KPN en service, iets dat niet samengaat!
Geplaatst: 24 nov 2003 14:01
Ik wilde een vaste telefoonaansluiting hebben dus probeerde via de KPN website dit te regelen, maar het systeem was overbelast en kon niet gebruikt worden. Daarna heb ik via tell me een vaste telefoonaansluiting bij KPN aangevraagd, nadat ik 2 weken niks ontvangen heb ging ik maar eens polshoogte nemen bij Tell me. Bleek dat KPN nog steeds niks verzonden had. Bel ik bij Tell me de KPN op en krijg ik een medewerker aan de telefoon die mij amper te woord kon staan. Hij wilde opnieuw de aanvraag opstellen en dat dan naar mij opsturen, aangezien je een geldig legitimatiebewijs nodig heb en een handtekening.
Ik moest eerst 10 min wachten, daarna kreeg ik die man die zei sorry voor het wachten, ik daarop weer ja dat ben ik wel gewend bij de KPN. Hij vroeg wat is je telefoonnummer± ik zo, nou 06 etc, nee je vaste telefoonnummer. Toen was bij mij de maat vol en zei ik, ben je nou zo dom, waarom vraag ik een vaste telefoonaansluiting aan, niet omdat ik er 1 heb. Hij verder met gegevens, waren we bijna klaar hangt die vent gewoon op, Wat een service!
De vrouw bij van Tel me bellen maar ze wisten natuurlijk niet meer wie die persoon was, ik ben verder goed geholpen door een andere medewerker. Alleen weer 1 probleem, nu twee weken later en nog steeds niks van KPN gehoord. Tja en dan vinden ze het gek dat iedereen zijn rug toekeerd naar KPN.
Ben ik blij dat KPN binnen enkele jaren niet meer de enige is waar ik het abonnementsgeld voor de vaste telefoon kan betalen. Kan me niet snel genoeg zijn. Ik zal in ieder geval 0 gesprekken voeren die bij de KPN gefactureerd worden.
Wordt Vervolgd!
Ik moest eerst 10 min wachten, daarna kreeg ik die man die zei sorry voor het wachten, ik daarop weer ja dat ben ik wel gewend bij de KPN. Hij vroeg wat is je telefoonnummer± ik zo, nou 06 etc, nee je vaste telefoonnummer. Toen was bij mij de maat vol en zei ik, ben je nou zo dom, waarom vraag ik een vaste telefoonaansluiting aan, niet omdat ik er 1 heb. Hij verder met gegevens, waren we bijna klaar hangt die vent gewoon op, Wat een service!
De vrouw bij van Tel me bellen maar ze wisten natuurlijk niet meer wie die persoon was, ik ben verder goed geholpen door een andere medewerker. Alleen weer 1 probleem, nu twee weken later en nog steeds niks van KPN gehoord. Tja en dan vinden ze het gek dat iedereen zijn rug toekeerd naar KPN.
Ben ik blij dat KPN binnen enkele jaren niet meer de enige is waar ik het abonnementsgeld voor de vaste telefoon kan betalen. Kan me niet snel genoeg zijn. Ik zal in ieder geval 0 gesprekken voeren die bij de KPN gefactureerd worden.
Wordt Vervolgd!