hollands nieuwe geen aanrader
Geplaatst: 09 mei 2012 21:01
Op 18-04-2012 nieuw abonnement van 275 min bellen en 500Mb internet.
Na het plaatsen van de simkaart en deze geregistreerd te hebben kon ik tot mijn verbazing niet gebeld worden nummer was niet bekent.
na veschillende email's mijner zijds kreeg ik uiteindelijke de melding dat er problemen waren met de andere providers en dat er spoedig binnen een week voor een oplossing wordt gezorgd en er een maand gratis gecompenseerd wordt.
Nu ruim 3 weken later kan ik niet gebeld worden door mijn vaste tel.van tele2
ook niet door ziggo en t-mobile ook werkt mijn mobiel internet niet.
Wel wordt mij de mogelijkheid geboden om binnen 2 weken te annuleren
hier op heb ik nog steeds geen antwoordt gekregen. wat nu?
Na het plaatsen van de simkaart en deze geregistreerd te hebben kon ik tot mijn verbazing niet gebeld worden nummer was niet bekent.
na veschillende email's mijner zijds kreeg ik uiteindelijke de melding dat er problemen waren met de andere providers en dat er spoedig binnen een week voor een oplossing wordt gezorgd en er een maand gratis gecompenseerd wordt.
Nu ruim 3 weken later kan ik niet gebeld worden door mijn vaste tel.van tele2
ook niet door ziggo en t-mobile ook werkt mijn mobiel internet niet.
Wel wordt mij de mogelijkheid geboden om binnen 2 weken te annuleren
hier op heb ik nog steeds geen antwoordt gekregen. wat nu?