KPN komt de afspraken niet na
Geplaatst: 21 mei 2012 20:43
KPN. Sorry. Traag chaotisch, niet reageren en slecht interne communicatie.
Niet zo lang geleden, heb ik een abonnement bij KPN aangesloten. Mooie beloftes, maar niets word waar gemaakt. KPN zou de opzegging regelen. Natuurlijk hebben ze dat gedaan. KPN geeft aan dat ik geen dag zonder internet zit. KPN heeft mijn oude internet provider verzocht om de internetaansluiting op 6 maart’12 te beëindigen, terwijl de aansluiting door KPN op 22 maart pas plaats zal vinden. Gelukkig was ik op tijd om dit zelf te regelen.
Op 22 maart’12 is het signaal door KPN gegeven waardoor ik kon internetten. Ongeveer 4 weken later, kreeg ik twee brieven van KPN met dezelfde inhoud. Sorry “wij kunnen uw abonnement niet opzeggen, daarom is de aansluiting ook moeilijk te realiseren.
Ik nam contact op en zei waar hebben jullie het over. Ik heb internet en mijn vorige provider (TELE 2) heeft het keurig afgehandeld.
KPN heeft mij een Dongel belooft als aanbieding. Deze krijg ik nog steeds. KPN heeft gelijk na twee weken extra geld afgeschreven van mijn bankrekening. Extra geld was voor de verhuizing die nooit plaats heeft gevonden. (wordt terug betaald). Na twee faxen en één brief en één aangetekende brief, waarin ik duidelijk heb aangegeven wat de slordigheid en nalatigheid van KPN is. Het antwoord “bel met de helpdesk 0900 nummer. Graag meer informatie) . Waarover. Is mij niet bekend. Mijn klacht is overduidelijk.
Ik wacht nog enkele dagen, dan stap ik naar geschillencommissie en desnoods naar de kantonrechter.
De kosten voor administratie etc worden steeds hoger.
Kortom; Pas op voor KPN
Niet zo lang geleden, heb ik een abonnement bij KPN aangesloten. Mooie beloftes, maar niets word waar gemaakt. KPN zou de opzegging regelen. Natuurlijk hebben ze dat gedaan. KPN geeft aan dat ik geen dag zonder internet zit. KPN heeft mijn oude internet provider verzocht om de internetaansluiting op 6 maart’12 te beëindigen, terwijl de aansluiting door KPN op 22 maart pas plaats zal vinden. Gelukkig was ik op tijd om dit zelf te regelen.
Op 22 maart’12 is het signaal door KPN gegeven waardoor ik kon internetten. Ongeveer 4 weken later, kreeg ik twee brieven van KPN met dezelfde inhoud. Sorry “wij kunnen uw abonnement niet opzeggen, daarom is de aansluiting ook moeilijk te realiseren.
Ik nam contact op en zei waar hebben jullie het over. Ik heb internet en mijn vorige provider (TELE 2) heeft het keurig afgehandeld.
KPN heeft mij een Dongel belooft als aanbieding. Deze krijg ik nog steeds. KPN heeft gelijk na twee weken extra geld afgeschreven van mijn bankrekening. Extra geld was voor de verhuizing die nooit plaats heeft gevonden. (wordt terug betaald). Na twee faxen en één brief en één aangetekende brief, waarin ik duidelijk heb aangegeven wat de slordigheid en nalatigheid van KPN is. Het antwoord “bel met de helpdesk 0900 nummer. Graag meer informatie) . Waarover. Is mij niet bekend. Mijn klacht is overduidelijk.
Ik wacht nog enkele dagen, dan stap ik naar geschillencommissie en desnoods naar de kantonrechter.
De kosten voor administratie etc worden steeds hoger.
Kortom; Pas op voor KPN