Online (Wanadoo) / Intrum Justitia
Geplaatst: 29 mei 2012 14:20
Hallo allen,
In 2007 ben ik gaan samenwonen en wilde mijn abo van Online meenemen naar mijn nieuwe adres.
Dus ben naar de shop gegaan in Emmen en moest ik eerst een lijn aanvragen bij de KPN en kon daarna terugkomen voor een verhuizing en upgrade van mijn pakket. wat ook is gebeurd en papieren heb ondertekend
Na een aantal weken nog geen diensten en na diverse keren telefonisch contact te hebben gehad maar weer eens naar Emmen gegaan en werd me verteld doordat het een "lite" abonnement was en gekoppeld zat van het nummer van mijn ouders niet verhuisd kon worden.
Maar in de winkel heeft de beste medewerker telefonisch onderhoud gepleegd met het hoofdkantoor en alles zou worden geregeld en heb nooit meer iets vernomen.
Begin april 2012 ging de telefoon..... Intrum Justitia. Ik zou nog een vordering hebben open staan. Aan deze nogal wat chagarijnige dame gaf ik ten kennen dat dit niet klopt maar ze zou me de stukken wel even toezenden. Ik vond dit allen nogal vreemd dus maar eens meerdere malen contact opgenomen met Online. Deze medewerkers konden niks terugvinden onder mijn oude gegevens doordat het bij hun allemaal “gesloten” is. Dus ook maar eens contact opgenomen met Intrum maar die hadden ook geen gegevens van mij. Een paar dagen later post van Intrum openstaande vordering € 175,13.
Heb meerdere malen contact gehad met mensen van Intrum maar kom je ook weer bij een callcenter waar meer wordt beloofd dan gedaan. Dus ben ik maar eens een bezwaar gaan schrijven naar Intrum waar ik onder andere terug kreeg te horen dat ik geen adres gegevens had door gegeven bij Online (Orange, Wanadoo) terwijl ik die in de winkel allemaal heb doorgegeven inclusief de upgrade van mijn diensten naar internet en bellen. Ook is dit zwar op wit ondertekend en heb ik deze papieren nog in mijn bezit maar Intrum geeft maar aan samen met Online dat Online nergens verantwoordelijk voor is. Ik had zelfs maar een verhuizing van het nummer van mijn ouders moeten doorgeven die ze al meer dan 30 jaar hebben. Dit bedrag moet ik maar even binnen 8 dagen voldoen op hun rekening.
In 2007 ben ik gaan samenwonen en wilde mijn abo van Online meenemen naar mijn nieuwe adres.
Dus ben naar de shop gegaan in Emmen en moest ik eerst een lijn aanvragen bij de KPN en kon daarna terugkomen voor een verhuizing en upgrade van mijn pakket. wat ook is gebeurd en papieren heb ondertekend
Na een aantal weken nog geen diensten en na diverse keren telefonisch contact te hebben gehad maar weer eens naar Emmen gegaan en werd me verteld doordat het een "lite" abonnement was en gekoppeld zat van het nummer van mijn ouders niet verhuisd kon worden.
Maar in de winkel heeft de beste medewerker telefonisch onderhoud gepleegd met het hoofdkantoor en alles zou worden geregeld en heb nooit meer iets vernomen.
Begin april 2012 ging de telefoon..... Intrum Justitia. Ik zou nog een vordering hebben open staan. Aan deze nogal wat chagarijnige dame gaf ik ten kennen dat dit niet klopt maar ze zou me de stukken wel even toezenden. Ik vond dit allen nogal vreemd dus maar eens meerdere malen contact opgenomen met Online. Deze medewerkers konden niks terugvinden onder mijn oude gegevens doordat het bij hun allemaal “gesloten” is. Dus ook maar eens contact opgenomen met Intrum maar die hadden ook geen gegevens van mij. Een paar dagen later post van Intrum openstaande vordering € 175,13.
Heb meerdere malen contact gehad met mensen van Intrum maar kom je ook weer bij een callcenter waar meer wordt beloofd dan gedaan. Dus ben ik maar eens een bezwaar gaan schrijven naar Intrum waar ik onder andere terug kreeg te horen dat ik geen adres gegevens had door gegeven bij Online (Orange, Wanadoo) terwijl ik die in de winkel allemaal heb doorgegeven inclusief de upgrade van mijn diensten naar internet en bellen. Ook is dit zwar op wit ondertekend en heb ik deze papieren nog in mijn bezit maar Intrum geeft maar aan samen met Online dat Online nergens verantwoordelijk voor is. Ik had zelfs maar een verhuizing van het nummer van mijn ouders moeten doorgeven die ze al meer dan 30 jaar hebben. Dit bedrag moet ik maar even binnen 8 dagen voldoen op hun rekening.