Pagina 1 van 1
Samsung Cashback actie
Geplaatst: 31 mei 2012 10:46
door bakval
Goede morgen,
Op 23-12-2011 een fotocamera gekocht.
Camera geregistreerd en de Samsung Actie Coupon ingevuld en opgestuurd.
In februari 2012 nog niets ontvangen en gereageerd naar Samsung.
Reactie Samsung op 24-2-2012:"Vanwege overweldigend succes nog 4 tot 8 weken geduld.
In mei 2012 weer om een reactie van Samsung gevraagd.
Reactie samsung:"Volgens onze gegevens komen de door u doorgegeven bankgegevens niet overeen. Hierover is een brief naar u gestuurd, waarop wij geen antwoord hebben mogen ontvangen. Inmiddels is de termijn die u had om te reageren ruimschoots verlopen. Verder reclameren zal niet in behandeling worden genomen.
1 - Ik heb nooit een brief hierover mogen ontvangen.
2 - Ik heb mijn actie coupon er op na gekeken en mijn gegevens zijn al 45 jaar hetzelfde en zijn correct ingevuld.
Ik heb nog gevraagd welke gegevens zij van mij hebben staan maar daar reageren ze niet op.
Na het geld kan ik fluiten maar mijn enige troost is dat ik niet de enige ben die door Samsung belazerd wordt.
Met vriendelijke groet,
Re: Samsung Cashback actie
Geplaatst: 08 jun 2012 14:24
door rozemarijntje
Nou ik heb toch een zeeeeer positieve om eerlijk te zijn!
Ik heb twee weken geleden een Samsung tv gekocht en kon kiezen tussen geld of tv van 22inch ..
Ook een blu ray 3D speler gekocht en daar kreeg ik 2 extra 3dbrillen bij en de film Nova Zembla.
Na alles gedaan te hebben wat zei wilden,online invullen,copyright bon en streepjes codes ingevuld te hebben.
De aanvraag vd brillen op di 29-6 op de bus gedaan en voor de tv op donderdag 31-5 -2012 .
Tot onze grote verbazing kregen we dinsdag 5 juni ...2 Emils,een pakket zou met postnl komen en eentje met UPS...
Gisteren dus 7 juni kreeg ik alles binnen ,keurig netjes! Dat allemaal in een week tijd!!!
Vind dat allemaal toch wel erg snel,nóu heb ik 2 jr terug ook een cash bank gedaan voor mijn andere tv en dat kreeg ik binnen 3 wk terug....
Ik heb vanzelf sprekend overal copieen van gemaakt voor alles wegging,copieen streepjes codes ,online formulier enz enz,zodat ik bewijs hebt mocht fout gegaan zijn...maar perfect!
Dit mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf iets goede doet en hoe...
Jammer dat het bij u fout is gegaan...
Re: Samsung Cashback actie
Geplaatst: 10 dec 2012 07:59
door HendrikStam
Ik heb een nieuwe tv gekocht met de actie dat er een gratis tablet van samsung bij zit. Ik heb alles wat nodig was direct opgestuurd. Hierop heb ik nog steeds geen reactie van Samsung ontvangen. Als je ze probeert te bellen word je van het kastje naar de muur gestuurd. Diegene die daar zitten blijven maar roepen "U MOET EEN ANDER KEUZEMENU HEBBEN". Ben er al zo klaar mee. Ik heb ze nu een week geleden een mail gestuurd of ze willen reageren. Al laten ze alleen maar even weten dat mijn spullen binnen zijn gekomen. Misschien hebben ze het wel druk met meerdere inzendingen, maar het lijkt mij een kleine moeite om iemand even een mail te sturen. Ik vind dit voor zo'n groot bedrijf een kwalijke zaak. Nu hoop ik dat het nog goed komt, maar het vertrouwen is al wel een heel beetje gedaald.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik binnenkort toch nog van mijn samsung tab kan genieten.
Re: Samsung Cashback actie
Geplaatst: 10 jan 2013 02:25
door LeoZ
Ik vind het vervelend voor die mensen die wel problemen hebben met de Samsung Cashback actie.
Maar ik kocht op 8 december 2012 een Samsung Galaxy Note 10.1 (Android) tablet, bij deze tablet van Samsung geldt ook een Samsung Cashback actie van Samsung Nederland van €75,-
Op de speciale Cashbackactie site van Samsung mijn gegevens ingevuld en uitgeprint, vervolgens deze print met een kopie vaan de aankoopbon op 25 december 2012 opgestuurd naar de Cashbackactie van Samsung te Maastricht... en op 7 januari 2013 stond de bloofde €75,- netjes bijgeschreven op mijn bank!
Dus: in nog geen 2 weken tijd had ik de beloofde €75,- van Samsung; m.a.w. het kan wel.
Re: Samsung Cashback actie
Geplaatst: 09 feb 2013 15:58
door JHF
Helaas hier ook een slechte ervaring met de cashback. 55 inch TV gekocht en 22-10-2012 alle benodigde papieren naar Samsung gestuurd. Na zes weken gebeld. Mededeling was dat mijn informatie binnen was en dat het na negen weken zou worden gestort. Het is nu negen februari. Ben wel klaar met dit vertragingsbeleid, blijkbaar heeft men een target op niet uitkeren. Koop geen Samsung meer.
Volgende week ga ik naar hun headoffice in Delft om verhaal te halen. Ben dan in de buurt.