Het gaat om zo'n armband:
http://www.trendjuwelier.nl/ti-sento-2401mg.htm (maar dan een wit exemplaar)
Begin november ben ik ermee terug gegaan naar de juwelier en begin februari
Ik kreeg het advies mee het ding niet zo vaak te dragen omdat het nogal delicaat was. Nou, ik heb geen € 350,- uitgegeven om ernaar te kijken....
Nu is het begin mei en ziet de armband (met veel minder dragen!) en weer zo uit en uit 1 van de bedels is een briljantje.
Nu kunnen ze me wel weer een nieuw exemplaar geven, maar die ziet er over 2 maanden natuurlijk weer zo uit...
Ze hebben me al een tegoedbon aangeboden, de helft van het geld. Maar ik wil gewoon het aankoopbedrag terug. Probleem is dat ik het met "oud goud" heb betaald. Volgens hun is niet meer terug te vinden welke waarden dat toen had. Maar alles is gedocumenteerd. Is dat nu hun probleem en heb ik gewoon recht op die € 350,- retour? Of moet ik genoegen nemen met weer een nieuwe armband (om het ding na 6 weken weer geruïneerd in te leveren) of heb ik alleen maar recht op een tegoedbon of de helft van mijn geld (terwijl zij een vervangend exemplaar krijgen om gewoon weer voor € 350,- ter verkopen).
Iemand die me kan helpen? De eigenaresse van deze grote juwelier (geen keten) heeft al gezegd dat ze blij is dat niet elke klant zo lastig is als ik