Pagina 1 van 1

hollands nieuwe geen aanrader

Geplaatst: 09 mei 2012 21:01
door theimartens
Op 18-04-2012 nieuw abonnement van 275 min bellen en 500Mb internet.
Na het plaatsen van de simkaart en deze geregistreerd te hebben kon ik tot mijn verbazing niet gebeld worden nummer was niet bekent.
na veschillende email's mijner zijds kreeg ik uiteindelijke de melding dat er problemen waren met de andere providers en dat er spoedig binnen een week voor een oplossing wordt gezorgd en er een maand gratis gecompenseerd wordt.
Nu ruim 3 weken later kan ik niet gebeld worden door mijn vaste tel.van tele2
ook niet door ziggo en t-mobile ook werkt mijn mobiel internet niet.
Wel wordt mij de mogelijkheid geboden om binnen 2 weken te annuleren
hier op heb ik nog steeds geen antwoordt gekregen. wat nu?

Re: hollands nieuwe geen aanrader

Geplaatst: 09 mei 2012 22:00
door MAXIEM
theimartens

Je schrijft:
Wel wordt mij de mogelijkheid geboden om binnen 2 weken te annuleren.
Het zou zeker niet onverstandig zijn om gebruik te maken van hun aanbod om binnen 2 weken de overeenkomst te annuleren. Ik krijg sterk de indruk dat de (vele?) problemen hen boven het hoofd groeien en dat ze bij wijze van spreke van voren niet meer weten dat ze ook van achteren (nog) bestaan. Ze zijn m.i. echt het spoor bijster.

Sukses, Maxiem.