Ingebrande logo's Panasonic tv TXP50VT303DNEOPLASMA
Geplaatst: 05 jun 2012 15:49
Hallo,
Ik heb een klacht ingediend bij Saturn Utrecht (The Wall). Zie hieronder:
Hierbij wil ik een klacht indienen hoe Saturn te Utrecht heeft gehandeld toen me Panasonic tv TXP50VT303DNEOPLASMA met serienummer FB1561267 vervangen moet worden ivm ingebrande logo’s.
Op 26 april 2012 is CE Repair bij me langs geweest om mijn klacht op te nemen en op 8 mei 2012 krijg ik een bericht dat ik een nieuwe tv zal krijgen (opdrachtnummer N505-7204535-1).
Daarna had ik contact opgenomen met Saturn in Utrecht en mij werd toen verteld dat die VT30 niet meer te leveren was en dat ik een andere tv mag uitzoeken van een waarde wat ik betaald had voor me VT30. Deze keuze kan ik niet maken omdat de tv die ik mag uitkiezen komen niet overeen met de specificaties die VT30 had en toen werd gewoon gezegd dan kun je een giftcard krijgen van 1343,16 euro! En daar was ik niet mee accoord gegaan, want ik wil gewoon een nieuwe VT30 hebben wat ik in januari 2012 had gekocht en ik kreeg toen ook het gevoel dat ik niet serieus werd genomen door de service afdeling.
Alles ging via via en ik krijg niemand (leidinggevende) te spreken die met mij naar een redelijk oplossing gezocht wordt. Na lange aandringen van me kant uit, kreeg ik een ander alternatief. Namelijk of voor een GT50 met een gesloten beurs of een VT50 met bijbetaling van 400 euro. Maar bij een GT50 zitten geen 3D brillen bij, want bij de VT30 zitten 2 3D brillen bij. Dus als ik voor de GT50 kies, moet ik zelf maar 2 3D brillen aanschaffen wat me minimaal 200 euro kost. En dat heb ik ook aangegeven, maar de houding van de service afdeling was star en luistert helemaal niet naar me motivering. Hun houding was gewoon slikken of stikken. Toen had ik ook naar een leidinggevende gevraagd maar die krijg ik ook niet te spreken. Toen had ik een voorstel gedaan van ik wil 200 euro bijbetalen voor die VT50 en toen zeiden ze op de service afdeling dat ze eerst moeten overleggen en dat ik teruggebeld zal worden. Na een week hadden ze nog niet gebeld en toen ben ik zelf weer voor de zoveelste keer naar Saturn gegaan en toen kreeg ik te horen ja hij is met vakantie nu!!!!
Vanuit de service afdeling kreeg ik steeds te horen we bellen, maar ze bellen me NOOIT terug en steeds moet ik zelf teruggaan naar Saturn.
In eerste instantie was die VT30 niet meer te leveren, maar na veel bezoeken aan Saturn kon opeens weer de VT30 geleverd worden!!!
Uiteindelijk na ruim een maand ging ik toch maar accoord met het voorstel van VT50 met bijbetaling van 400 euro en wat gebeurde toen toen ik accoord was gegaan met het voorstel. Ze verwachten (eisen) van me dat ik eerst mijn VT30 in moeten leveren (lees zelf brengen naar Saturn in Utrecht) en dan pas kunnen ze voor me die VT50 bestellen!!! Mijn antwoord was hierop dat ik echt mijn VT30 niet kom brengen, want het is een tv van 127cm met een gewicht over de 30kg. Wat denken ze nou bij de service afdeling dat ik een transportbedrijf heb???
Na veel strijd gingen ze toch mee accoord dat ze mijn VT30 op komen halen bij het leveren bij van de VT50, maar tijdens het bestellen van mijn VT50 komen ze weer met een eis dat ik zelf de bezorgkosten van de VT50 moet betalen en daar ging ik WEER niet mee accoord. En uiteindelijk laten ze die eis weer vallen.
