Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen
Geplaatst: 09 mei 2012 12:43
Hieronder mijn ervaring met Centraal Beheer:
9/11 2011
Mail met twee klachten gestuurd. (Pechhulp ging van 56 naar 195 per jaar omdat ze een nieuw verwerkingssysteem kregen, auto die ik verkocht had werd pas per beldatum doorgifte doorgehaald)
Nooit meer iets van CB vernomen.
Maart 2012
Plotseling een brief van CB dat mijn autoverzekering per 01-04 werd doorgehaald. Schadevrije jaren klopte niet, nieuwe premie klopte niet en erger polis moest helemaal niet doorgehaald worden.
10/3
Gebeld met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Zou drie dagen later terugbellen want systeem werkte weer eens niet dus kon niet nakijken. Wijziging dat auto gewoon verzekerd moest blijven zou iig worden geregeld.
Drie dagen later ...niets gehoord, ze moet nog steeds bellen.
5/4
Brief RDW: auto was op 4-4 niet verzekerd. Moeten een art 34 WAM van
verzekeraar hebben. Boete volgt.
10/4
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] van CB gebeld. Eh ja vervelend maar ze zijn gewoon verzekerd. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] terugbellen ehh, klacht ehhh.
'ik ga het in orde maken voor u nu echt' . Ga het gelijk regelen en u krijgt een kopie van art 34.
2/5
Gebeld met CB ,mevr kan het systeem niet in (goh verrassend). Wordt doorverbonden wachten.... wachten...[persoonsgegevens verwijderd door moderator], kan ook het systeem niet in belt binnen 30 min terug.
30 minuten later, hoe is het mogelijk de [persoonsgegevens verwijderd door moderator] belt terug.
Gebeld met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]i...Staat nergens wat over....[persoonsgegevens verwijderd door moderator] terugbellen ja staat 10 min gebeld (nou niet met mij!).
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] vindt het heel vervelend en snapt het allemaal en ja nieuw systeem (ja sinds vorig jaar hoor ik dat al). Nee hij gaat het allemaal regelen nu echt kan er nu echt van op aan want hij komt zijn afspraken echt na. Belt vrijdag voor alle zekerheid terug of alles goedgegaan was(of ik mail kopie rdw ontvangen had) en zouden dan ook direct over evt. compensatie van gebeuren november hebben.
4/5
Nog steeds geen kopie via de mail ontvangen van art 34 WAM.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] zou vandaag nog bellen bellen of alles nu goed was en compensatie......wat denk je, tuurlijk niet !!
9/5
RDW gebeld, voor 2/5 moesten ze uiterlijk bericht hebben van verzekeraar. Nee nog niets ontvangen.
Heb maar weer [persoonsgegevens verwijderd door moderator] gebeld van CB. Nakijken in systeem eh eh bel binnen 10 minuten terug.
'Wordt vandaag echt gedaan art 34 en u krijgt vandaag kopie'.
'U wilt uw polis opzeggen??, Hoezo???? '
Ja wat denk je zelf!!!
Inmiddels direct ook telefonisch doorgegeven dat inboedel ed ook beeindigd kan worden.
Kortom het is echt een puinhoop daar, onbetrouwbaar, komen hun woorden niet na, je wordt niet teruggebeld.
U BENT GEWAARSCHUWD, SLUIT UW POLIS NIET AF BIJ CENTRAAL BEHEER!!!!
9/11 2011
Mail met twee klachten gestuurd. (Pechhulp ging van 56 naar 195 per jaar omdat ze een nieuw verwerkingssysteem kregen, auto die ik verkocht had werd pas per beldatum doorgifte doorgehaald)
Nooit meer iets van CB vernomen.
Maart 2012
Plotseling een brief van CB dat mijn autoverzekering per 01-04 werd doorgehaald. Schadevrije jaren klopte niet, nieuwe premie klopte niet en erger polis moest helemaal niet doorgehaald worden.
10/3
Gebeld met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Zou drie dagen later terugbellen want systeem werkte weer eens niet dus kon niet nakijken. Wijziging dat auto gewoon verzekerd moest blijven zou iig worden geregeld.
Drie dagen later ...niets gehoord, ze moet nog steeds bellen.
5/4
Brief RDW: auto was op 4-4 niet verzekerd. Moeten een art 34 WAM van
verzekeraar hebben. Boete volgt.
10/4
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] van CB gebeld. Eh ja vervelend maar ze zijn gewoon verzekerd. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] terugbellen ehh, klacht ehhh.
'ik ga het in orde maken voor u nu echt' . Ga het gelijk regelen en u krijgt een kopie van art 34.
2/5
Gebeld met CB ,mevr kan het systeem niet in (goh verrassend). Wordt doorverbonden wachten.... wachten...[persoonsgegevens verwijderd door moderator], kan ook het systeem niet in belt binnen 30 min terug.
30 minuten later, hoe is het mogelijk de [persoonsgegevens verwijderd door moderator] belt terug.
Gebeld met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]i...Staat nergens wat over....[persoonsgegevens verwijderd door moderator] terugbellen ja staat 10 min gebeld (nou niet met mij!).
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] vindt het heel vervelend en snapt het allemaal en ja nieuw systeem (ja sinds vorig jaar hoor ik dat al). Nee hij gaat het allemaal regelen nu echt kan er nu echt van op aan want hij komt zijn afspraken echt na. Belt vrijdag voor alle zekerheid terug of alles goedgegaan was(of ik mail kopie rdw ontvangen had) en zouden dan ook direct over evt. compensatie van gebeuren november hebben.
4/5
Nog steeds geen kopie via de mail ontvangen van art 34 WAM.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] zou vandaag nog bellen bellen of alles nu goed was en compensatie......wat denk je, tuurlijk niet !!
9/5
RDW gebeld, voor 2/5 moesten ze uiterlijk bericht hebben van verzekeraar. Nee nog niets ontvangen.
Heb maar weer [persoonsgegevens verwijderd door moderator] gebeld van CB. Nakijken in systeem eh eh bel binnen 10 minuten terug.
'Wordt vandaag echt gedaan art 34 en u krijgt vandaag kopie'.
'U wilt uw polis opzeggen??, Hoezo???? '
Ja wat denk je zelf!!!
Inmiddels direct ook telefonisch doorgegeven dat inboedel ed ook beeindigd kan worden.
Kortom het is echt een puinhoop daar, onbetrouwbaar, komen hun woorden niet na, je wordt niet teruggebeld.
U BENT GEWAARSCHUWD, SLUIT UW POLIS NIET AF BIJ CENTRAAL BEHEER!!!!