Pagina 1 van 1

Krijg mijn geld maar niet terug van Centraal Beheer

Geplaatst: 06 jun 2012 14:36
door Jurian87
Beste mensen,

In oktober 2011 heb ik voor mijn motor verzekering de premie een jaar vooruit betaald. In februari heb ik deze verzekering opgezegd, deze zou in maart worden beëindigd. Hiervan heb ik ook een bevestiging met daarin dat ik een bedrag van 110,85 terug gestort zou krijgen. Na een aantal weken had ik nog geen geld ontvangen en heb ik besloten om maar eens te bellen. Aan de telefoon werd mij verteld dat het geld reeds was overgemaakt. Ik heb toen verteld dat ik het geld nooit heb ontvangen. Hij adviseerde mij om een kopie van mijn bank afschriften te sturen. Dit heb ik gedaan.

Vervolgens kreeg ik een brief thuis gestuurd waarin stond dat "wegens grote drukte de behandeling van uw brief iets langer zal duren dan normaal, maar antwoord kunt u zeker verwachten vóór 10 mei." Afijn, ik ben de beroerdste niet dus ik heb netjes gewacht tot 10 mei en u raadt het al: nog geen bericht/geld ontvangen

Daarna ben ik weer gaan bellen en kreeg ik te horen dat mijn brief in behandeling was genomen en dat afdeling debiteuren tot de conclusie was gekomen dat er een excasso is geweest in de maand februari. Geen nieuwe informatie dus. Vervolgens zouden ze er weer achteraan gaan en ditmaal met spoed.

Twee weken later heb ik wederom niets gehad, dus ben ik weer aan de telefoon gaan hangen. Ik kreeg wederom het zelfde verhaal, maar ditmaal werd mij verzekerd dat het geld binnen een week op mijn rekening zou staan en dat ik gebeld zou worden. Wederom, bijna twee weken later, nog geen geld...

Vandaag heb ik nog maar eens gebeld en ik kreeg natuurlijk weer hetzelfde verhaal: "meneer ik zal het met spoed in de computer zetten en ik vraag u om nog even geduld te hebben."

Ik begin hier ontzettend moedeloos van te worden, vandaar dat ik het hier op het forum zet. Wat voor advies, als lezer van dit verhaal, kunt u mij geven voor volgende stappen ?

Met vriendelijke groet,

Jurian

Re: Krijg mijn geld maar niet terug van Centraal Beheer

Geplaatst: 06 jun 2012 23:47
door Emcede
In elk geval niet meer bellen! Dit soort zaken moet je schriftelijk regelen.

Stuur een mal met je verhaal naar CB, en eis bv. binnen 7 dagen een duidelijk antwoord. Als zij menen dat het geld is overgemaakt, kunnen ze dat ook aantonen. Laten ze eens beginnen te vertellen op welke rekening en welke datum, welk bedrag exact is overgemaakt.

Re: Krijg mijn geld maar niet terug van Centraal Beheer

Geplaatst: 07 jun 2012 11:23
door Centraal Beheer
Beste Jurian87,

Ik heb je klacht van 6 juni gelezen. Het is een zeer vervelende situatie en wil dit graag voor je uitzoeken/oplossen.
Als je wilt kan het centraal beheer webcareteam je klacht in behandeling nemen.

Stuur dan een mail naar webcare [@] centraalbeheer.nl met je klacht, contactgegevens en polisnummer, met als onderwerp Trosradar.

Zodra ik je mail heb ontvangen, zal ik het direct in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam

Webcare [@] centraalbeheer.nl
055 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl