Spoedklus en Offerte
Geplaatst: 02 jun 2012 16:45
Hallo,
Begin dit jaar lekkage gehad en een mij bekende aannemer gebeld voor reparatie, ivm met het slechte weer werd dit een noodreparatie en de aannemer melde dat er een dakplaat was aangetast door het regenwater. Direct een offerte aangevraagd voor de verzekering.De offerte spreekt van 2 dagen werk. Tot mijn verbazing is de klus (vervanging van de dakplaat) door de aannemer in 6/7 uurtjes geklaard ipv 2 dagen.Het factuur bedrag is even hoog als het offerte bedrag. Ik heb de aannemer hierop aangesproken dat hij de werkzaamheden te ruim had geoffreerd, maar aannemer wil geen korting geven op de te hoge offerte/factuur. Sta ik in mijn recht om een korting te eisen/vragen?
(de offerte is niet getekend voor akkoord)
Begin dit jaar lekkage gehad en een mij bekende aannemer gebeld voor reparatie, ivm met het slechte weer werd dit een noodreparatie en de aannemer melde dat er een dakplaat was aangetast door het regenwater. Direct een offerte aangevraagd voor de verzekering.De offerte spreekt van 2 dagen werk. Tot mijn verbazing is de klus (vervanging van de dakplaat) door de aannemer in 6/7 uurtjes geklaard ipv 2 dagen.Het factuur bedrag is even hoog als het offerte bedrag. Ik heb de aannemer hierop aangesproken dat hij de werkzaamheden te ruim had geoffreerd, maar aannemer wil geen korting geven op de te hoge offerte/factuur. Sta ik in mijn recht om een korting te eisen/vragen?
(de offerte is niet getekend voor akkoord)