Hollands Nieuwe
Geplaatst: 08 mei 2012 21:19
Wil hierbij ff mijn verhaal kwijt over de slechte service van Hollands Nieuwe.
14-4 Bestelling gedaan voor het voorafvoordeel 275 Abonnement inclusief Samsung Galaxy Y toestel.
14-4 Per mail bevestiging hiervan.
18-4 Afspraak met bezorgdienst voor levering 21-4 tussen 9:00 en 13:15 uur.
20-4 Per mail bedankt voor bestelling en inloggegevens.
20-4 Per mail bevestiging levertijd van bezorgdienst, tussen 11:08 en 13:08 uur.
21-4 Bezorgdienst ziet rijbewijs van mij met gegevens van mijn Ex partner en moet bellen met bezorgdienst en vodafone, na enige tijd mag hij toch handelen en moet ik tekenen met de handtekening zoals in rijbewijs, waar ik geen vrede mee had, na 5 x en zijn kontrolerende oog was het dan wel goed. Toen moest ik tekenen voor ontvangst en dat mocht wel met mijn huidige handtekening.
21-4 Per mail een copy kontrakt ontvangen.
22-4 Wachtwoord van inloggen veranderd en direkt per mail bevestiging ontvangen hiervan.
22-4 Bij Hollands Nieuwe gemeld dat ik niet bereikbaar was voor bellen en sms'n
22-4 Per mail bevestiging hiervan.
23-4 Klacht is ontstaan tijdens bestelling waarbij je nummer onjuist is gekoppeld aan het netwerk.
23-4 Voicemail uitgezet.
23-4 Per mail bevestiging hiervan.
23-4 Weer gemeld dat ik niet bereikbaar ben en de heleboel wil annuleren.
23-4 Bevestiging van deze klacht en ze nemen binnen 2 dagen kontakt op.
24-4 Sorry voor het ongemak, druk bezig met herstel, voorstel ; 2 de maand gratis inclusief bijbehorende beltegoed retour.
25-4 Nummerafscherming aangezet.
25-4 Per mail bevestiging hiervan.
27-4 Antwoord op 23-4 , dat ik alleen kan annuleren binnen 7 dagen en zonder gebruik te hebben gemaakt van de simkaart,(hoe kom ik aan een klacht, ik koop ook geen koelkast om mijn inhoud op de kachel te leggen)
27-4 Antwoord op probleem komt doordat mijn nummer begint met 06-374 , deze zijn niet goed verbonden met het netwerk, en weer bieden ze de 2 de maand gratis.
27-4 Weer gemeld dat ik er klaar mee ben en dat ze alles moeten annuleren en dat ze blij mogen zijn dat ze geen winkel hebben waar ik heen kan gaan.
27-4 Per mail bevestiging hiervan.
28-4 Nog steeds niet bereikbaar, kan volgens hun wel sms ontvangen van vodafone klanten, ze verwachten dat volgende week de klachten verholpen zijn.
4-5 Nog steeds problemen wat ze zeggen met T-Mobile netwerk, maar ik heb vernomen van diverse mensen met verschillende providers dat ik nog steeds niet optimaal bereikbaar ben, weer het voorstel van 2 de maand gratis of anders annuleren binnen 2 weken waarna ik de aanschafkosten terug gestort zal krijgen.
5-5 Heb gelijk geannuleerd met de mededeling hoe verder te handelen ivm het retourneren van het toestel in originele verpakking. Ook heb ik een bevestiging gevraagd dat ik helemaal verlost ben van Hollands Nieuwe omdat ik toch een nieuw kontrakt wil afsluiten bij een andere provider en niet voor verassingen wil komen te staan bij deze.
5-5 Per mail bevestiging hiervan en dat ze niet kunnen garanderen dat ze binnen 2 dagen kontakt met me opnemen.
7-5 We zijn alweer 2 dagen verder en u weet het al, ik heb nog niets vernomen en hoop dat ze dat wel zullen doen binnen het termijn van 2 weken en zich zullen houden aan hun woord, of zullen ze ook het netwerk van T-Mobile hebben en helaas voor klachten als deze niet bereikbaar zijn.
