LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Redactie Radar: gedichtentopic De Croos

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rob v.d.

Redactie Radar: gedichtentopic De Croos

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Van mij hoeft de gedichtentopic niet weg. Als ik hem niet wil lezen dan doe ik dat gewoon niet. Maar wat wel ergerlijk wordt, als ik hem eens wil lezen, dn moet hij wel over de tweehonderd (!) postings inladen, en dat duurt lang, te lang, zelfs met mijn breedband-kabelinternet. Wat mij betreft mag Radar dan ook een slotje op deze topic doen, en dan kan meneer De Croos vervolgens zijn activiteit voortzetten in een nieuwe topic (of niet; de meningen zijn er verdeeld over).
vr.gr. rob v.d.

Henk Wester

Re: Redactie Radar: gedichtentopic De Croos

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Geheel mee eens, Rob

joost

Ongelezen bericht door joost »

bij de zaak blijven en al die onzin ergens anders op een forum zetten

Joost

bram van norg

Ongelezen bericht door bram van norg »

Ik vind de postings van de Croos bij tijd en wijle grappig.
Maar waar ik wel bezwaar tegen maak is er soms zoveel berichten door de croos tegelijk worden gepost (10, 15 of meer) dat de eerste pagina als het ware geschoond wordt.

Ik vraag me af of het dat niet dan de bedoeling is om postings door anderen geplaatst te verdringen. Om bepaalde berichten die dan op het forum staan waarvan de croos vind dat ze beter niet gelezen mogen worden, te verdringen naar de 2de pagina

En dat vind ik zeer,zeer kwalijk.

bram van norg

Ongelezen bericht door bram van norg »

Ik vind de postings van de Croos bij tijd en wijle grappig.
Maar waar ik wel bezwaar tegen maak is er soms zoveel berichten door de croos tegelijk worden gepost (10, 15 of meer) dat de eerste pagina als het ware geschoond wordt.

Ik vraag me af of het dat niet dan de bedoeling is om postings door anderen geplaatst te verdringen. Om bepaalde berichten die dan op het forum staan waarvan de croos vind dat ze beter niet gelezen mogen worden, te verdringen naar de 2de pagina

En dat vind ik zeer,zeer kwalijk.

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

één keer posten Bram anders moeten we weer zo lang doorschakelen ;)En de hartelijke groeten aan meneer de Croos.

Ted

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

Rob v.d heeft jou toetsenbord geen Home en end toets dan ga je in no time van boven naar beneden. mvg, Harry

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

allemaal,onzin behalve dat van harry.Jullie lijken wel een stel kinderen

rob v.d.

Harry,
Wel even goed lezen. het gaat over het INLADEN van momenteel 213 berichten. Dus niet over het scrollen; je hoeft mij het gebruik van de home en end-toets dus niet uit te leggen!

Meneer De Croos,
M.i. is er geen reden om zo geprikkeld te reageren. Ik geef geen inhoudelijk oordeel over uw berichten, en ik ontzeg u ook niet het recht uw postings te plaatsen. Ik geef de redactie alleen een hint om overbodige inlaadtijd te voorkomen. Immers voor velen is bij internetten tijd ook money, toch?

m.vr.gr. rob v.d.

rob v.d.

Omhoog ter attentie van Redactie Radar.

Jon

Ongelezen bericht door Jon »

Zeg Rob je hoeft de bundels van mijn vriend niet te lezen hoor en stop s.v.p. met interessant doen. Dit forum is toch bebedeb jouw stand ga lekker schrijven op het forum van Pay-back.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jon,

Heb je ook nog wat zinnigs te melden??

Jon

Ja dat je niet meer op het forum van Radar zou schrijven. Verder ga ik morgen wat eikenboomtjes voor je planten. Dan krijg je wat je bent Eikel.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Niets dus! ! !

Jon

L.Blok een bekende naam heeft ook beweerd dat hij niet meer hier zou schrijven alleen nog bij Pay-back. Vriendjes jullie doen maar.

Jon

Nog één reactie mijnerzijds als Rob en Blok partij voor elkaar kiezen is het mijn goed recht mijn vriend andre de Croos te verdedigen.

Jon.

rob v.d.

Jon,
Lees mijn bericht nu eens echt goed! Meneer De Croos mag van mij volop zijn gang gaan; uiteindelijk is een ieder vrij zijn bijdragen te lezen of niet. Ik wil alleen maar zeggen dat het voor een goed en snel gebruik van het forum passend is de topics niet te lang te laten worden omdat de inlaadtijd, in het bijzonder voor mensen met een gewone telefoonverbinding, erg lang wordt. Dat in de gaten te houden is een taak voor de Redactie Radar!
En tot slot: onbeheerste reacties zoals je dus nu o.a. mijn richting uit ventileerde, doen het forum juist geen goed. Maar verder even goede vrienden hoor ...
Overigens, Jon, schreef jij niet elders in een topic van jouw hand 'Trouwe schrijvers bleven weg, voorgoed, omdat het te ordi werd'?
met vriendelijke groet,
rob v.d.

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

rob.v.d,l.Blok zijn er geen andere belangerijk onderwerpen of zijn jullie hier te lang op dit forum(jaren).Ik weet het afwachten duurt lang,van begeleiding zoals dat dhr.l.blok in het verleden deed is er niet meer zins hij een eigen onderdeel heeft.Dhr.l.blok of komt er stichting blokback in de toekomst.ROB laat het vermogen of inlaadtijd over aan TROSRADAR en gebruik daar niet mijn topic voor.

Gesloten