Pagina 1 van 1

hollands Nieuwe schrijft geld af terwijl er geen contract is

Geplaatst: 06 jun 2012 10:23
door Driek11
Onlangs hebben we gedacht ons iphone abonnement over te zetten naar HN. Toen echter bleek dat nummerbehoud niet mogelijk was omdat we een zakelijk abonnement bij T-mobile hadden en HN geen zakelijk abonnement kon over nemen hebben we hier van af gezien. Na lang wachten werden we gebeld door een medewerker van HN die ons vertelde dat we geluk hadden gehad dat we op tijd hadden gereageerd. De bevestiging van HN kwam na 5 dagen en je hebt maar een week om je te bedenken. Gelukkig heb ik die zelfde dag gereageerd en viel mijn mail binnen de gestelde termijn. De medewerker heeft telefonisch alles geannuleerd en we zouden verder geen bericht meer ontvangen!! raar. Nu schrijft Ayden, uit naam van HN echter wel abonnementsgeld af van de rekening. Storneren kan niet omdat het om een machtiging zou gaan. Contact met NH kan niet, ze bellen je na een week wellicht.

Iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan?

Dirk.

Re: hollands Nieuwe schrijft geld af terwijl er geen contract is

Geplaatst: 06 jun 2012 15:39
door hollandsnieuwe
Beste Dirk,

Het lijkt erop alsof het abonnement niet (of deels) verwijderd is. Kun je ons de gegevens toesturen waarmee je destijds de bestelling plaatste? Dan kunnen we uitzoeken waar dit mis gaat.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe