Interactive televisie bij kpn 2008/2009
Geplaatst: 31 mei 2012 13:34
Kennen jullie allemaal nog die reclame van kpn over interactie televisie?
Nou ik ken hem nog wel als je toen interactieve televisie zou nemen dan zou je 10 dagen terug kunnen kijken en dat zou als ik me niet vergis alleen maar gelden voor ned 1-2-3.
We zijn inmiddels 4 jaar verder en al het geen wat ze toen beloofde en waarom IK interactieve televisie wilden is er niet meer.
Als ik vandaag in mijn programma gewist lijst kijk zie ik alleen nog maar staan,
Dinsdag met 2 programa`s erin
woensdag met 39 programma`s erin
donderdag met 15 prgramma`s erin.
En als je dan op de site wil gaan kijken om ze een email te zenden dan gaat het niet want ze kunnen je beter helpen als je belt TUURLIJK dan wordt hun kas weer gespekt, € 0,10 p/minuut* en dan ook nog * plus eventueel de kosten voor gebruik van je mobiele telefoon.
Ook hebben wij hun meerdere keren moeten bellen omdat de reactie tijd van de afstandbediening super traag was na een aantal update`s zou het moeten verbeteren maar het was altijd maar tijdelijk. uiteindelijk hebben wij een nueuw kastje ontvangen maar tot onze verbazing konden wij hem nu ineens niet meer op pauze zetten en opnemen. Dus wij weer aan de telefoon, ze hadden na veel gezeur van mij ineens een training gekregen met leuke aanbiedingen voor ons ze kon dit dan een jaar gratis aanbieden....HUH???? maar wij hadden dit al toch gratis!!!!
Ik vraag me af of meer mensen deze ervaring hebben en of ze misschien nog tips voor mij hebben?
Nou ik ken hem nog wel als je toen interactieve televisie zou nemen dan zou je 10 dagen terug kunnen kijken en dat zou als ik me niet vergis alleen maar gelden voor ned 1-2-3.
We zijn inmiddels 4 jaar verder en al het geen wat ze toen beloofde en waarom IK interactieve televisie wilden is er niet meer.
Als ik vandaag in mijn programma gewist lijst kijk zie ik alleen nog maar staan,
Dinsdag met 2 programa`s erin
woensdag met 39 programma`s erin
donderdag met 15 prgramma`s erin.
En als je dan op de site wil gaan kijken om ze een email te zenden dan gaat het niet want ze kunnen je beter helpen als je belt TUURLIJK dan wordt hun kas weer gespekt, € 0,10 p/minuut* en dan ook nog * plus eventueel de kosten voor gebruik van je mobiele telefoon.
Ook hebben wij hun meerdere keren moeten bellen omdat de reactie tijd van de afstandbediening super traag was na een aantal update`s zou het moeten verbeteren maar het was altijd maar tijdelijk. uiteindelijk hebben wij een nueuw kastje ontvangen maar tot onze verbazing konden wij hem nu ineens niet meer op pauze zetten en opnemen. Dus wij weer aan de telefoon, ze hadden na veel gezeur van mij ineens een training gekregen met leuke aanbiedingen voor ons ze kon dit dan een jaar gratis aanbieden....HUH???? maar wij hadden dit al toch gratis!!!!
Ik vraag me af of meer mensen deze ervaring hebben en of ze misschien nog tips voor mij hebben?