Al met al vind ik de service heel slecht van Saturn, want ik heb niet gevraagd om een andere tv als die van mij geen ingebrande logo’s had, want uiteindelijk heb ik de VT30 gekocht op basis van de design en specificaties, maar volgens de service werd alleen maar gekeken naar de specificaties binnenin. Ook mijn verweer over die 3D brillen werd gewoon heel luchtig gedaan ja deze zatten gewoon bij de VT30 en valt niet binnen de specificaties!!! Dus daar kunnen we heel weinig aan doen en dat vind ik wel heel erg kort door de bocht.
Ik moet zeggen als ik niet voet bij stuk had gehouden dan was ik gewoon benadeeld en dat gevoel heb ik nu nog steeds. Al ben ik accoord gegaan met de bijbetaling van 400 euro voor de VT50, maar toch heb ik daar geen tevreden gevoel erover, omdat het voorstel compleet mank is ten opzichte van het voorstel over de GT50. GT50 mag ik hebben zonder bijbetaling, maar dan moet ik zelf 2 3D brillen bijkopen.
Ook moet ik zelf steeds achteraan gaan en steeds Saturn MOET bezoeken om mijn probleem opgelost te krijgen.
Al met al heb ik een hele nare smaak overgehouden hoe Saturn service verleend als je problemen hebt met de gekochte goederen. Het lijkt wel garantie en service tot aan de deur, want zodra je de goederen thuis hebt, voelt Saturn zich niet meer geroepen om problemen op te lossen en je moet echt flink aandringen voordat ze je iets tegemoet willen komen.
Hier baal ik echt flink van dat ik een maand lang met Saturn moet vechten en dan nog hou ik geen goed gevoel erover dat Saturn zijn klant serieus neemt. Ik zal in het vervolg paar keren moeten nadenken als ik iets wil kopen bij Saturn!
En dit was de reactie van Saturn Utrecht The Wall
Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met ons heeft.
Wij nemen uw klacht zeer serieus en zullen hiermee proberen onze service in de toekomst te verbeteren.
Hopelijke kunnen wij u binnenkort weer verwelkomen in onze winkel.
Met Vriendelijke groet,
Saturn Utrecht
Hoe simpel en makkelijk kun je je klanten afwimpelen met een simpel en standaard berichtje??? En dat noemen ze we nemen je klacht serieus!?!?!?!?!
Ik heb een klacht ingediend bij Saturn Utrecht (The Wall). Zie hieronder:
Hierbij wil ik een klacht indienen hoe Saturn te Utrecht heeft gehandeld toen me Panasonic tv TXP50VT303DNEOPLASMA met serienummer FB1561267 vervangen moet worden ivm ingebrande logo’s.
Op 26 april 2012 is CE Repair bij me langs geweest om mijn klacht op te nemen en op 8 mei 2012 krijg ik een bericht dat ik een nieuwe tv zal krijgen (opdrachtnummer N505-7204535-1).
Daarna had ik contact opgenomen met Saturn in Utrecht en mij werd toen verteld dat die VT30 niet meer te leveren was en dat ik een andere tv mag uitzoeken van een waarde wat ik betaald had voor me VT30. Deze keuze kan ik niet maken omdat de tv die ik mag uitkiezen komen niet overeen met de specificaties die VT30 had en toen werd gewoon gezegd dan kun je een giftcard krijgen van 1343,16 euro! En daar was ik niet mee accoord gegaan, want ik wil gewoon een nieuwe VT30 hebben wat ik in januari 2012 had gekocht en ik kreeg toen ook het gevoel dat ik niet serieus werd genomen door de service afdeling.
Alles ging via via en ik krijg niemand (leidinggevende) te spreken die met mij naar een redelijk oplossing gezocht wordt. Na lange aandringen van me kant uit, kreeg ik een ander alternatief. Namelijk of voor een GT50 met een gesloten beurs of een VT50 met bijbetaling van 400 euro. Maar bij een GT50 zitten geen 3D brillen bij, want bij de VT30 zitten 2 3D brillen bij. Dus als ik voor de GT50 kies, moet ik zelf maar 2 3D brillen aanschaffen wat me minimaal 200 euro kost. En dat heb ik ook aangegeven, maar de houding van de service afdeling was star en luistert helemaal niet naar me motivering. Hun houding was gewoon slikken of stikken. Toen had ik ook naar een leidinggevende gevraagd maar die krijg ik ook niet te spreken. Toen had ik een voorstel gedaan van ik wil 200 euro bijbetalen voor die VT50 en toen zeiden ze op de service afdeling dat ze eerst moeten overleggen en dat ik teruggebeld zal worden. Na een week hadden ze nog niet gebeld en toen ben ik zelf weer voor de zoveelste keer naar Saturn gegaan en toen kreeg ik te horen ja hij is met vakantie nu!!!!
