LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goldcar Ibiza, Gold car rentals bedrog

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Martin2012

Goldcar Ibiza, Gold car rentals bedrog

Ongelezen bericht door Martin2012 »

Hoewel ik afgelopen week 2 auto's via Holiday Cars heb geboekt, heb ik dit topic los gepost van Holiday Cars omdat zij louter de operator zijn die naar alle autoverhuur bedrijven ook Gold Car aanbiedt. Holiday Cars zou naar mijn mening overigens moeten stoppen met het aanbieden van dit duistere autoverhuurbedrijf.

Bij het boeken van een auto bij Goldcar (op holidaycars.com) wordt een mooi concurrerend tarief gecommuniceerd. Bij aankomst blijkt dat Gold Car met een shuttle naar een dependance rijdt op 10 minuten afstand van het vliegveld. Dit moet je zelf uitzoeken terplekke. Drop off is dus ook niet op de airport. In mijn geval hebben we zowel bij pick-up en drop-off circa 2 tot 3 uur moeten reizen en wachten totdat eea geregeld was. Niet echt handig met 6 volwassenen en 3 kinderen.

Goed, that's all in the game als je zo'n prijsstunter gebruikt, maar waar Gold Car serieus de mist in gaat (naast het standaard afkoop eigen risico gedoe) is het vooraf in rekening brengen van de brandstof. In mijn geval ruim 200 euro voor 2 auto's. De prijzen voor extra bestuurders waren het dubbele dan geboekt via Holiday Cars. Praten als Brugman en uitgedraaide boekingen hielpen niet en was na zo lange wachttijd en de rij voor en achter ons zinloos. Bij drop-off was het de vraag of de ruim halve tank die teveel was ge-refund zou worden, dat wist de medewerker niet en het zou wel goed komen. Na meerdere malen aandringen op een werkelijke eindfactuur met het bedrag was zou de credit card zouden belasten. Kregen we het verzoek nog een uur te wachten omdat ze er geen tijd voor hadden.

Conclusie> Gold Car Ibiza is niet zo goedkoop als wordt gecommuniceerd door Holiday Cars. Gold Car Ibiza heeft in werkelijkheid hetzlefde prijsniveau als de autoverhuurders die op het vliegveld een booth hebben. Mijn advies> Gold Car Ibiza> niet doen, dat scheelt een hoop stress en geld.

Martin2012

Re: Goldcar Ibiza, Gold car rentals bedrog

Ongelezen bericht door Martin2012 »

up-date 5 juni:

Waar ik al bang voor was: vandaag mijn creditcard afschrift ontvangen, geen restitutie op de benzine.. weer 150 euro in de zak van deze fijne prijsvechter.

Gesloten