Pagina 1 van 1

Modern versus E-care

Geplaatst: 18 mei 2012 16:08
door djordje
Je koopt een duur Espresso apparaat bij Modern. Vervolgens duurt het drie maanden voor je alle onderdelen compleet hebt. Binnen een drie drie klachten. Je moet het apparaat dan naar E-care sturen. Zo heb ik de laatste keer anti-kalk tabel in het machine gedaan die Krups meegeleverd heeft. (Die schijnen niet opgelost te zijn waardoor de machine niet meer werkt) vervolgens krijg ik het apparaat weer thuis. Het apparaat in de ene hand van de bodedienst de totaal kapotte doos in de andere hand. De machine ziet er haveloos uit. Beide staan elkaar aan te kijken "dit lijkt nergens op"
! Briefje erbij van E-care ik had suiker in het apparaat in de machine gegooid in daar zit geen garantie op.
Wat nu ?


Koop een notebook contant. Binnen 14 dagen retour volgens Modern!!!
Dat doe ik dan want na 1 dag probleempjes. Keurig terug net als ontvangen retour.
Vervolgens hoor ik niets bellen mailen. Eindelijk krijg ik dan bericht. Na drie weken krijg ik mijn geld terug.....hopelijk. Vertrouwen is wel weg Modern-E-care.

Re: Modern versus E-care

Geplaatst: 18 mei 2012 17:11
door Miepje1
Ik begrijp het niet. Het woord 'versus' in de titel suggereert dat er iets aan de hand is tussen Modern en E-care. Vervolgens komt er een vaag verhaal over een koffiemachine... Probeer het nog eens uit te leggen?

Re: Modern versus E-care

Geplaatst: 18 mei 2012 17:39
door djordje
E-care verzorgd de service van Modern. Dus zit ik tussen Modern en E-care.
Miepje! Ik wil helemaal niks met E-care te maken hebben maar bij Modern. Ik ga ook niet naar Calve als ik de pindakaas bij AH van Calve bedorven met mijn klacht.