Pathé Unlimited automatische incasso
Geplaatst: 10 mei 2012 11:32
Ik heb een Unlimited card van Pathé waar ik voor 19 euro per maand onbeperkt films kan zien. Nu gaat er automatisch geld van mijn bankrekening af. Tot ik afgelopen dinsdag naar de Bioscoop ging en voor mij kaartje moest betalen omdat de pas zou zijn geblokkeerd. Omdat ik met een groep was heb ik toch voor het kaartje betaald. Later op die avond keek ik in mijn mail en zag ik dat mijn pas was geblokkeerd door Pathé omdat ze het geld niet zouden hebben kunnen incasseren. Waar ik van opkeek want er staat gewoon geld op mijn bank. Ik logde in bij ING en keek naar geweigerde opdrachten.
Er staat dit:
U heeft geen opdrachten op de verzendlijst staan.
Dus bel ik naar de Klantenservice waarop de mevrouw mij steeds vertelt dat het mijn fout is en aan mijn bank ligt. Waarna mevrouw in me oor ophangt na het al een paar keer uitgelegd te hebben. Dit gesprek was al 10/ct per min. + het kaartje wat ik moest betalen en de extra kosten omdat ze het niet konden incasseren.
Wat kan ik nu het beste doen?
Er staat dit:
U heeft geen opdrachten op de verzendlijst staan.
Dus bel ik naar de Klantenservice waarop de mevrouw mij steeds vertelt dat het mijn fout is en aan mijn bank ligt. Waarna mevrouw in me oor ophangt na het al een paar keer uitgelegd te hebben. Dit gesprek was al 10/ct per min. + het kaartje wat ik moest betalen en de extra kosten omdat ze het niet konden incasseren.
Wat kan ik nu het beste doen?