weer hoe PostNL met zijn spullen omgaat.
*Edit 06-08-2012*
Mijn beklachting ook geplaatst op
www.klacht.nl (
http://www.klacht.nl/tnt-post/klacht/postbezorging-135/) en vandaag reactie gekregen.
Het is echt waar niet te geloven hoe hilarisch dit bericht was.
Denk dat velen hem al wel kennen.
PostNL Webcare reageerde op augustus 6th, 2012 at 07:50
Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Nu lees ik meerdere klachten op Klacht.nl, maar ook bij die berichten staat precies hetzelfde bericht.
Word je toch niet goed van ?!
Zakt je broek van af!
Gaan we hier nog reageren PostNL ?
Of zijn we ineens helemaal stil en laten we de klachten zoals gewoonlijk voor wat het is in de hoop dat de klanten het maar vergeten ?