Ik wacht af,
E.Verwoerd
14-4 Bestelling gedaan voor het voorafvoordeel 275 Abonnement inclusief Samsung Galaxy Y toestel.
14-4 Per mail bevestiging hiervan.
18-4 Afspraak met bezorgdienst voor levering 21-4 tussen 9:00 en 13:15 uur.
20-4 Per mail bedankt voor bestelling en inloggegevens.
20-4 Per mail bevestiging levertijd van bezorgdienst, tussen 11:08 en 13:08 uur.
21-4 Bezorgdienst ziet rijbewijs van mij met gegevens van mijn Ex partner en moet bellen met bezorgdienst en vodafone, na enige tijd mag hij toch handelen en moet ik tekenen met de handtekening zoals in rijbewijs, waar ik geen vrede mee had, na 5 x en zijn kontrolerende oog was het dan wel goed. Toen moest ik tekenen voor ontvangst en dat mocht wel met mijn huidige handtekening.
21-4 Per mail een copy kontrakt ontvangen.
22-4 Wachtwoord van inloggen veranderd en direkt per mail bevestiging ontvangen hiervan.
22-4 Bij Hollands Nieuwe gemeld dat ik niet bereikbaar was voor bellen en sms'n
22-4 Per mail bevestiging hiervan.
23-4 Klacht is ontstaan tijdens bestelling waarbij je nummer onjuist is gekoppeld aan het netwerk.
23-4 Voicemail uitgezet.
23-4 Per mail bevestiging hiervan.
23-4 Weer gemeld dat ik niet bereikbaar ben en de heleboel wil annuleren.
23-4 Bevestiging van deze klacht en ze nemen binnen 2 dagen kontakt op.
24-4 Sorry voor het ongemak, druk bezig met herstel, voorstel ; 2 de maand gratis inclusief bijbehorende beltegoed retour.
25-4 Nummerafscherming aangezet.
25-4 Per mail bevestiging hiervan.
27-4 Antwoord op 23-4 , dat ik alleen kan annuleren binnen 7 dagen en zonder gebruik te hebben gemaakt van de simkaart,(hoe kom ik aan een klacht, ik koop ook geen koelkast om mijn inhoud op de kachel te leggen)
27-4 Antwoord op probleem komt doordat mijn nummer begint met 06-374 , deze zijn niet goed verbonden met het netwerk, en weer bieden ze de 2 de maand gratis.
27-4 Weer gemeld dat ik er klaar mee ben en dat ze alles moeten annuleren en dat ze blij mogen zijn dat ze geen winkel hebben waar ik heen kan gaan.
27-4 Per mail bevestiging hiervan.
28-4 Nog steeds niet bereikbaar, kan volgens hun wel sms ontvangen van vodafone klanten, ze verwachten dat volgende week de klachten verholpen zijn.
4-5 Nog steeds problemen wat ze zeggen met T-Mobile netwerk, maar ik heb vernomen van diverse mensen met verschillende providers dat ik nog steeds niet optimaal bereikbaar ben, weer het voorstel van 2 de maand gratis of anders annuleren binnen 2 weken waarna ik de aanschafkosten terug gestort zal krijgen.
5-5 Heb gelijk geannuleerd met de mededeling hoe verder te handelen ivm het retourneren van het toestel in originele verpakking. Ook heb ik een bevestiging gevraagd dat ik helemaal verlost ben van Hollands Nieuwe omdat ik toch een nieuw kontrakt wil afsluiten bij een andere provider en niet voor verassingen wil komen te staan bij deze.
5-5 Per mail bevestiging hiervan en dat ze niet kunnen garanderen dat ze binnen 2 dagen kontakt met me opnemen.
7-5 We zijn alweer 2 dagen verder en u weet het al, ik heb nog niets vernomen en hoop dat ze dat wel zullen doen binnen het termijn van 2 weken en zich zullen houden aan hun woord, of zullen ze ook het netwerk van T-Mobile hebben en helaas voor klachten als deze niet bereikbaar zijn.
Ik wacht af,
E.Verwoerd