Vanuit de service afdeling kreeg ik steeds te horen we bellen, maar ze bellen me NOOIT terug en steeds moet ik zelf teruggaan naar Saturn.
In eerste instantie was die VT30 niet meer te leveren, maar na veel bezoeken aan Saturn kon opeens weer de VT30 geleverd worden!!!
Uiteindelijk na ruim een maand ging ik toch maar accoord met het voorstel van VT50 met bijbetaling van 400 euro en wat gebeurde toen toen ik accoord was gegaan met het voorstel. Ze verwachten (eisen) van me dat ik eerst mijn VT30 in moeten leveren (lees zelf brengen naar Saturn in Utrecht) en dan pas kunnen ze voor me die VT50 bestellen!!! Mijn antwoord was hierop dat ik echt mijn VT30 niet kom brengen, want het is een tv van 127cm met een gewicht over de 30kg. Wat denken ze nou bij de service afdeling dat ik een transportbedrijf heb???
Na veel strijd gingen ze toch mee accoord dat ze mijn VT30 op komen halen bij het leveren bij van de VT50, maar tijdens het bestellen van mijn VT50 komen ze weer met een eis dat ik zelf de bezorgkosten van de VT50 moet betalen en daar ging ik WEER niet mee accoord. En uiteindelijk laten ze die eis weer vallen.
Al met al vind ik de service heel slecht van Saturn, want ik heb niet gevraagd om een andere tv als die van mij geen ingebrande logo’s had, want uiteindelijk heb ik de VT30 gekocht op basis van de design en specificaties, maar volgens de service werd alleen maar gekeken naar de specificaties binnenin. Ook mijn verweer over die 3D brillen werd gewoon heel luchtig gedaan ja deze zatten gewoon bij de VT30 en valt niet binnen de specificaties!!! Dus daar kunnen we heel weinig aan doen en dat vind ik wel heel erg kort door de bocht.
Ik moet zeggen als ik niet voet bij stuk had gehouden dan was ik gewoon benadeeld en dat gevoel heb ik nu nog steeds. Al ben ik accoord gegaan met de bijbetaling van 400 euro voor de VT50, maar toch heb ik daar geen tevreden gevoel erover, omdat het voorstel compleet mank is ten opzichte van het voorstel over de GT50. GT50 mag ik hebben zonder bijbetaling, maar dan moet ik zelf 2 3D brillen bijkopen.
Ook moet ik zelf steeds achteraan gaan en steeds Saturn MOET bezoeken om mijn probleem opgelost te krijgen.
Al met al heb ik een hele nare smaak overgehouden hoe Saturn service verleend als je problemen hebt met de gekochte goederen. Het lijkt wel garantie en service tot aan de deur, want zodra je de goederen thuis hebt, voelt Saturn zich niet meer geroepen om problemen op te lossen en je moet echt flink aandringen voordat ze je iets tegemoet willen komen.
Hier baal ik echt flink van dat ik een maand lang met Saturn moet vechten en dan nog hou ik geen goed gevoel erover dat Saturn zijn klant serieus neemt. Ik zal in het vervolg paar keren moeten nadenken als ik iets wil kopen bij Saturn!
En dit was de reactie van Saturn Utrecht The Wall
Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met ons heeft.
Wij nemen uw klacht zeer serieus en zullen hiermee proberen onze service in de toekomst te verbeteren.
Hopelijke kunnen wij u binnenkort weer verwelkomen in onze winkel.
Met Vriendelijke groet,
Saturn Utrecht
Hoe simpel en makkelijk kun je je klanten afwimpelen met een simpel en standaard berichtje??? En dat noemen ze we nemen je klacht serieus!?!?!?!?!