opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk
Geplaatst: 23 nov 2003 09:54
Mijn dochter was haar GSM verloren. Direct bij Debitel SIM laten blokkeren. Aangifte gedaan etc. Nooit meer iets vernomen.
Nu wil ik echter het abonnement opzeggen omdat de SIM-kaart nu alleen maar geld kost, terwijl de belminuten elke maand opnieuw bijgeteld worden (tot 120 min.), maar niet gebruikt kunnen worden. Volgens Debitel kan dat niet.
Ik begrijp dat ik een contract had afgesloten, maar een beetje coulance tonen is toch niet zo moeilijk? Is hier niets aan te doen?
Groetjes, Marion
Nu wil ik echter het abonnement opzeggen omdat de SIM-kaart nu alleen maar geld kost, terwijl de belminuten elke maand opnieuw bijgeteld worden (tot 120 min.), maar niet gebruikt kunnen worden. Volgens Debitel kan dat niet.
Ik begrijp dat ik een contract had afgesloten, maar een beetje coulance tonen is toch niet zo moeilijk? Is hier niets aan te doen?
Groetjes, Marion