ANWB zakelijk/prive
Geplaatst: 07 jun 2012 05:26
Teleurstelling: •••••Rotterdam woensdag 6 juni 2012
Wij zijn al lid van de ANWB pechhulp vanaf 1981 met het hele pakket inclusief Europa en woonplaats Service en Vervangende Auto Service NL en buitenland daarnaast heb Ik +/- 15 jaar geleden partnervoordeel er bij genomen Ik werd toen zzper en omdat we met 2 auto’s reden een zakelijke auto (taxi) en een privé auto waar we allebei bestuurder op waren dan konden we altijd geholpen worden omdat het lidmaatschappasje persoonsgebonden was, vorig jaar ben Ik met de zakelijke auto nog prima geholpen maar tot mijn grote teleurstelling stond Ik gisteren in de nacht met pech met mijn zakelijke auto en toen Ik de ANWB belde voor hulp kreeg Ik te horen dat ze mij niet konden helpen omdat Ik geen zakelijk abonnement had. Ik wist niet eens dat dat er was omdat mijn abonnement altijd stilzwijgend verlengd wordt. Ik heb auto maar voorzichtig na overleg met de garage vandaag zelf daar naar toe gereden waar het euvel gelijk gratis werd verholpen t'was een lekke stuurbekrachtigingslang. (trouwens een hele goede service van Toyota Blaak Rotterdam)
Toen Ik vandaag naar het contactcenter van de ANWB belde en de medewerkster in het contactcenter alles uitgelegd had zei zij dat ik dat had kunnen lezen in de kampioen en ze had als oplossing dat Ik een zakelijk abonnement naast mijn gewone abonnement kon nemen maar dan zou Ik € 126,00 duurder uit zijn Ik betaal nu € 181,00 per jaar plus € 126,00 zou € 307,00 per jaar worden met 2 auto's omdat ik zzper ben en als je gewoon particulier bent kun je gewoon voor 2 auto, s voor € 181 hulp krijgen omdat als je partnerschap erbij hebt wordt je geholpen (de pasjes zijn persoon gebonden ongeacht welke auto je rijdt ook al is hij van de buurman als het maar niet meer als 2 kentekens zijn). Ik vind dat je als zzper flink benadeeld wordt en daardoor ben Ik erg teleurgesteld in de ANWB pechhulp en denk er over na mijn lidmaatschap op te zeggen mede omdat ik geen hulp kreeg na 32 jaar lid te zijn
En een waarschuwing voor andere zzpers die ook een zakelijke auto en privé auto hebben en nog geen zakelijk abonnement hebben, zodat ze niet voor verassingen komen te staan als ze pech krijgen en denken dat ze geholpen worden terwijl dit niet zo is.
Ik vind het ook nalatig dat ze mij niet per brief op de hoogte hebben gebracht van de verandering want dan had ik het partnerpasje gelijk opgezegt
Mvg.een teleurgestelde klant
Wij zijn al lid van de ANWB pechhulp vanaf 1981 met het hele pakket inclusief Europa en woonplaats Service en Vervangende Auto Service NL en buitenland daarnaast heb Ik +/- 15 jaar geleden partnervoordeel er bij genomen Ik werd toen zzper en omdat we met 2 auto’s reden een zakelijke auto (taxi) en een privé auto waar we allebei bestuurder op waren dan konden we altijd geholpen worden omdat het lidmaatschappasje persoonsgebonden was, vorig jaar ben Ik met de zakelijke auto nog prima geholpen maar tot mijn grote teleurstelling stond Ik gisteren in de nacht met pech met mijn zakelijke auto en toen Ik de ANWB belde voor hulp kreeg Ik te horen dat ze mij niet konden helpen omdat Ik geen zakelijk abonnement had. Ik wist niet eens dat dat er was omdat mijn abonnement altijd stilzwijgend verlengd wordt. Ik heb auto maar voorzichtig na overleg met de garage vandaag zelf daar naar toe gereden waar het euvel gelijk gratis werd verholpen t'was een lekke stuurbekrachtigingslang. (trouwens een hele goede service van Toyota Blaak Rotterdam)
Toen Ik vandaag naar het contactcenter van de ANWB belde en de medewerkster in het contactcenter alles uitgelegd had zei zij dat ik dat had kunnen lezen in de kampioen en ze had als oplossing dat Ik een zakelijk abonnement naast mijn gewone abonnement kon nemen maar dan zou Ik € 126,00 duurder uit zijn Ik betaal nu € 181,00 per jaar plus € 126,00 zou € 307,00 per jaar worden met 2 auto's omdat ik zzper ben en als je gewoon particulier bent kun je gewoon voor 2 auto, s voor € 181 hulp krijgen omdat als je partnerschap erbij hebt wordt je geholpen (de pasjes zijn persoon gebonden ongeacht welke auto je rijdt ook al is hij van de buurman als het maar niet meer als 2 kentekens zijn). Ik vind dat je als zzper flink benadeeld wordt en daardoor ben Ik erg teleurgesteld in de ANWB pechhulp en denk er over na mijn lidmaatschap op te zeggen mede omdat ik geen hulp kreeg na 32 jaar lid te zijn
En een waarschuwing voor andere zzpers die ook een zakelijke auto en privé auto hebben en nog geen zakelijk abonnement hebben, zodat ze niet voor verassingen komen te staan als ze pech krijgen en denken dat ze geholpen worden terwijl dit niet zo is.
Ik vind het ook nalatig dat ze mij niet per brief op de hoogte hebben gebracht van de verandering want dan had ik het partnerpasje gelijk opgezegt
Mvg.een teleurgestelde klant