Pagina 1 van 1

SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 12 mei 2012 11:16
door Larske2000
" Klantenservice
0900-1418 (35 cent per gesprek)
Open op werkdagen van:
08.30 tot 17.00 uur."

Klantenservice... waarom hebben jullie UBERHAUPT openingstijden?????

Komt toch nooit iemand aan de lijn, een spraak-computer heeft toch geen 8 tot 5 baan ofwel ???

Echt lachwekkend, heb al 3 maanden een vraag aan SIMPEL.
Via de mail krijg ik alleen een standaard vooropgesteld antwoord.

En de klantenservice, hahahah, ja... lachwekkend.

Ik bel 0900-1418....

-Eerst 10 KEUZES....

-En elke Keuze die je maakt, geeft weer meedere nieuwe KEUZES 1,2,3 etc....

Maar uiteindelijk .... nee hoor... geen medewerker, alleen blalblabla, of kijk op onze website.

Ik denk dat consumenten zoals wij op dit forum maar eens de concurrentie moeten aangaan met zulke telefoonbedrijven, zullen we zeker met vlag en wimpel er bovenuit gaan steken!!!

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 12 mei 2012 11:53
door MAXIEM
Larske2000

Er is/was al een draadje over Simpel.

Maxiem.

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 12 mei 2012 21:11
door nico..d
Vanwege slechte bereikbaarheid mijn telefoon niet kunnen blokkeren, ook niet via de error site.
Gevolg: een hoop kosten door misbruik van mijn telefoon door de vinder/dief.
Super van Simpel!

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 12 mei 2012 21:56
door MAXIEM
nico..d

Simpel blijft simpel! :wink:

Maxiem.

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 19 mei 2012 08:49
door pop4st
Ik heb in Januari al mijn abonnement bij Simpel opgezegd. Heeft iemand hier ervaring mee of dit wel goed verloopt.

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 19 mei 2012 08:50
door pop4st
Sorry, ik vergeet er bij te vermelden dat het dan per 17 juni zou moeten stoppen :oops:

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 19 mei 2012 10:48
door MAXIEM
pop4st

Dit verloopt alleen maar goed als je dat schriftelijk, aangetekend en met bewijs van ontvangst hebt gedaan. Meestal volgen er dan nog wél enkele automatische incasso's (zogenaamde vergissingen), maar die kun je simpel storneren.

Sukses, Maxiem.

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 19 mei 2012 11:24
door pop4st
Ik heb het op 2 januari per mail gedaan en een bevestiging ontvangen van Simpel dat het per 17 juni wordt stopgezet. Ook per mail. Is dat voldoende?????

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 19 mei 2012 11:48
door MAXIEM
pop4st

In principe zou dat voldoende moeten zijn. Voor de zekerheid zou ik nog een bevestiging per mail sturen, dat je hun mail in goede orde hebt ontvangen. Uiteraard verwerk je dan even nog een keer de ontbindingsdatum in de tekst van de jouw bevestigingsmail.

Maxiem.

(bewaar uiteraar de 3 mails goed)

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 19 mei 2012 12:11
door pop4st
Dank je wel, gelijk gedaan.

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 21 mei 2012 11:18
door nico..d
Wat een gedoe allemaal om het te regelen.
Simpel collectief afstraffen voor hun slecht service en bereikbaarheid!
Ik prijs de dag dat ik van mijn abo af ben..............

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 21 mei 2012 11:55
door MAXIEM
nico..d

Als je duidelijk kunt aantonen dat de verbinding slecht is, dan kun je natuurlijk ook eerder de overeenkomst ontbinden en een eventuele schadevergoeding eisen. Gebruik daarvoor de hier volgende modelbrief:

AAN :

naam en adres van (provider)......

VAN :

naam en adres van (jezelf)

KLANTNR. : vul hier uw klantnummer en kontraktnummer in

BETREFT : ontbinding overeenkomst per (datum noemen)

plaats, datum,

Geachte heer/mevrouw,

Middels deze brief zeg ik wegens aanhoudend wanpresteren uwerzijds (per direct/met ingang van …..) het contract (kontraktnummer noemen)
op, dat ik met u heb afgesloten met betrekking tot (produkt/produkten noemen). Inmiddels is het (XXX aantal) weken/maanden geleden dat ik het product heb gekregen. Het is u echter tot op heden niet gelukt om mij een goed en werkend product te leveren, terwijl u daartoe ruimschiks in de gelegenheid bent geweest.

(hierna puntsgewijs kort aangeven wat niet goed is)

Ik wens niet langer meer te wachten op een volledige levering van uw product.

Graag ontvang ik van u per omgaande, een bevestiging van ontvangst van deze brief en een bevestiging van de hier bovengenoemde opzegging van de overeenkomst per (datum noemen)

Met vriendelijke groet,

(handtekening)
(naam)


Verstuur de brief vervolgens aangetekend naar de provider. Kies het juiste adres en bewaar zelf een kopie.

Sukses, Maxiem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze brief is ook te gebruiken bij slecht bereik:

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2067

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 22 mei 2012 23:11
door nico..d
En vervolgens laat Simpel niets meer van zich horen.
Wacht intussen op mijn nieuwe simkaart en ook daar hoor ik niets van.
Wat een zooitje daar bij Simpel!

Re: SIMPEL-klantenservice, waarom uberhaupt openingstijden??

Geplaatst: 01 sep 2012 12:58
door pop4st
Ja hoor het is zover. Er is een incasso binnen gekomen. Of ik even "achterstallig" abonnement wil betalen en wat extra incassokosten. Pardon, ik heb alles toch voldaan! Heb dat toch per mail van Anna van Dijk bevestigd gekregen. Op alle andere acties die ik via contact heb verstuurd is 0,0 reactie gekomen. Het abonnement is gestopt op 17 juni. De rest van de maand heb ik ook voldaan. Wanneer ze dat nu eens goed gaan uitzoeken, zou ik geld van hun moeten ontvangen.

Ik ben er zo klaar me, met dat hele simpele zielen gebeuren van Simpel. Bah wat een flutmaatschappij. Niks dan ellende. Zelfs als je geen klant meer bent.