Pagina 1 van 1

Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 08:06
door Christiaanse
In februari heb ik de machtiging van Online ingetrokken omdat ik alle diensten had opgezegd omdat ik over gestapt ben naar een andere provider.
Online bleef vervolgens afschrijven, omdat zij vonden dat ik de opzegging niet juist had verricht. Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen en zij zouden daarmee de relatie verbreken en geen betaling meer verlangen.
Echter na de betaling van de rekening zoals was afgesproken begon Online weer gewoon met opnieuw afteschrijven en mij achterstands nota's toe te zenden.

Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.

Zijn er anderen die ook een dergelijke ervaring met Online hebben

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 08:37
door nevermind
Christiaanse schreef:In februari heb ik de machtiging van Online ingetrokken omdat ik alle diensten had opgezegd omdat ik over gestapt ben naar een andere provider.
Online bleef vervolgens afschrijven, omdat zij vonden dat ik de opzegging niet juist had verricht. Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen en zij zouden daarmee de relatie verbreken en geen betaling meer verlangen.
Echter na de betaling van de rekening zoals was afgesproken begon Online weer gewoon met opnieuw afteschrijven en mij achterstands nota's toe te zenden.

Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.

Zijn er anderen die ook een dergelijke ervaring met Online hebben
Te weinig informatie waarom zij steeds blijven afschrijven.
Opzegging zelf gedaan via telefoon, brief, mail........?
Contract uitgediend?
Opzegtermijn in acht genomen?

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 09:56
door ciske
Te weinig informatie waarom zij steeds blijven afschrijven
genoeg info.
Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 11:04
door alfatrion
Christiaanse schreef:In februari heb ik de machtiging van Online ingetrokken omdat ik alle diensten had opgezegd omdat ik over gestapt ben naar een andere provider.
Dan maken ze zich nu schuldig aan diefstal. Hiervan kun je aangifte doen bij de politie. Niemand is bevoegd om zonder machtiging bedragen bij andere af te schrijven. Bij de bank kun je een Melding Onterecht Incasso om het geld terug te krijgen, mits de afschrijving binnen een jaar heeft plaats gevonden. Je kunt ze ook vragen om dit rekening nummer te blokkeren. Dit alles staat los van de vraag of je hun geld verschuldigd bent.

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 21:24
door nevermind
ciske schreef:
Te weinig informatie waarom zij steeds blijven afschrijven
genoeg info.
Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen
Misschien voor jouw voldoende, maar blijkbaar is het dan toch niet zo:

Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.
Dus is dan toch iets mis met de opzegging!

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 22:13
door ciske
Dus is dan toch iets mis met de opzegging!
Bij online ja, want TS zegt hier zelf dat het was opgelost, ook online kan dingen fout doen.

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 13 mei 2012 23:00
door nevermind
ciske schreef:
Dus is dan toch iets mis met de opzegging!
Bij online ja, want TS zegt hier zelf dat het was opgelost, ook online kan dingen fout doen.
En waar staat dat het bij Online mis is ?
Als TS zegt het is opgelost en Online mist gegevens, dus dan is er toch iets anders aan de hand.
Daarom mijn vraag, het is te weinig informatie.

Re: Online blijft automatisch afschrijven

Geplaatst: 02 okt 2012 22:18
door leetje114
wij hebben ook problemen met Online,met name automatische afschrijven!!
en het mooiste is nog,dat mijn ouders HELEMAAL geen abo heeft bij Online,
dus ook onrechtmatig geld van mijn ouders bank afhalen,
en dan beweren ze bij Online dat ze in hun recht staan,omdat mijn moeder een mondelige overeenkomst is aangegaan bij Online.
ze hebben inmiddels Intrum Justitia ingeschakelt,maar laat me door zo'n zooitje natuurlijk niet in een hoekje drukken,
ik ben benieuwd hoe het nou is afgelopen bij jou?
wij moeten morgen een afspraak maken bij de advocaat,want dit speelt al sinds 2006.

diefstal,aanklacht is ingedient bij de politie.