Pagina 1 van 1

Samsung Galaxy note via T-Mobile

Geplaatst: 21 mei 2012 12:55
door rojepaes
Op de site van t-Mobile zag ik de Samsung Galaxy Note met flipcover aangeboden, dit leek mij dus wel wat. Dit staat ook op de doos vermeld.!!!!
Echter op 3 mei j.l heb ik het toestel binnen gekregen en echter de flipcover zat er niet bij. Gelijk gebeld met t-Mobile en er was beloofd dat binnen 7 werkdagen dit thuis bezorgd zou worden. Maar ja tot op heden nog niets. Dus maar weer gebeld
Wat blijkt nu echter , dat ik het ZELF via de site van Samsung mag gaan bestellen, wat een levertijd heeft van 4-6 weken. :?
Ik vindt dit belachelijk voor woorden. Hoe kunnen we dit bedrijf nou eens goed duidelijk maken dat deze werkwijze belachelijk is.

Re: Samsung Galaxy note via T-Mobile

Geplaatst: 21 mei 2012 13:05
door Sossaboy
Ik snap het probleem niet echt.....

FF formulieren invullen, opsturen naar Samsung en binnen 4-6 week heb je je cover in huis. En aangezien je abbo 1-2 jaar loopt heb je nog lang genoeg om van je cover te genieten. Als je nou patatje mayo bestel en daarbij krijg je de mayo 4-6 week later snap ik dat dat een probleem geeft aangezien je patat dan al beschimmeld is :lol:

En er staat vast niet op de doos dat de cover erin zit, maar dat je hem erbij krijgt.
En hoezo is deze werkwijze belachelijk, heb zelf aantal jaren terug een Samsung Galaxy S bestelt, met gratis 16 gig geheugen, dat werkte toen net zo ff formulieren invullen en opsturen en kreeg de 16gig geheugenkaart netjes thuis gestuurd.

Re: Samsung Galaxy note via T-Mobile

Geplaatst: 21 mei 2012 13:27
door Daan_1978
rojepaes schreef:Ik vindt dit belachelijk voor woorden. Hoe kunnen we dit bedrijf nou eens goed duidelijk maken dat deze werkwijze belachelijk is.
Dat moet je dan Samsung duidelijk maken en niet T-Mobile. Het is namelijk een actie welke vanuit Samsung komt en is opgesteld met de voorwaarden van Samsung zelf en die hebben nu eenmaal bepaald dat je die flipcover achteraf via Samsung zelf kunt aanvragen.

Als je op de site van T-Mobile de voorwaarden aangaande die actie goed doorgelezen had, was dit voordat je ging bestellen al duidelijk geweest gezien T-Mobile dat normaal gesproken altijd vermeld!

Re: Samsung Galaxy note via T-Mobile

Geplaatst: 21 mei 2012 16:01
door henk51
Hoe kunnen we dit bedrijf nou eens goed duidelijk maken dat deze werkwijze belachelijk is.
Het is meer zo wanneer gaan consumenten vooraf eerst eens goed de voorwaarden lezen.

Sossaboy legt het haar fijn uit,zo heb ik al 3 keer gebruik gemaakt van zo'n actie.


gr Henk

Re: Samsung Galaxy note via T-Mobile

Geplaatst: 21 mei 2012 16:17
door berndv
Owh, ik dacht dat de volgorde was: lezen, klagen, antwoord krijgen op het geklaag, lezen of het antwoord klopt :lol: