Pagina 1 van 1

BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 30 mei 2012 09:01
door EBGriffioen
Foutieve ingangsdatum (3 weken te vroeg)
Automatische incasso's en toch regelmatig betalingsherinneringen krijgen (om de 14 dagen). Ongeïnteresseerde en klungelige klantenservice.
Waarom moet ik hun fouten gaan zitten herstellen!? Wat een amateurs! Iemand ideëen over hoe ik van dit k*t bedrijf af kan komen?

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 30 mei 2012 10:42
door leonn01
Als je het probleem wat meer kan toelichten...

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 30 mei 2012 10:58
door ciske
Gilbert Delahaye schreef:de naam van het bedrijf zegt het al. Weer iemand die voor een drachmen op de eerste ran gwil zitten en dan vervolgens hier op het forum gaan huilen.

Zit jij hier alleen op het forum om mensen aan te vallen?

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 30 mei 2012 11:06
door Gilbert Delahaye
ciske schreef: Zit jij hier alleen op het forum om mensen aan te vallen?
Neen Ciske, alleen om mensen terug naar de aarde te laten keren...met beide benen.

Wedervraag: Zit jij alleen hier op het forum om berichten te melden?

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 30 mei 2012 11:20
door EBGriffioen
Gilbert Delahaye; je mag er toch vanuit gaan dat een bedrijf zijn financiele administratie op orde heeft. Zeker op het moment dat er geld geind moet worden. Hoezo voor een Drachme op de eerste rang? Ik doe ook zaken met NLenergie en daar heb ik alleen maar lof voor. Neemt niet weg dat het een grote vergissing was om met deze amateurs in zee te gaan.

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 30 mei 2012 11:33
door ciske
Hoezo voor een Drachme op de eerste rang?
Dat zegt Gilbert zowat in elk topic, behalve in de trein, dan wil hij geen 2 de klassers bij zich hebben :lol:

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 31 mei 2012 14:46
door SNoyer
Geachte heer Griffioen,

Onze excuses voor de aan u verzonden betalingsherinnering. Wij begrijpen dat deze situatie ongemak voor u heeft opgeleverd. Inmiddels heeft u telefonisch contact gehad met onze klantenservice. In eerste instantie was de door u gewenste betaalmethode niet goed door ons verwerkt. Dit hebben wij voor u aangepast.

Ik hoop dat uw probleem hiermee naar tevredenheid is opgelost. Wij doen er alles aan om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Sasha Noyer
Klantenservice BudgetEnergie

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 02 jun 2012 16:24
door EBGriffioen
Het lijkt erop dat mijn post op dit forum heeft gewerkt. Jammer dat het eerst op deze manier moet, voordat ik als klant serieus wordt genomen.

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 02 jun 2012 19:14
door MAXIEM
@

Toch wel netjes dat een zekere Sasha Noyer van de Klantenservice van BudgetEnergie persoonlijk hier haar excuses aanbiedt. Ik hoop (maar vrees met grote vreze) dat EBGriffioen voor eeuwig verschoond mag blijven van zijn gesignaleerd "administratief drama" bij dit bedrijfje.

Maxiem.

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 16 mei 2013 14:59
door Biancalo
Ik ben ook sinds een paar weken lid van budgetenergie en idd alleen maar drama bij dit bedrijf. ..

Ten eerste kreeg ik een mail over een aanmaning. . Nooit een herinnering gehad dat ik iets niet had betaald..Gebeld naar klantenservice kwam er achter dat mijn gegevens niet klopte terwijl ik dit zeker weten goed had doorgegeven... toen bleek die aanmaning te zijn van april terwijl ik heel duidelijk had aangegeven pas eind april lid te willen worden, omdat ik anders te vroeg mijn contract zou op zeggen bij vorige energie maatschappij. .. maar goed werd dood leuk gezegd dat je na aanmelding na ongeveer 2 weken je contract in gaat of je nou hebt aangegeven dat je dat wil of niet maakt hun niet uit.. maar goed rekening wel betaald maar zonder de aanmaning kosten... Binnen een week weer een mail... dat er weer 15 euro bij opgegooid was en als ik dit niet betaal dan word alles afgesloten. .. weer gebeld maar dit schijnt de procedure te zijn... ze smijten direct met aanmanings.... herinneringen hebben ze nooit van gehoord. .. vervolgens krijg ik een brief van vorig energie maatschappij dat ik een opzegvergoeding moet betalen. .. maar aangezien ik heb aangegeven pas eind april lid te wille worden kan budgetenergie mijn opzegvergoeding wel betalen ... nou mooi niet. ... stelletje oplichters zijn het...

Re: BudgetEnergie = Administratief DRAMA!

Geplaatst: 22 mei 2013 12:33
door baardagaam
idem dito energie direct. bij iedere brief zit er weer 25kstn en daarna 40incassokstn zonder iets gedaan te hebben. Klootz..... zijn het allemaal