LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goed aanbod of mis ik iets? Vodafone verlengen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
NoekieM

Goed aanbod of mis ik iets? Vodafone verlengen?

Ongelezen bericht door NoekieM »

Ik heb een dilemma en ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Het betreft het volgende:

En kleine twee jaar geleden heb ik een Vodafone abonnement afgesloten (2-jarig Bel + SMS + Web 200). Destijds was er geen datalimiet, alleen een Fair use policy. Ik betaal nu 34,50 per maand. Ik heb de Nexus One, maar wil wel een nieuw toestel.

Mijn verbruik is momenteel slecht ca 35 minuten bellen per maand en ca 50 sms-jes. Qua dataverbruik zit ik wel rond de 1 Gig per maand.

Ik sta voor de keuze om te verlengen of een nieuw abonnement te nemen. Ik werd vandaag gebeld door de Vodafone om te vragen wat ik wilde.

Zij gaven aan dat qua mijn verbruik het beste is om de 90 minuten Altijd (1 GB) te nemen voor 42,50 per maand. Ik kan dan een nieuw toestel uitkiezen. Zelf wil ik wel de Samsumg Galaxy S III. Ze gaven aan dat ze met dit abonnement deze telefoon voor een bijbetaling van 139,99 konden leveren (eigenlijk 189,99, maar omdat ik zo'n trouwe klant ben krijg ik 50 euro korting).

De vraag is nu wat slim is. Ingaan op het aanbod van Vodafone of bijvoorbeeld mijn abonnement houden en een los nieuw toestel kopen?

Ik hoop dat iemand goed advies heeft! Alvast dank!

karingroen

Re: Goed aanbod of mis ik iets? Vodafone verlengen?

Ongelezen bericht door karingroen »

Hoi,

Ik weet niet of je inmiddels al op het aanbod van Vodafone bent ingegaan maar ik zou zeggen kijk eens bij studentmobiel!
Ik was zelf ook benaderd door Vodafone met een aanbieding waar ik best nog wel veel moest bijbetalen voor een iPhone en mijn maandprijs zou bij die aanbieding ook pittig omhoog gaan met minder belminuten en minder data.
Nu heb ik een iPhone besteld bij studentmobiel en is de telefoon gratis en mijn abonnement is 35 euro bij KPN.
Ook heb ik meer belminuten en meer data dan bij Vodafone voor minder geld;)
De Samsung die u graag wilt word ook daar gratis aangeboden bij een abonnement!

alfatrion

Re: Goed aanbod of mis ik iets? Vodafone verlengen?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat slim is hangt van jezelf af. Als je niets doet veranderd er niets, behalve dat je per direct kunt opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Dus vandaag opzeggen is 10 Juli einde abonnement.

Gesloten