Telfort: wegens rijkdom gesloten
Geplaatst: 07 jun 2012 19:48
Ik ontving via de brievenbus een aanbod om over te stappen op Telfort met een alles-in-één-pakket; internet-tv-telefoon.
Het aanbod sprak mij aan, mijn bestaande contract was direct opzegbaar, en om nog enkele vragen beantwoord te krijgen wilde ik mij telefonisch aanmelden.
De eerste poging tot contact heb ik na vijf minuten in de wacht te hebben gestaan maar afgebroken. De tweede poging, op een werkdag om 18.30 uur, liep spaak op de mededeling dat men tot 21.00 uur bereikbaar was en ik later maar eens terug moest bellen. Wegens rijkdom voortijdig gesloten?
Als men nieuwe klanten al zo behandelt dan krijg ik geen goed gevoel bij het eventueel oplossen van problemen voor bestaande klanten. Ik heb dus afgezien van mijn aanmelding als klant bij dit bedrijf.
Het aanbod sprak mij aan, mijn bestaande contract was direct opzegbaar, en om nog enkele vragen beantwoord te krijgen wilde ik mij telefonisch aanmelden.
De eerste poging tot contact heb ik na vijf minuten in de wacht te hebben gestaan maar afgebroken. De tweede poging, op een werkdag om 18.30 uur, liep spaak op de mededeling dat men tot 21.00 uur bereikbaar was en ik later maar eens terug moest bellen. Wegens rijkdom voortijdig gesloten?
Als men nieuwe klanten al zo behandelt dan krijg ik geen goed gevoel bij het eventueel oplossen van problemen voor bestaande klanten. Ik heb dus afgezien van mijn aanmelding als klant bij dit bedrijf.