Pagina 1 van 1

storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 23 nov 2003 17:47
door elvira
Sinds 7 november jl. kan ik niet meer bellen wel gebeld worden. Volgens de storingsdienst van UPC ligt de storing aan mijn telefoon. Echter mijn telefoon werkt wel ergens anders. Een andere telefoon werkt ook niet bij mij. Ik heb nu al 6x gebeld naar UPC er wordt geen monteur gestuurd, want daar zijn kosten aan verbonden namelijk voorrijkosten en reparatiekosten € 32,50 per 15 min. Ik ga nu weer terug naar KPN. Alleen ik kan tot 3 december niet bellen. Wie weet waar ik met mijn klacht terecht kan?

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 24 nov 2003 11:57
door Gast
En wederom weer iemand die niet luisterd.

De kosten van een monteur gelden alleen indien het probleem bij de kl blijkt te liggen, dus met andere woorden, wanneer er bij kl telefoonsverkeerd zijn aangesloten of dat wanneer er een defect in de telefoon zit.

Niks aan de hand dus wanneer er een fout in het modem zit, dan is de monteur GRATIS!!!

zie ook alg, voorwaarden UPC telefonie artikel 8

8.4
Bij een storing die niet door ondersteuning van de Helpdesk wordt opgelost,kan UPC,in overleg met abonnee,overgaan tot een huisbezoek indien dit naar haar oordeel nodig is.
Blijkt vervolgens sprake te zijn van een storing die NIET veroorzaakt wordt door een defect in het Netwerk van UPC,dat de abonnee voor de storing aansprakelijk isof dat de abonnee op het met UPC afgesproken tijdstip van huisbezoek niet aanwezig is dan zijn de kosten die ivm het huisbezoek en het herstel van de storing (of een poging daartoe) door UPC worden gemaakt voor rekening van de abonnee.

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 24 nov 2003 12:47
door Gast
Het is dan alleen maar hopen dat de monteur dat dan juist door geeft. Ze zijn nl. niet altijd even smart!!!!!!!!!!!!!11

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 28 nov 2003 12:16
door jose
Hallo,

Nou dat hadden wij dus ook met onze telefoon. Wel gebeld kunnen worden maar niet zelf kunnen bellen. Wij hadden nml. helemaal geen kiestoon. De monteur van UPC moet nu nog komen. Wij zijn allang weer terug bij KPN, en daar ga ik ook niet meer weg. voor mij geen UPC meer. bellen of mailen dat lukt ook niet. Het enige wat je nog kunt doen is een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen. Dan moet je nog maar afwachten of ze er wat mee doen. Heel verstandig om terug te gaan naar KPN, ik raad iedereen aan om te kappen met UPC.

groetjes Josè

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 14 dec 2003 12:20
door stef
Beste Jose,

Graag wil ik even wat van je weten, ik ben namelijk zo'n 1,5 jaar geleden ook weer overgestapt van upc terug naar kpn en dit bevalt me weer uitstekend. Maar wat is nu het probleem, de mensen die nog steeds hun telefoon via upc hebben kunnen vanaf de tijd dat ik daar ben vertrokken mij niet meer bereiken, het nummer is via upc niet meer bekend. :?
Ken jij toevallig ook nog mensen die bij upc zitten, en kunnen die jou wel weer bereiken? Graag zou ik willen weten of meer mensen hier problemen mee hebben, upc geeft hier namelijk geen antwoord of reactie op, het ligt aan kpn zeggen zij :?:

bedankt, Stef.

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 15 feb 2004 16:32
door Gast
Geachte Stef,

Als het goed is staat jouw nummer nog steeds bij UPC in hun telefoonswitch. Dus als UPC-abbo's naar jouw bellen komen ze uit op het telefoon-nummer in de UPC-switch en daar strand dan de verbinding. Het probleem zit dus waarschijnlijk bij UPC.

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 19 feb 2004 13:25
door Gast
Stomme drol.

Heb je naar de datum van de topics gekeken.
Lekker boeiend nu nog zeg.

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 19 feb 2004 13:35
door Gast
Stomme gast, waarschijnlijk heeft uPc het nog steeds niet opgelost. Meestal moet je als klant toch aan upc uitleggen wat er aan de hand is.

Re: storing vaste telefoonaansluiting UPC

Geplaatst: 23 feb 2004 01:07
door upc monteur zutphen
Waarschuwing voor de zoveelste keer neem geen telefoon via upc je wordt bedondert en bedrogen stink daar toch niet in achteraf zeuren heeft ook geen zin geld ben je kwijt en services is er niet vanwege hun instabiele slechte netwerk infrastructuur met standaard storingen waar ze niets tegen kunnen doen,