Simpel is dus niet zo simpel.
Geplaatst: 23 mei 2012 13:20
Mijne dames/heren,
Sinds 7 Mei 2 abonnementen afgesloten bij Simpel, bel nl nog al veel naar Suriname.
Was in de aanbieding voor 5 cent per minuut, dus toch nog wel een koopje.
Had dus 2 x 400 belminuten afgesloten, dus ook 400 minuten op de naam van mijn man.
Ik houd alles heel goed bij met die belminuten, wil beslist geen overschrijding.
Had de belminuten volgens mijn simpelaccount steeds opgeschreven, deze gegevens klopte ook.
Na vandaag is de lijst van belminuten van Simpel veranderd, dit echter wel in mijn voordeel, rekenen kunnen zij dus ook al niet.
Volgens mijn berekeningen heb ik 352 minuten gebeld en volgens hen 331 minuten.
Toch kreeg ik vandaag een mailtje of ik Euro 50,00 kan storten op hun rekening, anders wordt mijn sim geblokkeerd en of ik op mijn beltegoed wil letten.
Ook zijn er binnen de buitenlandbundel 43 minuten berekend ( Euro 43,00), dit is dus hun tweede rekenfoutje.
Ook werden er administratiekosten berekend (12,50), is dat normaal ???
Na 2 tot 3 maanden zal ik Euro 200,00 moeten storten volgens het contract, is dat ook normaal ?????
Wie geeft mij de zekerheid, dat als Simpel zo doorgaat, dat ze nog bestaan over 3 of 4 maanden.
Las zelfs dat ze al failliet zijn, is dat ook werkelijk zo ?
Heb er totaal geen vertrouwen meer in, het contract loopt 2 jaar.
Is dit op deze manier ook op te zeggen, want zij komen hun contractuele verplichtingen niet na.
Hopend op een antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet,
J. Bartens en T. Meghoe
Zaandam.
Tel. 075-2022793
Sinds 7 Mei 2 abonnementen afgesloten bij Simpel, bel nl nog al veel naar Suriname.
Was in de aanbieding voor 5 cent per minuut, dus toch nog wel een koopje.
Had dus 2 x 400 belminuten afgesloten, dus ook 400 minuten op de naam van mijn man.
Ik houd alles heel goed bij met die belminuten, wil beslist geen overschrijding.
Had de belminuten volgens mijn simpelaccount steeds opgeschreven, deze gegevens klopte ook.
Na vandaag is de lijst van belminuten van Simpel veranderd, dit echter wel in mijn voordeel, rekenen kunnen zij dus ook al niet.
Volgens mijn berekeningen heb ik 352 minuten gebeld en volgens hen 331 minuten.
Toch kreeg ik vandaag een mailtje of ik Euro 50,00 kan storten op hun rekening, anders wordt mijn sim geblokkeerd en of ik op mijn beltegoed wil letten.
Ook zijn er binnen de buitenlandbundel 43 minuten berekend ( Euro 43,00), dit is dus hun tweede rekenfoutje.
Ook werden er administratiekosten berekend (12,50), is dat normaal ???
Na 2 tot 3 maanden zal ik Euro 200,00 moeten storten volgens het contract, is dat ook normaal ?????
Wie geeft mij de zekerheid, dat als Simpel zo doorgaat, dat ze nog bestaan over 3 of 4 maanden.
Las zelfs dat ze al failliet zijn, is dat ook werkelijk zo ?
Heb er totaal geen vertrouwen meer in, het contract loopt 2 jaar.
Is dit op deze manier ook op te zeggen, want zij komen hun contractuele verplichtingen niet na.
Hopend op een antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet,
J. Bartens en T. Meghoe
Zaandam.
Tel. 075-2022793