Modern versus E-care
Geplaatst: 18 mei 2012 16:08
Je koopt een duur Espresso apparaat bij Modern. Vervolgens duurt het drie maanden voor je alle onderdelen compleet hebt. Binnen een drie drie klachten. Je moet het apparaat dan naar E-care sturen. Zo heb ik de laatste keer anti-kalk tabel in het machine gedaan die Krups meegeleverd heeft. (Die schijnen niet opgelost te zijn waardoor de machine niet meer werkt) vervolgens krijg ik het apparaat weer thuis. Het apparaat in de ene hand van de bodedienst de totaal kapotte doos in de andere hand. De machine ziet er haveloos uit. Beide staan elkaar aan te kijken "dit lijkt nergens op"
! Briefje erbij van E-care ik had suiker in het apparaat in de machine gegooid in daar zit geen garantie op.
Wat nu ?
Koop een notebook contant. Binnen 14 dagen retour volgens Modern!!!
Dat doe ik dan want na 1 dag probleempjes. Keurig terug net als ontvangen retour.
Vervolgens hoor ik niets bellen mailen. Eindelijk krijg ik dan bericht. Na drie weken krijg ik mijn geld terug.....hopelijk. Vertrouwen is wel weg Modern-E-care.
! Briefje erbij van E-care ik had suiker in het apparaat in de machine gegooid in daar zit geen garantie op.
Wat nu ?
Koop een notebook contant. Binnen 14 dagen retour volgens Modern!!!
Dat doe ik dan want na 1 dag probleempjes. Keurig terug net als ontvangen retour.
Vervolgens hoor ik niets bellen mailen. Eindelijk krijg ik dan bericht. Na drie weken krijg ik mijn geld terug.....hopelijk. Vertrouwen is wel weg Modern-E-care.