KPN Glasvezel levert geen radio signaal
Geplaatst: 11 mei 2012 19:17
KPN Glasvezel levert geen traditioneel radiosignaal.
Na een dramatische overstap naar KPN glasvezel, met dagen geen diensten omdat KPN niet in staat is met de vorige provider de exacte datum van overstap vast te stellen, blijkt er een monteur te komen die geen kennis van zaken heeft en de installatie half aangesloten en niet werkend achter laat.
Tussentijds heeft de monteur al vastgesteld dat de radio niet kan worden aangesloten en de tv boven ook niet.
Terwijl mijn bestelde pakket met bellen- 2 tv's/radio -internet toch alles zou moeten bieden. De telefoon heb ik zelf werkend gekregen.
Daarna uren bellen van het kastje naar de muur, geen begrip geen oplossing tot dat eindelijk een specialist van KPN wordt gestuurd.
Mijn insteek was of het wordt werkend opgeleverd zoals ik dat als gemiddelde klant kan verwachten of het abonnement wordt verbroken.
De monteur krijgt de tv boven zonder problemen aan gesloten. Echter de tv beneden niet en ook de radio niet.
Voor de monteur reden aan zijn superieuren te melden dat ik terug wordt gezet naar mijn oude provider. Hij verzoekt mij dat die zelfde dag met mijn oude provider te regelen. Dat heb ik gedaan.
Een dag later belt er iemand van KPN dat het abonnement niet kan worden verbroken. Ik heb hem naar de monteur verwezen. Trouwens overal zitten niets wetende uitzendkrachten aan de telefoon bij KPN.Vervolgens heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
KPN verkoopt pakketten, zonder open kaart te spelen hoe dat technisch bij de verschillende apparaten werkt of niet werkt. Een traditioneel radio signaal krijg je niet, dus je radio is bij KPN glasvezel heel stil. Ja u kunt digitaal radio luisteren op de PC. Ha ha.
Advies: Let op bij de overstap naar KPN glasvezel, of beter blijf zitten waar je zit en ga vooral niet naar KPN.
Na een dramatische overstap naar KPN glasvezel, met dagen geen diensten omdat KPN niet in staat is met de vorige provider de exacte datum van overstap vast te stellen, blijkt er een monteur te komen die geen kennis van zaken heeft en de installatie half aangesloten en niet werkend achter laat.
Tussentijds heeft de monteur al vastgesteld dat de radio niet kan worden aangesloten en de tv boven ook niet.
Terwijl mijn bestelde pakket met bellen- 2 tv's/radio -internet toch alles zou moeten bieden. De telefoon heb ik zelf werkend gekregen.
Daarna uren bellen van het kastje naar de muur, geen begrip geen oplossing tot dat eindelijk een specialist van KPN wordt gestuurd.
Mijn insteek was of het wordt werkend opgeleverd zoals ik dat als gemiddelde klant kan verwachten of het abonnement wordt verbroken.
De monteur krijgt de tv boven zonder problemen aan gesloten. Echter de tv beneden niet en ook de radio niet.
Voor de monteur reden aan zijn superieuren te melden dat ik terug wordt gezet naar mijn oude provider. Hij verzoekt mij dat die zelfde dag met mijn oude provider te regelen. Dat heb ik gedaan.
Een dag later belt er iemand van KPN dat het abonnement niet kan worden verbroken. Ik heb hem naar de monteur verwezen. Trouwens overal zitten niets wetende uitzendkrachten aan de telefoon bij KPN.Vervolgens heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
KPN verkoopt pakketten, zonder open kaart te spelen hoe dat technisch bij de verschillende apparaten werkt of niet werkt. Een traditioneel radio signaal krijg je niet, dus je radio is bij KPN glasvezel heel stil. Ja u kunt digitaal radio luisteren op de PC. Ha ha.
Advies: Let op bij de overstap naar KPN glasvezel, of beter blijf zitten waar je zit en ga vooral niet naar KPN.